Deed dat standaard op stage, enige man daar dus hele mannen wc voor mezelf, smiddags effe lekker potje schijten tijdens whatsapp.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, lekker op het werk, blijft zijn eigen plee mooi schoon.
quote:
Ik heb dat filmpje heel toevallig gezienquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha leuk dat jij dat zegt.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je meer afwisseling bij chino's dan jeans, heb zelf 6 verschillende kleuren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook het mooiste. Maar je moet wel een beetje afwisseling in je kast hebben he
heel toevallig jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje heel toevallig gezien
welke kleuren dan? vind alleen beige/bruinig mooiquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij heb je meer afwisseling bij chino's dan jeans, heb zelf 6 verschillende kleuren.
omdat je een kkflikkertje bent misschien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt ze in allerlei kleuren dom schaap, waarom nou net deze pakken.
Sowieso geen blauw/rood, hekel aan blauw, daarom ook hekel aan meeste jeans. Heb nog zwarte,grijze,donkergroen en 2x beige 1x bruin.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
welke kleuren dan? vind alleen beige/bruinig mooi. Blauw en rood is zo lelijk
Hm :/quote:
Ik ga jouw bruine anjer kapot maken de volgende keer dat ik je zie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat je een kkflikkertje bent misschien?
Bordeaux dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso geen blauw/rood, hekel aan blauw, daarom ook hekel aan meeste jeans. Heb nog zwarte,grijze,donkergroen en 2x beige 1x bruin.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jouw bruine anjer kapot maken de volgende keer dat ik je zie.
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaarquote:
CGI.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar
Er bestaan maar 3 mensen op aarde en de rest doen ze met spiegels
wa?quote:
iOverheidquote:
Such social skills, more braboquote:
Kraak-party, veel techno en acid?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede vraag.heb wel zin in een feestje
Klinkt ergens wel okquote:
op kraakfeestjes draaien ze over het algemeen geen techno swa.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kraak-party, veel techno en acid?
Resist is net geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede vraag.heb wel zin in een feestje
Draaien ze helemaal niks, want geen elektriciteit?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
op kraakfeestjes draaien ze over het algemeen geen techno swa.
Het is niet voor niets doodgebloed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
Sexy & GewaagdErg fijne foto's!
![]()
omg sooo sexy jij durft![]()
pls post meer bby wil al je rondingen bekijke<--- Dit is Yuri_boyka trouwens.
Wow zieke bil dame laat me zien wat je kan.
Zo jij hebt duidelijk in de goede rij gestaan, wanneer de lekkere lichamen werden uitgedeeld! Trouwens als je nog meer hebt, dan hoef je niet alles in KPD te posten hoor, hier mag ook
geen idee, 90% kom ik nooit maar ik gok op oud en bnwquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welk subfora vinden jullie het meest belachelijk ?
Ik nomineer OUD, maar dat is geen geheim
US, en misschien ook dat relatie subforum.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet. TRU of zo'n andere gekkie-plek waar ik nog nooit iets gelezen heb misschien ook wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* duikt schuilkelder inquote:
Waarom eigenlijk altijd feestjes met meerdere stages enzo? ik heb eigenlijk het liefst maximaal 4 of 5 systems, en dan vind ik het wel goed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
ik ga naar hardbass![]()
maar misschien ook niet en verkoop ik ze voor het dubbele
haaaquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Draaien ze helemaal niks, want geen elektriciteit?))
Ja, ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ookniemand op aarde is normaal
![]()
Of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |