ah, Marokkaanse internetheld doet stoer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
NWS / Jeugdbende liet Marokkaanse gezinnen met rust.
mutant altijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, Marokkaanse internetheld doet stoer?
Dat wakker gebeld om 10 uur zal er niets mee te maken hebben iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef Gridlok het volgende:
Je weet dat je al een goede indruk hebt gemaakt op je nieuwe werkgever als wakker gebeld word en meteen opneemt met de zin hallo telefoon
"hallo telefoon"?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef Gridlok het volgende:
Je weet dat je al een goede indruk hebt gemaakt op je nieuwe werkgever als wakker gebeld word en meteen opneemt met de zin hallo telefoon
wat vind je van IWC?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wakker gebeld om 10 uur zal er niets mee te maken hebben idd
IWC?quote:
Mag ik een vrije dag hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wakker gebeld om 10 uur zal er niets mee te maken hebben idd
Haha, moet kunnen toch, beetje informeel wezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
"hallo telefoon"?
Ik ben wel eens gebeld door een werkgever waar ik had gesolliciteerd, maar ik verwachtte een vriend, dus ik nam op met "eyeeeeey goooooooozer"![]()
Geen interne klok hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het horlogemerk.
Ik baal. Ik had deze willen aanschaffen, maar is al verkocht.
[ afbeelding ]
hij moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, moet kunnen toch, beetje informeel wezen.
Mij iets te classicquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het horlogemerk.
[ afbeelding ]
Vrije dag van wat?quote:
ik vind die niet mooi..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het horlogemerk.
[ afbeelding ]
Mooi toch, niemand houd van zuurpruim bazen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij moest heel hard lachen.![]()
Wel een relaxe kerel trouwenshij had geen vacatures, maar wilde toch even bellen om wat tips te geven over mijn portfolio, en wat vragen te stellen om me daarna in het archief te kunnen verwerken.
Van de hele week op een stijger staan van 5 hoog.quote:
Hou wel van die classic dresswatches.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij iets te classicmaar wel classy.
Doe eens een voorbeeld van wat jij mooi vind?quote:
Je bent schilder?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi toch, niemand houd van zuurpruim bazen.
[..]
Van de hele week op een stijger staan van 5 hoog.
Mijn huis moet nogquote:
Kozijnen en deurposten en wat vlakke stukken. Alleen het hout is al aan het verrottenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat moet je doen, meeste dingen zijn best easy hoor.
ik vind zo'n model meestal net wat klein/iel voor een mannenhorloge.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld van wat jij mooi vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Easy, opschuren die shit tot je het hout ziet, alle rotte plekken eruit schrapen, opvullen met plamuur, na een dag nog een keer schuren, schoonmaken met water+klein beetje amoniak. Alles droog maken, grondverf erover heen klappen. ( Nog een keer schuren als de grondverf laag te dik is op sommige plekken, moet mooi egaal zijn ) En dan zijdeglans erover. Best rustgevend, schilderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kozijnen en deurposten en wat vlakke stukken. Alleen het hout is al aan het verrotten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind zo'n model meestal net wat klein/iel voor een mannenhorloge.
ik hoop dat ik met mn verjaardag wat giften krijg dat ik deze kan gaan kopenIk vind dat juist hele lelijke lompe dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |