quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedank hem dan op zijn minst, zoveel moeite heeft hij voor je gedaan. Jezus.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Ben zo ongelukkig, want ik zit in de trein ipv op een lul![]()
haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedank hem dan op zijn minst, zoveel moeite heeft hij voor je gedaan. Jezus.
Heb je geen reislul?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Had je me maar niet naar Turkije moeten wensen.quote:
Idd, zelf nog nooit gedaan dus hoe kan je dat dan opperenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, mensen die beweren gelukkiger te zijn dan anderen omdat ze iets gemist hebben... I can't. Alsof jij gelukkiger bent dan 99,9% van de wereldbevolking. Virgin pls.
Jaquote:
Ja, idd die klanken altijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahahaZou erger schrikken als ik dat hoor dan wanneer je een neger met een Brabants accent hoort.
![]()
Ja gewoon, beetje typische dingen. 'Iek' ipv ik enzo. Vroeger draaide ze dingen wel eens om. Zakbroek enzo.![]()
[..]
Zo zijn wij niet, dat is typisch iets voor kaaskoppen.
mooi land hoor, en niet zo vertyfde koud. En dan nog zeiken he, fuck jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je me maar niet naar Turkije moeten wensen.
Las neus... en nee heb de memo nooit ontvangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wow, ik zei dat laatst ook. Zo'n mooie leus om random te gebruiken.
Iran is ook mooi en warm. :squote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mooi land hoor, en niet zo vertyfde koud. En dan nog zeiken he, fuck jou.
Kan gebeuren, ben niet boos.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Las neus... en nee heb de memo nooit ontvangen.
Ik mag geen wilde dieren het land in smokkelen. :squote:
Weet ik, je bent aan het veranderenquote:
ben alleen in bed een beest hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag geen wilde dieren het land in smokkelen. :s
Doe m'n best ervoor ja.quote:
Trotsquote:
Nope. Mijn motto is ook: wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Dat soort taferelen wil ik niet in het openbaar vervoer waarnemen.quote:
Struisvogel?quote:
Ahw. Lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |