ik wil er wel eentjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als daar markt voor is tenminste. Misschien zijn ze alleen op zoek naar wat Panzer omschrijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zosk when will it be my turn
Wat bied je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil er wel eentjezou hem als douchemuts gebruiken.
5quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bied je?(excl. aankoop en verzendkosten)
wat zou je willen voor je vaginale afscheiding?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daaag, weet zeker dat mijn sop meer waard is.
Geen idee, weet niet wat jij wil en hoeveel tijd mij dat gaat kosten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
w
[..]
wat zou je willen voor je vaginale afscheiding?
10 voor een vol potjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat jij wil en hoeveel tijd mij dat gaat kosten.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Panzermaus het volgende:
2nutz nootmans nootjes kijk deze pic van je Lorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Dat is een walnotendop vol?quote:
neh. geen zaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een walnotendop vol?
En mag het ook incl. zaad? Daar wordt de vagina af en toe mee gereinigd en alles even helemaal schoon gespoeld.
Ja verdoriequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh. geen zaad.
als je er een filmpje van productie bij doet hoeft het maar de halve hoeveelheid te zijn voor dezelfde prijs.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2nutz nootmans nootjes kijk deze pic van je Lorde.
Lekker rekkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, vooral anaal gebruik, zie ik.
Eendenbek erbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef Chai het volgende:
Volgens google is dat 2,5 theelepel.
Gadver, beetje met zo'n ding vocht eruit gaan zitten lepelen.
Niet het zaad eruitspoelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een walnotendop vol?
En mag het ook incl. zaad? Daar wordt de vagina af en toe mee gereinigd en alles even helemaal schoon gespoeld.En het vaginale milieu duidelijk overheerst in geur en smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |