Dat was Jozef.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel als een echte Jezus. Een relatie beginnen met iemand die zwanger is van een ander, hoe barmhartig
En mijn molprono had een schamele zero points. Het hele seizoen lang.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Grootste anticlimax van alle seizoenen ja
zoals Italië, Canada, Zuid Koreaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:21 schreef Martinello het volgende:
Olympische Spelen = pompeus sportspektakel dat doorgaans plaatsvindt in een schurkenstaat. Niks nieuws onder de zon.
Zo vader, zo (pleeg)zoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Zo vader, zo (pleeg)zoon.Wat een bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als onze Sven en Ireen even 392 medailles ophalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:23 schreef rubbereend het volgende:
Alsof Rutte ook maar in de buurt komt van een gesprek met Poetin
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zie ik een spelfout.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef arjan1112 het volgende:
er was toch een item over Gordon op de russiese tv ?
of was dat nederlandse satire ?
Misschien moet iemand vragen of hij ook geen Chinese multinationals meer in Amsterdam wilquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Cuba wuift hij gewoon weg. Deze man
Eentje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zie ik een spelfout.
maar dat kan niet in de eerste twee dagenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel als onze Sven en Ireen even 392 medailles ophalen.
Sven en Ireen maken hun eigen regels.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat kan niet in de eerste twee dagen
Iemand moet vragen in welk land zijn kleding gemaakt isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien moet iemand vragen of hij ook geen Chinese multinationals meer in Amsterdam wil
Ik gun ze elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las roddels dat hij nu met Mabel op de webcam zit.
En anders gewoon omdat die het leuk vindt. Iedereen zou wel, betaald door de staat, naar De Spelen willenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
De koning is erelid van het IOCen die wil je thuislaten, die gaat erg ewoon uit die functie heen
Willy en Max met de kindjes op de schaatstribune dat vond ik de vorige keer zoooooooo schattig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
De koning is erelid van het IOCen die wil je thuislaten, die gaat erg ewoon uit die functie heen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we gelukkig nooit op FOK!
Wij zijn 1 grote familie, Johannesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doen we gelukkig nooit op FOK!
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.quote:
Haha ja. Ik zelf heb twee mensen van FOK! ooit ontmoet en toch wel apart.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.
Vertel meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb donderdag voor het eerst real life met eentje gepraat. Heeft niks met de persoon te maken, maar het is toch een beetje bevreemdend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |