Ja, maar jij stelt je altijd een beetje aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Hilhorst ook sneaky en nasty.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, maar jij stelt je altijd een beetje aan.
Viezerik!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
En ondertussen verwijdert iedere jongen van 12 dagelijks de history.
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Alsof kinderen niet weten hoe ze de history kunnen verwijderen
Of een dader, bij die pedojagers zitten veel dubieuze figuren. Ze praat ook in de 'je' term. Je paait de kinderen etc.quote:
Ik vind Arie niet echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Over de streep vind ik wel een vermakelijk programmatje
Pics van Jezusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries, de farizeeër, gaat nu Jezus aanvallen.
Ik heb goede hoop dat maandag Johan de gouden bal verkiezing gaat duiden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Het wordt tijd Wilders en Johan aan tafel komen, tot nu toe hebben ze alleen maar klotetafels.
Ik hoorde een haan kraaienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vuile Judas, die Knevel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |