wowquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk weer over mijn penis. Je mist hem he?
Nee heb gister een dildo aangeschaft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk weer over mijn penis. Je mist hem he?
picsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb gister een dildo aangeschaft.
Zal jouw dope eens rosequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk:')
Als de dope meer rose was was het net CB
Vinden vrouwen dildo's nu echt leuk? Als ik er eentje was zou ik er weinig aan vinden, zo'n dood stuk plastic van 20+ cm in je lichaamsholte werken.quote:
Geen idee heb er nooit een gehad maar zou dan sws wel eentje van rubber oid nemen met een echte penisvorm en wiebeligheid en geen rechte harde plastic dildoquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vinden vrouwen dildo's nu echt leuk? Als ik er eentje was zou ik er weinig aan vinden, zo'n dood stuk plastic van 20+ cm in je lichaamsholte werken.Doe mij dan maar een vibo.
zwart of blank?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee heb er nooit een gehad maar zou dan sws wel eentje van rubber oid nemen met een echte penisvorm en wiebeligheid en geen rechte harde plastic dildo
Beetje aan de dure kant hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3,50?
Leuk manwanneer hoor je ongeveer dan?
Ik ga die denk ik verkopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
2nutz? Koop jij wel eens gedragen slipjes?
Waarom beeld ik me nu een penetrante ammoniak-lucht in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die denk ik verkopen.Gewoon elke dag eentje volsoppen.
Vind jij chai vies?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom beeld ik me nu een penetrante ammoniak-lucht in.Thanks Chai.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom beeld ik me nu een penetrante ammoniak-lucht in.Thanks Chai.
Ik vind ze allemaal vies. Altijd van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.quote:
Ik moest aan een stal denken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf moeten uitdrogen en dan een slipje volpissen?
beter dan remsporenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vies. Altijd van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vies. Altijd van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.
[..]
Ik moest aan een stal denken.Betonnen vloer, overal hooi, en dan zo'n damp.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die denk ik verkopen.Gewoon elke dag eentje volsoppen.
Als daar markt voor is tenminste. Misschien zijn ze alleen op zoek naar wat Panzer omschrijftquote:
En dan moet je ze veel te lang gaan dragen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.
Ahh, vooral anaal gebruik, zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |