Arie is veel te perfect he.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Arie kent ook allemaal van die zemelige 'goede' kunstenaars.
Ik ben nog bezig met vullen of voeden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is van zijn vorige boek, daar hadden we het net over.
Inderdaad, alles is teveel aan Arie.quote:
Arie laat graag zien dat hij de Perfecte Mens is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Arie kent ook allemaal van die zemelige 'goede' kunstenaars.
Zou je deze ook willen vullen of voelen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met vullen of voeden.
Ja, er is niks een beetje fout aan hem.quote:
Ik vind hem sowieso niet superaantrekkelijk, misschien juist wel omdat hij zo perfect is ja, maar hij lijkt me wel een schatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, er is niks een beetje fout aan hem.
Zelfs het foute is cultureel verantwoord. Toch niet aantrekkelijk?
Spelling gaat al beter.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
russiesche cameras zijn toch het beste huh
Zelfs het impulsieve lijkt te zijn overdacht bij hem. Dat irriteert. Maar hij lijkt mij wel sympathiek ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet superaantrekkelijk, misschien juist wel omdat hij zo perfect is ja, maar hij lijkt me wel een schat
jeweetog!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
russiesche cameras zijn toch het beste huh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |