Ik denk dat ze bedoelt dat ze vragen over hypotheekrente, zorgtoeslag, kinderbijslag, etc, keurig voorbereiden en duizend keer oefenen. Maar niet bijvoorbeeld de vraag, 'Kookt u wel eens voor uw gezin?' 'Welke tv-programma's kijkt u het liefst?' 'Leest u de Libelle wel eens?'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gvd wat is die ebru naïef.
Politici schrijven elk antwoord woordelijk uit. Bijna op alle vragen zijn al antwoorden voorbereid, woordelijk. Maar bij de libelle is het anders
Politici die beweren de Libelle te lezen vertrouw ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze vragen over hypotheekrente, zorgtoeslag, kinderbijslag, etc, keurig voorbereiden en duizend keer oefenen. Maar niet bijvoorbeeld de vraag, 'Kookt u wel eens voor uw gezin?' 'Welke tv-programma's kijkt u het liefst?' 'Leest u de Libelle wel eens?'
Maar goed, of dat nou spannende antwoorden oplevertIk denk het niet.
Ik haat die beterweters, links en rechtsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit weer eens in de herhaling. Maar wat praat die ebru rete irritant zeg
Zaaddodend en agressie opwekkend,
quote:Liesbeth Hop
Opnieuw een grote zedenzaak waarbij een man wordt verdacht van misbruik van honderden kinderen via de webcam. Hoe groot is het gevaar van digitale kinderlokkers?
Pieter Hilhorst
Het koningspaar, de premier, minister Edith Schippers. Nederland stuurt een zware delegatie naar de Olympische Winterspelen in Sotsji. Pieter Hilhorst, PvdA-lijsttrekker in Amsterdam, is diep teleurgesteld.
Bastiaan Ragas en Anne-Marie Jung
Na het toneelstuk 'Help, Ik Heb Mijn Vrouw Zwanger Gemaakt' gaat maandag het vervolg in premiere: een herkenbaar toneelstuk voor veel jonge ouders: 'Maar Je Krijgt Er Ook Heel Veel Voor Terug'.
Wilfried de Jong
Nog nooit werden er zoveel foto's gemaakt als tegenwoordig. Met fototoestellen en telefoons. Vanaf aanstaande zaterdag presenteert Wilfried een nieuw programma over fotografie, met het verhaal achter de foto.
Arie Boomsma
Ter gelegenheid van de Maand van de Spiritualiteit schreef presentator Arie Boomsma het essay 'Troost'. In het persoonlijke verhaal gaat hij op zoek naar hoe troost precies werkt.
ik denk dat de mensen thuis zelf ook capabel genoeg zijn hun eigen mening te vormen, daar hebben ze echt geen man met een snor voor nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja want dat heeft Johan Derksen gezegd he?
Het lijkt wat op "Ook dat nog!", maar dat was tenminste wel een leuk programma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Het programma wat er nu is is trouwens echt kut.
met Hans Bohm van de PTTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt wat op "Ook dat nog!", maar dat was tenminste wel een leuk programma.
Dimitri?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En Dimitri Frenkelfrank.
Dit is gewoon stom.
Ik zit te wachten op Enorme Arie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
dus jullie kijken ook naar dat gare programma op ned1
Als Jan Molentjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
die gast die die boer speelde is op zich wel erg grappig...
hij komt uit rotterdam
camping pernis was hilarisch
Daar heb ik ook een broertje dood aan. Jammer dat de commercie overal de overhand heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Programma's die boekjes pluggen, daar heb ik nou echt een hekel aan.
Kut is dat he? Vooral van die boekjes over gezond eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Programma's die boekjes pluggen, daar heb ik nou echt een hekel aan.
Ik wel. Om die meiden van het callcenter. Dat had ik laatst ook, dit ging me gewoon stom zitten uitlachen aan de telefoon.quote:
twitter:westrandse twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:08:15heb wel een idee wat @arieboomsma troost kan geven, maar ik denk dat die ook nog in de kast zit #KvdB reageer retweet
Hilarisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
twitter:westrandse twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:08:15heb wel een idee wat @arieboomsma troost kan geven, maar ik denk dat die ook nog in de kast zit #KvdB reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
Dijenkletser.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
tquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
wat bedoeld ie daarmee ? dat van de brink homo is ?
Gewoon jezelf zijn en niet gemaakt grappig doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
Meh ik kan maar beter wegblijjven hier geloof ik
Mezelf is saai.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en niet gemaakt grappig doen
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
Is dat dat enge WIDM vrouwtje achter hem?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Arie wordt over een week ook al weer 40...de tijd gaat hard.
Of faeces.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Zou Wilfriet wel eens voor de spiegel staan terwijl hij zijn kale knarretje onder de olie smeert?
Lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hilhorst wil de landelijke politiek in
Daarom werd hij ook wethouder.quote:
Hij gedraagt zich wel als een echte Jezus. Een relatie beginnen met iemand die zwanger is van een ander, hoe barmhartigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou hij ook over water kunnen lopen?
Die mocht ik voor geen meter. Hoopte elke aflevering dat ze naar huis ging. Bleek toen de mol. Kutseizoen dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
Is dat dat enge WIDM vrouwtje achter hem?
Grootste anticlimax van alle seizoenen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mocht ik voor geen meter. Hoopte elke aflevering dat ze naar huis ging. Bleek toen de mol. Kutseizoen dus.
Dat was Jozef.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel als een echte Jezus. Een relatie beginnen met iemand die zwanger is van een ander, hoe barmhartig
En mijn molprono had een schamele zero points. Het hele seizoen lang.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Grootste anticlimax van alle seizoenen ja
zoals Italië, Canada, Zuid Koreaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:21 schreef Martinello het volgende:
Olympische Spelen = pompeus sportspektakel dat doorgaans plaatsvindt in een schurkenstaat. Niks nieuws onder de zon.
Zo vader, zo (pleeg)zoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Zo vader, zo (pleeg)zoon.Wat een bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als onze Sven en Ireen even 392 medailles ophalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:23 schreef rubbereend het volgende:
Alsof Rutte ook maar in de buurt komt van een gesprek met Poetin
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zie ik een spelfout.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
er was toch een item over Gordon op de russiese tv ?
of was dat nederlandse satire ?
Misschien moet iemand vragen of hij ook geen Chinese multinationals meer in Amsterdam wilquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Cuba wuift hij gewoon weg. Deze man
Eentje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zie ik een spelfout.
maar dat kan niet in de eerste twee dagenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel als onze Sven en Ireen even 392 medailles ophalen.
Sven en Ireen maken hun eigen regels.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat kan niet in de eerste twee dagen
Iemand moet vragen in welk land zijn kleding gemaakt isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien moet iemand vragen of hij ook geen Chinese multinationals meer in Amsterdam wil
Ik gun ze elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las roddels dat hij nu met Mabel op de webcam zit.
En anders gewoon omdat die het leuk vindt. Iedereen zou wel, betaald door de staat, naar De Spelen willenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
De koning is erelid van het IOCen die wil je thuislaten, die gaat erg ewoon uit die functie heen
Willy en Max met de kindjes op de schaatstribune dat vond ik de vorige keer zoooooooo schattig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
De koning is erelid van het IOCen die wil je thuislaten, die gaat erg ewoon uit die functie heen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we gelukkig nooit op FOK!
Wij zijn 1 grote familie, Johannesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we gelukkig nooit op FOK!
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.quote:
Haha ja. Ik zelf heb twee mensen van FOK! ooit ontmoet en toch wel apart.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.
Vertel meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.
Ja, maar jij stelt je altijd een beetje aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Hilhorst ook sneaky en nasty.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, maar jij stelt je altijd een beetje aan.
Viezerik!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
En ondertussen verwijdert iedere jongen van 12 dagelijks de history.
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Alsof kinderen niet weten hoe ze de history kunnen verwijderen
Vast een oud slachtofferquote:
Of een dader, bij die pedojagers zitten veel dubieuze figuren. Ze praat ook in de 'je' term. Je paait de kinderen etc.quote:
Ik vind Arie niet echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Over de streep vind ik wel een vermakelijk programmatje
Pics van Jezusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries, de farizeeër, gaat nu Jezus aanvallen.
Ik heb goede hoop dat maandag Johan de gouden bal verkiezing gaat duiden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Het wordt tijd Wilders en Johan aan tafel komen, tot nu toe hebben ze alleen maar klotetafels.
Ik hoorde een haan kraaienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vuile Judas, die Knevel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet me denken aan The Man Inside Me, van Tobias Funke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arie bij de presentatie van zijn vorige spirituele boek.
[ afbeelding ]
's werelds eerste Analrapist, wat een heldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Man Inside Me, van Tobias Funke.
Welke user heb je eigenlijk gemeet, als ik vragen magquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
's werelds eerste Analrapist, wat een held
Je zag ze toch?quote:
Anustartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
's werelds eerste Analrapist, wat een held
Is een geheim. Want dan willen de mensen mijn gegevens en voor je het weet staan ze hier voor de deur in groepjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke user heb je eigenlijk gemeet, als ik vragen mag
Ohja, daar kan ik me in jouw geval wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een geheim. Want dan willen de mensen mijn gegevens en voor je het weet staan ze hier voor de deur in groepjes.
Groepjes groupies.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een geheim. Want dan willen de mensen mijn gegevens en voor je het weet staan ze hier voor de deur in groepjes.
Binnenkort komt de merchandise.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar kan ik me in jouw geval wel wat bij voorstellen.
Daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef arjan1112 het volgende:
Johannes dan geef je ze toch koffie ?
Gaylord.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik heb niks in huis. Nu maar aan de leverworst met mayo. Ja, het is zo'n avond.
Operation Repo is ook wel What you see is what you get TV.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk nog liever een herhaling van Truckers on Ice
Dat is ook al zo'n kutprogrammaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Operation Repo is ook wel What you see is what you get TV.
Arie is veel te perfect he.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Arie kent ook allemaal van die zemelige 'goede' kunstenaars.
Ik ben nog bezig met vullen of voeden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is van zijn vorige boek, daar hadden we het net over.
Inderdaad, alles is teveel aan Arie.quote:
Arie laat graag zien dat hij de Perfecte Mens is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Arie kent ook allemaal van die zemelige 'goede' kunstenaars.
Zou je deze ook willen vullen of voelen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met vullen of voeden.
Ja, er is niks een beetje fout aan hem.quote:
Ik vind hem sowieso niet superaantrekkelijk, misschien juist wel omdat hij zo perfect is ja, maar hij lijkt me wel een schatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, er is niks een beetje fout aan hem.
Zelfs het foute is cultureel verantwoord. Toch niet aantrekkelijk?
Spelling gaat al beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
russiesche cameras zijn toch het beste huh
Zelfs het impulsieve lijkt te zijn overdacht bij hem. Dat irriteert. Maar hij lijkt mij wel sympathiek ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet superaantrekkelijk, misschien juist wel omdat hij zo perfect is ja, maar hij lijkt me wel een schat
jeweetog!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
russiesche cameras zijn toch het beste huh
Nee, nee, voor je het weet staat alles op Fokquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou daar geen misbruik van maken hoor.
Voor je het weet ben ik een viezerik van 50.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, nee, voor je het weet staat alles op Fok
Misschien is 89 wel mijn leeftijd, haha. Nou.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik een viezerik van 50.
Maar goed, het kan niet moeilijk zijn, maar 50 Friezen hebben internet, waarvan 10 instagram dus die gegevens heb ik zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien is 89 wel mijn leeftijd, haha. Nou.
Haha nou daar geloof ik dus niks van!quote:
Ik verwacht natuurlijk een dm'tje als het zover is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed, het kan niet moeilijk zijn, maar 50 Friezen hebben internet, waarvan 10 instagram dus die gegevens heb ik zo.
Mijn profiel is privéquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed, het kan niet moeilijk zijn, maar 50 Friezen hebben internet, waarvan 10 instagram dus die gegevens heb ik zo.
Ben jij ook weer even van de straat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik de boel nog gaan hacken ook, maak het nou niet zo moeilijk joh.
Mani89 had ik ook zo gehackt, dus kijk maar uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ben jij ook weer even van de straat.
het was een truc he , gast... pfffquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je bent helemaal niet 1112 jaar oud
Valt ook geen land te bezeilen met die johannes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
het was een truc he , gast... pfff
Ik vind het verwarrend.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Valt ook geen land te bezeilen met die johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |