Ik denk dat ze bedoelt dat ze vragen over hypotheekrente, zorgtoeslag, kinderbijslag, etc, keurig voorbereiden en duizend keer oefenen. Maar niet bijvoorbeeld de vraag, 'Kookt u wel eens voor uw gezin?' 'Welke tv-programma's kijkt u het liefst?' 'Leest u de Libelle wel eens?'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gvd wat is die ebru naïef.
Politici schrijven elk antwoord woordelijk uit. Bijna op alle vragen zijn al antwoorden voorbereid, woordelijk. Maar bij de libelle is het anders
Politici die beweren de Libelle te lezen vertrouw ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat ze vragen over hypotheekrente, zorgtoeslag, kinderbijslag, etc, keurig voorbereiden en duizend keer oefenen. Maar niet bijvoorbeeld de vraag, 'Kookt u wel eens voor uw gezin?' 'Welke tv-programma's kijkt u het liefst?' 'Leest u de Libelle wel eens?'
Maar goed, of dat nou spannende antwoorden oplevertIk denk het niet.
Ik haat die beterweters, links en rechtsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit weer eens in de herhaling. Maar wat praat die ebru rete irritant zeg
Zaaddodend en agressie opwekkend,
quote:Liesbeth Hop
Opnieuw een grote zedenzaak waarbij een man wordt verdacht van misbruik van honderden kinderen via de webcam. Hoe groot is het gevaar van digitale kinderlokkers?
Pieter Hilhorst
Het koningspaar, de premier, minister Edith Schippers. Nederland stuurt een zware delegatie naar de Olympische Winterspelen in Sotsji. Pieter Hilhorst, PvdA-lijsttrekker in Amsterdam, is diep teleurgesteld.
Bastiaan Ragas en Anne-Marie Jung
Na het toneelstuk 'Help, Ik Heb Mijn Vrouw Zwanger Gemaakt' gaat maandag het vervolg in premiere: een herkenbaar toneelstuk voor veel jonge ouders: 'Maar Je Krijgt Er Ook Heel Veel Voor Terug'.
Wilfried de Jong
Nog nooit werden er zoveel foto's gemaakt als tegenwoordig. Met fototoestellen en telefoons. Vanaf aanstaande zaterdag presenteert Wilfried een nieuw programma over fotografie, met het verhaal achter de foto.
Arie Boomsma
Ter gelegenheid van de Maand van de Spiritualiteit schreef presentator Arie Boomsma het essay 'Troost'. In het persoonlijke verhaal gaat hij op zoek naar hoe troost precies werkt.
ik denk dat de mensen thuis zelf ook capabel genoeg zijn hun eigen mening te vormen, daar hebben ze echt geen man met een snor voor nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja want dat heeft Johan Derksen gezegd he?
Het lijkt wat op "Ook dat nog!", maar dat was tenminste wel een leuk programma.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Het programma wat er nu is is trouwens echt kut.
met Hans Bohm van de PTTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt wat op "Ook dat nog!", maar dat was tenminste wel een leuk programma.
Dimitri?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En Dimitri Frenkelfrank.
Dit is gewoon stom.
Ik zit te wachten op Enorme Arie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
dus jullie kijken ook naar dat gare programma op ned1
Als Jan Molentjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
die gast die die boer speelde is op zich wel erg grappig...
hij komt uit rotterdam
camping pernis was hilarisch
Daar heb ik ook een broertje dood aan. Jammer dat de commercie overal de overhand heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Programma's die boekjes pluggen, daar heb ik nou echt een hekel aan.
Kut is dat he? Vooral van die boekjes over gezond eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Programma's die boekjes pluggen, daar heb ik nou echt een hekel aan.
Ik wel. Om die meiden van het callcenter. Dat had ik laatst ook, dit ging me gewoon stom zitten uitlachen aan de telefoon.quote:
twitter:westrandse twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:08:15heb wel een idee wat @arieboomsma troost kan geven, maar ik denk dat die ook nog in de kast zit #KvdB reageer retweet
Hilarisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
twitter:westrandse twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:08:15heb wel een idee wat @arieboomsma troost kan geven, maar ik denk dat die ook nog in de kast zit #KvdB reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
Dijenkletser.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
tquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
wat bedoeld ie daarmee ? dat van de brink homo is ?
Gewoon jezelf zijn en niet gemaakt grappig doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
Meh ik kan maar beter wegblijjven hier geloof ik
Mezelf is saai.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en niet gemaakt grappig doen
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
Is dat dat enge WIDM vrouwtje achter hem?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Arie wordt over een week ook al weer 40...de tijd gaat hard.
Of faeces.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Zou Wilfriet wel eens voor de spiegel staan terwijl hij zijn kale knarretje onder de olie smeert?
Lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hilhorst wil de landelijke politiek in
Daarom werd hij ook wethouder.quote:
Hij gedraagt zich wel als een echte Jezus. Een relatie beginnen met iemand die zwanger is van een ander, hoe barmhartigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou hij ook over water kunnen lopen?
Die mocht ik voor geen meter. Hoopte elke aflevering dat ze naar huis ging. Bleek toen de mol. Kutseizoen dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
Is dat dat enge WIDM vrouwtje achter hem?
Grootste anticlimax van alle seizoenen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mocht ik voor geen meter. Hoopte elke aflevering dat ze naar huis ging. Bleek toen de mol. Kutseizoen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |