Sta gewoon open voor nieuwe ervaringen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
luiaard
je bent wel erg anaal gefixeerd he?
Ben onderwegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sta gewoon open voor nieuwe ervaringen.
Kom je met de auto? Want dan moet je 'm in de straat achter zetten.quote:
lolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Ben zo ongelukkig, want ik zit in de trein ipv op een lul![]()
hahaha achterin parkeren ;Dquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je met de auto? Want dan moet je 'm in de straat achter zetten.
loop eens in de randstad rond. Daar praten ze zelfs zo als ze hier geboren zijn. Sommige praten zelfs zo terwijl ze niet eens buitenlandse afkomst hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje arabisch? maat van mij heeft een tunesische pa en die praat ook nog steeds zo terwijl die al 40 jaar ofso in NL is![]()
Hahaha gvd.quote:
Zulken heb je er altijd tussen iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
loop eens in de randstad rond. Daar praten ze zelfs zo als ze hier geboren zijn. Sommige praten zelfs zo terwijl ze niet eens buitenlandse afkomst hebben
Soms is dat best begrijpelijk. En dan heb ik het niet over de jochies die het stoer vinden. Maar als jij opgroeit met veel buitenlandse klasgenoten bijv en een grotendeels buitenlandse vriendengroep hebt, is het niet raar dat je door de jaren heen wat van die accenten/uitspraken overneemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
loop eens in de randstad rond. Daar praten ze zelfs zo als ze hier geboren zijn. Sommige praten zelfs zo terwijl ze niet eens buitenlandse afkomst hebben
Ik vind dat wel raar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms is dat best begrijpelijk. En dan heb ik het niet over de jochies die het stoer vinden. Maar als jij opgroeit met veel buitenlandse klasgenoten bijv en een grotendeels buitenlandse vriendengroep hebt, is het niet raar dat je door de jaren heen wat van die accenten/uitspraken overneemt.
Ik ook... Veer niet, trek je conclusie hehequote:
nederlanders zijn nou eenmaal een volk dat zich altijd aan anderen aanpast.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms is dat best begrijpelijk. En dan heb ik het niet over de jochies die het stoer vinden. Maar als jij opgroeit met veel buitenlandse klasgenoten bijv en een grotendeels buitenlandse vriendengroep hebt, is het niet raar dat je door de jaren heen wat van die accenten/uitspraken overneemt.
quote:
Jullie zijn zelf raar stelletje kloothommelsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook... Veer niet, trek je conclusie hehe
Ja, wij allemaal iedereen is gek behalve jijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zelf raar stelletje kloothommels
Je hebt niets te kiezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik even 600 euro wil overmaken naar de belastingdienst, omdat er een fout is gemaakt in de berekening van 2012
Tuurlijk joh
Er is altijd een keuzequote:
en snel graagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik even 600 euro wil overmaken naar de belastingdienst, omdat er een fout is gemaakt in de berekening van 2012
Tuurlijk joh
Fijn dat je het zelf ook inziet, hehehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wij allemaal iedereen is gek behalve jij
Eind volgende maandquote:
Dit is waar. Ik merk zelf ook dat als ik met veel kaasjes om ga dat mijn nederlands beter klinkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zelf raar stelletje kloothommels
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is altijd een keuze
* boekt een vliegticket van 600 euro
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf ook inziet, hehehe
Klopt ja als ik met bruintjes omga word de mijne slechter heuheehquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is waar. Ik merk zelf ook dat als ik met veel kaasjes om ga dat mijn nederlands beter klinkt.
Oh ik ook jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteraardik ben in staat dingen in te zien... en jij?
verkoop je auto. Ik bied 600 euroquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tuurlijk joh
Kaas met das look? :S wat?quote:
Als ik met zandhappers om ga blijf ik gewoon mijzelf hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is waar. Ik merk zelf ook dat als ik met veel kaasjes om ga dat mijn nederlands beter klinkt.
Waarom zo denigrerend. 'bruintjes'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ja als ik met bruintjes omga word de mijne slechter heuheeh
Ook dingen buiten je eigen wereld?quote:
3 dagen niks meer eten, lijkt me nogal vullendquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ticket naar ponypark slagharen?
[..]
Uiteraardik ben in staat dingen in te zien... en jij?
Jaquote:
lijkt me een helquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 dagen niks meer eten, lijkt me nogal vullend
Verkochtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
verkoop je auto. Ik bied 600 euro
ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:21 schreef tetouaribo het volgende:
Al die haat is nergens voor nodig. Ik houd van kaas (L)
Aankomende maandag verstandskies laten trekken, dus we gaan het meemakenquote:
Goeien deal lijkt mij!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, nu met gratis Shetlander
Wat is het?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je, ben het in nederland ook nog nooit tegen gekomen.
daarom: duitse supermarkten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |