Echt, mensen die beweren gelukkiger te zijn dan anderen omdat ze iets gemist hebben... I can't. Alsof jij gelukkiger bent dan 99,9% van de wereldbevolking. Virgin pls.quote:
Rassistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
Zo zijn wij niet, dat is typisch iets voor kaaskoppen.
Zou best kunnen dat ie gelukkiger is, maar dan wel in de norm van wat je nooit gehad hebt mis je niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, mensen die beweren gelukkiger te zijn dan anderen omdat ze iets gemist hebben... I can't. Alsof jij gelukkiger bent dan 99,9% van de wereldbevolking. Virgin pls.
Ik begrijp die jongen wel hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, mensen die beweren gelukkiger te zijn dan anderen omdat ze iets gemist hebben... I can't. Alsof jij gelukkiger bent dan 99,9% van de wereldbevolking. Virgin pls.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rassist
het houdt niet op. niet vanzelf.
nee, hij is te chill.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
DOE GVD GEWOON EEN KEER NORMAAL MET MIJN UI HAARBAL.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog helemaal over nagedacht om chlo te plezieren.
quote:
haha. je zou sowieso een keer iemand moeten proberen te plezieren modus, je weet niet wat je mist.quote:
Hahaha wow, ik zei dat laatst ook. Zo'n mooie leus om random te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rassist
het houdt niet op. niet vanzelf.
Je mist het niet maar het is niet zo dat jij dan gelukkiger bent omdat je geen seks hebt en anderen dan ongelukkiger zijn omdat zij dat wel hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ie gelukkiger is, maar dan wel in de norm van wat je nooit gehad hebt mis je niet.
+ lelijke gast.
Snap ik.quote:
Wow.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
haha. je zou sowieso een keer iemand moeten proberen te plezieren modus, je weet niet wat je mist.
Mijn zus en haar vriend doen dat altijd als de een de ander perongeluk aanstoot ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wow, ik zei dat laatst ook. Zo'n mooie leus om random te gebruiken.
Misschien woont ie in friesland, dan kan ik het begrijpen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Je mist het niet maar het is niet zo dat jij dan gelukkiger bent omdat je geen seks hebt en anderen dan ongelukkiger zijn omdat zij dat wel hebben.
Seksuele fantasieën weer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog helemaal over nagedacht om chlo te plezieren.
Had nagedacht over mijn spelling.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seksuele fantasieën weer?
inb4 nee sterf
Hahaha shiit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn zus en haar vriend doen dat altijd als de een de ander perongeluk aanstoot ofzo.blijft grappig.
Ja oké dan wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien woont ie in friesland, dan kan ik het begrijpen.
Haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn zus en haar vriend doen dat altijd als de een de ander perongeluk aanstoot ofzo.blijft grappig.
Ahw. Cute.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had nagedacht over mijn spelling.
En toen over hoe je me zou bedanken voor de moeite.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedank hem dan op zijn minst, zoveel moeite heeft hij voor je gedaan. Jezus.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Ben zo ongelukkig, want ik zit in de trein ipv op een lul![]()
haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedank hem dan op zijn minst, zoveel moeite heeft hij voor je gedaan. Jezus.
Heb je geen reislul?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Had je me maar niet naar Turkije moeten wensen.quote:
Idd, zelf nog nooit gedaan dus hoe kan je dat dan opperenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaquote:
Ja, idd die klanken altijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahahaZou erger schrikken als ik dat hoor dan wanneer je een neger met een Brabants accent hoort.
![]()
Ja gewoon, beetje typische dingen. 'Iek' ipv ik enzo. Vroeger draaide ze dingen wel eens om. Zakbroek enzo.![]()
[..]
Zo zijn wij niet, dat is typisch iets voor kaaskoppen.
mooi land hoor, en niet zo vertyfde koud. En dan nog zeiken he, fuck jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je me maar niet naar Turkije moeten wensen.
Las neus... en nee heb de memo nooit ontvangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wow, ik zei dat laatst ook. Zo'n mooie leus om random te gebruiken.
Iran is ook mooi en warm. :squote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mooi land hoor, en niet zo vertyfde koud. En dan nog zeiken he, fuck jou.
Kan gebeuren, ben niet boos.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Las neus... en nee heb de memo nooit ontvangen.
Ik mag geen wilde dieren het land in smokkelen. :squote:
Weet ik, je bent aan het veranderenquote:
ben alleen in bed een beest hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag geen wilde dieren het land in smokkelen. :s
Doe m'n best ervoor ja.quote:
Trotsquote:
Nope. Mijn motto is ook: wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Dat soort taferelen wil ik niet in het openbaar vervoer waarnemen.quote:
Struisvogel?quote:
Ahw. Lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |