Oh geen idee, daar kijk ik echt niet naarquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk altijd feestjes met meerdere stages enzo? ik heb eigenlijk het liefst maximaal 4 of 5 systems, en dan vind ik het wel goed.
[..]
haaa
Hoe kon ik daar aan twijfelenquote:
Suggesties?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wio een andere bij naam dan ga ik akkoord.
Yuri is een kktroll.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
omg sooo sexy jij durft![]()
pls post meer bby wil al je rondingen bekijke<--- Dit is Yuri_boyka trouwens.
Feest?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede vraag.heb wel zin in een feestje
Hou je mond of ik kom je een mini-bitchslap geven in aggaquote:
Nouja, misschien ligt het aan mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh geen idee, daar kijk ik echt niet naar. Volgens mij is dit wel 1 stage? Tenminste, kan me niet voorstellen dat ze daar meerdere zalen hebben.
Die ene in dat topic met kleren en outfit is nog ergerquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
Sexy & GewaagdErg fijne foto's!
![]()
omg sooo sexy jij durft![]()
pls post meer bby wil al je rondingen bekijke<--- Dit is Yuri_boyka trouwens.
Wow zieke bil dame laat me zien wat je kan.
Zo jij hebt duidelijk in de goede rij gestaan, wanneer de lekkere lichamen werden uitgedeeld! Trouwens als je nog meer hebt, dan hoef je niet alles in KPD te posten hoor, hier mag ook
Dat snap ik ook niet, je kent me tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kon ik daar aan twijfelen?
'Troela'quote:
jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ene in dat topic met kleren en outfit is nog erger
"Oeh mooie stippen, ik word er helemaal naar toe getrokken"
Never forget retarded herdershond puppy 2012quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, je kent me toch
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Never forget retarded herdershond puppy 2012
Hahaha net of ik Modus hoor pratenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
"goede fit, brah"
"staat je goed man"
bij een fucking wit t-shirt
Met betrekking tot ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Had je al keuze gemaakt btw?
[..]
Hahaha net of ik Modus hoor praten![]()
je hebt in een vriezer gezeten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met betrekking tot ?
Beetje traag van begrip hier, maar ben net aan het ontdooien
Meesterquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggesties?
[..]
Yuri is een kktroll.
Ja, genaamd "buiten"quote:
Laatst ook weer naar een paar kleine geweest, maar dat vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, misschien ligt het aan mijik dacht dat je voornamelijk naar hele grote feesten ging.
Kauwe klauwen, niet normaalquote:
had je je wanten niet aan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kauwe klauwen, niet normaal
highrollahquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laatst ook weer naar een paar kleine geweest, maar dat vind ik niet leuk.
Jawel, van die vingerloze handschoenen die daklozen ook dragenquote:
Ohja die opleiding of werk ding?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met betrekking tot ?
Beetje traag van begrip hier, maar ben net aan het ontdooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |