Iemand moet vragen in welk land zijn kleding gemaakt isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien moet iemand vragen of hij ook geen Chinese multinationals meer in Amsterdam wil
Ik gun ze elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las roddels dat hij nu met Mabel op de webcam zit.
En anders gewoon omdat die het leuk vindt. Iedereen zou wel, betaald door de staat, naar De Spelen willenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
De koning is erelid van het IOCen die wil je thuislaten, die gaat erg ewoon uit die functie heen
Willy en Max met de kindjes op de schaatstribune dat vond ik de vorige keer zoooooooo schattig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
De koning is erelid van het IOCen die wil je thuislaten, die gaat erg ewoon uit die functie heen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we gelukkig nooit op FOK!
Wij zijn 1 grote familie, Johannesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we gelukkig nooit op FOK!
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.quote:
Haha ja. Ik zelf heb twee mensen van FOK! ooit ontmoet en toch wel apart.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.
Vertel meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |