Doet me denken aan The Man Inside Me, van Tobias Funke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arie bij de presentatie van zijn vorige spirituele boek.
[ afbeelding ]
's werelds eerste Analrapist, wat een heldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Man Inside Me, van Tobias Funke.
Welke user heb je eigenlijk gemeet, als ik vragen magquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
's werelds eerste Analrapist, wat een held
Anustartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
's werelds eerste Analrapist, wat een held
Is een geheim. Want dan willen de mensen mijn gegevens en voor je het weet staan ze hier voor de deur in groepjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke user heb je eigenlijk gemeet, als ik vragen mag
Ohja, daar kan ik me in jouw geval wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een geheim. Want dan willen de mensen mijn gegevens en voor je het weet staan ze hier voor de deur in groepjes.
Groepjes groupies.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een geheim. Want dan willen de mensen mijn gegevens en voor je het weet staan ze hier voor de deur in groepjes.
Binnenkort komt de merchandise.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar kan ik me in jouw geval wel wat bij voorstellen.
Daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef arjan1112 het volgende:
Johannes dan geef je ze toch koffie ?
Gaylord.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik heb niks in huis. Nu maar aan de leverworst met mayo. Ja, het is zo'n avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |