Deed dat standaard op stage, enige man daar dus hele mannen wc voor mezelf, smiddags effe lekker potje schijten tijdens whatsapp.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, lekker op het werk, blijft zijn eigen plee mooi schoon.
quote:
Ik heb dat filmpje heel toevallig gezienquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha leuk dat jij dat zegt.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je meer afwisseling bij chino's dan jeans, heb zelf 6 verschillende kleuren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook het mooiste. Maar je moet wel een beetje afwisseling in je kast hebben he
heel toevallig jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje heel toevallig gezien
welke kleuren dan? vind alleen beige/bruinig mooiquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij heb je meer afwisseling bij chino's dan jeans, heb zelf 6 verschillende kleuren.
omdat je een kkflikkertje bent misschien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je hebt ze in allerlei kleuren dom schaap, waarom nou net deze pakken.
Sowieso geen blauw/rood, hekel aan blauw, daarom ook hekel aan meeste jeans. Heb nog zwarte,grijze,donkergroen en 2x beige 1x bruin.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
welke kleuren dan? vind alleen beige/bruinig mooi. Blauw en rood is zo lelijk
Hm :/quote:
Ik ga jouw bruine anjer kapot maken de volgende keer dat ik je zie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat je een kkflikkertje bent misschien?
Bordeaux dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso geen blauw/rood, hekel aan blauw, daarom ook hekel aan meeste jeans. Heb nog zwarte,grijze,donkergroen en 2x beige 1x bruin.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga jouw bruine anjer kapot maken de volgende keer dat ik je zie.
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaarquote:
CGI.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld hangt van toevalligheden aan elkaar
Er bestaan maar 3 mensen op aarde en de rest doen ze met spiegels
wa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |