SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-01-2014 15:07:25 ]If not now, then when.
lijgers...quote:
u srs brah? Neem aan dat ze gewoon een van de 2 hersenstructuren overnemen. Of een combinatie hebben van beide, niks mis mee toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lijgers...
dierenmishandeling is dat
beesten zijn hun hele leven depressief en in een identiteit crisis omdat ze niet weten wat ze nou eigenlijk zijn. Want qua karakter verschillen tijgers en leeuwen zo erg.
joe rogan is mijn DMT held,quote:
lmao ik loop niet uit mijn nek te lullen, beesten hebben allerlei complicaties.. lmao je kan niet zo ff 1 op 1 gaan crossbreeden zonder complicaties.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
u srs brah? Neem aan dat ze gewoon een van de 2 hersenstructuren overnemen. Of een combinatie hebben van beide, niks mis mee toch?
Wel nice ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
joe rogan is mijn DMT held,
altijd respect voor zijn dmt tattoo ook
Ik wil dat ook eens proberen. Het moet heel anders dan drugs zijn, en eigenlijk zijn het geen drugs van wat ik weet. Maar eerst wil ik dit boek lezen en deze docu zien:quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
joe rogan is mijn DMT held,
altijd respect voor zijn dmt tattoo ook
luister vriend dat is nou eenmaal het echte leven het is hier geen disneyworld jatogquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao ik loop niet uit mijn nek te lullen, beesten hebben allerlei complicaties.. lmao je kan niet zo ff 1 op 1 gaan crossbreeden zonder complicaties.
net zoals witte tijgers etc, beesten hebben echt een kut leven
niks mis mee toch, nee blijkbaar is er niks mis mee dat een moeder standaard sterft bij de keizersnede van het kind, puur voor entertainment![]()
lmao , heb 6 jaar geleden met een maat van me dmt kristallen gemaakt uit mimosa wortelen, heel chemisch proces..quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil dat ook eens proberen. Het moet heel anders dan drugs zijn, en eigenlijk zijn het geen drugs van wat ik weet. Maar eerst wil ik dit boek lezen en deze docu zien:
http://www.amazon.com/DMT(...)iences/dp/0892819278
Lol die beesten blijven gewoon infinite groeien, maar ik snap niet waarom ze tijgers opofferen, die al met uitsterven zijn bedreigd om een zwak ras te kweken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao ik loop niet uit mijn nek te lullen, beesten hebben allerlei complicaties.. lmao je kan niet zo ff 1 op 1 gaan crossbreeden zonder complicaties.
net zoals witte tijgers etc, beesten hebben echt een kut leven
niks mis mee toch, nee blijkbaar is er niks mis mee dat een moeder standaard sterft bij de keizersnede van het kind, puur voor entertainment![]()
Ja, het valt ook totaal niet met elkaar te vergelijken en volgens mij mag dat ook niet echt omdat het geheel iets anders is. DMT is als het goed is ook helemaal veilig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao , heb 6 jaar geleden met een maat van me dmt kristallen gemaakt uit mimosa wortelen, heel chemisch proces..
wat ik daarmee heb meegemaakt lololol .. nee daar kon geen lsd, mescaline, paddo's tegen op nee
lol .. tja wat is veilig?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, het valt ook totaal niet met elkaar te vergelijken en volgens mij mag dat ook niet echt omdat het geheel iets anders is. DMT is als het goed is ook helemaal veilig.
not sure
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://imgur.com/AlcfX73
gimme that
die zuid afrikaanse gast met die bengaalse tijger in zijn tuin is ook baas!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze gast http://instagram.com/humaidalbuqaish
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij bent zelf toch een tijger..quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
When will it b my turn
True echter alleen figuurlijk schatjequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij bent zelf toch een tijger..
rrawwwrr.
die maine coon is echt van topklasse... je ziet echt die wilde roots erin terugkomen... brede neus, stevige poten, mooie pluimpjes op de oren, enorm gewicht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
When will it b my turn
quote:
Ik heb ook een Maine Coon, zal zo als ik thuis ben eens pic maken. Is ook echt 1,5x zo groot als een normale kat + lange haren enzo. Lieve beestjes ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die maine coon is echt van topklasse... je ziet echt die wilde roots erin terugkomen... brede neus, stevige poten, mooie pluimpjes op de oren, enorm gewicht.
nice!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ook een Maine Coon, zal zo als ik thuis ben eens pic maken. Is ook echt 1,5x zo groot als een normale kat + lange haren enzo. Lieve beestjes ook.
nicequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe sick is dit dan: http://www.reddit.com/r/I(...)er_made_boss_in_the/
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
karakter van die beesten is echt goud ja!
Ik dacht dat Awesome_ al met G.R.S. ging trouwen maar blijkbaar klopt dat dus niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kreeg vanmiddag deze ad:
[ afbeelding ]
u wot m8
blijkbaar ga ik binnenkort trouwen
Leuke aflevering? Heb wel een paar afleveringen gekeken met een Idiot Abroad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, Sap. An Idiot Abroad S2E3 moet die o.a. ladyboys ontmoeten. Wellicht vind je dat interessant.
G.R.S. laat zich door meerdere gymbuffels vullen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat Awesome_ al met G.R.S. ging trouwen maar blijkbaar klopt dat dus niet.
Ik heb vorige week S1 gekeken en heb wel flink moeten lachen. Nu bezig met S2 en die is tot zover ook goed. Je moet wel van de humor houden though.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Leuke aflevering? Heb wel een paar afleveringen gekeken met een Idiot Abroad.
hahah vetquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
En nog reteslim ook nog!
Kennis van ons had er een en die ging in de winter vanaf een boomstam op het ijs pouncen om zo toch aan z'n vijverwater te komen. Smaakt naar vis blijkbaar
Hij wil niet stilzitten maar you get the idea:quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
karakter van die beesten is echt goud ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt ook altijd door de straat als het alphamannetje onder de katten, maar zodra hij de stofzuiger ziet is 'ie weg.
Het is en zal altijd een fantasie blijvenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
G.R.S. laat zich door meerdere gymbuffels vullen.
Zeg dit niet te snel, je zal niet het eerste GYMkoppel zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is en zal altijd een fantasie blijven
Yuri is 1,81 geloof ik. Maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeg dit niet te snel, je zal niet het eerste GYMkoppel zijn.
Wel het meest alpha natuurlijk mits je met Yuri of Awesome gaat want die zijn 1,88 en 1,94 als ik het niet verkeerd heb
Ik adviseer beide heren om een ander te gaan zoeken. Met mijn 1.57 is de kans vrij groot dat ze vader worden van een manlet. Dat wil ik ze niet aandoen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel het meest alpha natuurlijk mits je met Yuri of Awesome gaat want die zijn 1,88 en 1,94 als ik het niet verkeerd heb
Ik dacht dat je ongeveer Etha's lengte hadquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik adviseer beide heren om een ander te gaan zoeken. Met mijn 1.57 is de kans vrij groot dat ze vader worden van een manlet. Dat wil ik ze niet aandoen.
Zolang hij online is is die nog altijd 1,88quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yuri is 1,81 geloof ik. Maar dat is bijna hetzelfde.
Hehe, nee. 1.80 is hij toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ongeveer Etha's lengte had
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang hij online is is die nog altijd 1,88
Nee man yuri is 1.80quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
hows that working out for u u lanky phaggot u are 1 fucking cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil bitch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol fuckin sad mate really sad jus shows what a scared lanky phaggot u arequote:
1.60 dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou op mijn tenen moeten staan als ik dima zou zoenen. Meer zeg ik niet.
nohomo
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij wil niet stilzitten maar you get the idea:Fckn cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt ook altijd door de straat als het alphamannetje onder de katten, maar zodra hij de stofzuiger ziet is 'ie weg.maar zijn die katten niet een beetje te kostbaar om zomaar over straat te laten zwerven als een vuilnisbakkenrasje?
Op Misc zijn er wel verzamelthreads.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:10 schreef Klokov het volgende:
Waar kan je al die copy pasta's eigenlijk vinden?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang hij online is is die nog altijd 1,88
Mwah, hij komt niet zoveel buiten en als hij wel buitenkomt is het nooit ver + het is hier wel een rustige buurt. Ik denk dat een vreemde hem toch niet te pakken krijgt, daar is 'ie veel te bang voor. En hij heeft geen officiële stamboom, dus erg veel brengt 'ie denk ik toch niet op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Fckn cutemaar zijn die katten niet een beetje te kostbaar om zomaar over straat te laten zwerven als een vuilnisbakkenrasje?
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:10 schreef Klokov het volgende:
Waar kan je al die copy pasta's eigenlijk vinden?
Als je dat elk topic moet vermelden zul je wel e.e.a. te compenseren hebbenquote:
Lol 300 confirmed killsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
Waarschijnlijk rijdt hij dan weer Kia ofzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je dat elk topic moet vermelden zul je wel e.e.a. te compenseren hebben
Ik denk Gazellequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rijdt hij dan weer Kia ofzo.
[..]
Hij wil niet stilzitten maar you get the idea:Pluimpjes op de orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt ook altijd door de straat als het alphamannetje onder de katten, maar zodra hij de stofzuiger ziet is 'ie weg.![]()
![]()
Hmmm of een Noorse Boskat![]()
Fuck you, you piece of shit. I bet I have had stronger orgasms than you can ever imagine. Just absolutely amazing cums, with tremendous bursts of pleasurable feeling. I am glad that delicious pleasure is reserved for those of us who have the balls to do what we want to do, with none for scared pussies like you. You have to settle for your tiny little "ah" dribble of cum, when I am fucking spunking buckets in ecstasy like a real man. You're a tiny dicked shrimp and your dick has never felt like mine. Big, hard, and rippling with deadly joy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
What the fuck did you just fucking say about my gear, you little n00b? I’ll have you know I am a lvl 90 Undead Arcane Mage, and I’ve won so many PVP matches, and I have done raids on every 10 man heroic dungeon. I also have a fuckton of macros and I have a GS of 10K. You are nothing to me but just a lvl 12 gnome hunter. I will pwn the fuck out of you with Arcane Missiles the likes of which has never been seen before on Azeroth AND Outland, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over raid? Think again, fucker. As we speak I am contacting my guild of mages and shamans across The Eastern Kingdoms and your character is being targeted right now so you better prepare for the ownage, n00b. The Arcane Barrage that wipes out the pathetic little thing you call your character. You’re fucking pwn’d, n00b. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my secondary talent tree. Not only am I extensively trained in Arcane magic, but I have access to the entire arsenal of Fire magic and I will use it to its full extent to wipe your miserable neckbeard off the face of Azeroth, you little faggot. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re getting debuffed, you goddamnn00b. I will shit Dragon’s Breath all over you and you will burn in it. You’re fucking pwn’d, faggot.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fuck you, you piece of shit. I bet I have had stronger orgasms than you can ever imagine. Just absolutely amazing cums, with tremendous bursts of pleasurable feeling. I am glad that delicious pleasure is reserved for those of us who have the balls to do what we want to do, with none for scared pussies like you. You have to settle for your tiny little "ah" dribble of cum, when I am fucking spunking buckets in ecstasy like a real man. You're a tiny dicked shrimp and your dick has never felt like mine. Big, hard, and rippling with deadly joy.
OK, you know what? Fuck you. Fuck all of you immature, insensitive, ignorant assholes. The failed copypasta trolling on here is ridiculous and needs to stop. I imagine all of you immature FOK kids, sitting in front of your computers giggling like little school girls as you hit ctrl-c-ctrl-v after ctrl-c-ctrl-v and expend little to no effort in your trolling. I bet that most of you aren't even trolls in real life and are only saying this stuff on here to be funny, shocking, and because you can't come up with anything original. And that just sucks. This is not a joke. IT IS WRONG. Don't sit and there and pretend like you don't care, that you don't have any morals, because you do. We all do. And you should feel ashamed of yourselves, but you don't because you are too immature to realize the damage you cause with your "humorous" old copypasta pictures and words.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about my gear, you little n00b? I’ll have you know I am a lvl 90 Undead Arcane Mage, and I’ve won so many PVP matches, and I have done raids on every 10 man heroic dungeon. I also have a fuckton of macros and I have a GS of 10K. You are nothing to me but just a lvl 12 gnome hunter. I will pwn the fuck out of you with Arcane Missiles the likes of which has never been seen before on Azeroth AND Outland, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over raid? Think again, fucker. As we speak I am contacting my guild of mages and shamans across The Eastern Kingdoms and your character is being targeted right now so you better prepare for the ownage, n00b. The Arcane Barrage that wipes out the pathetic little thing you call your character. You’re fucking pwn’d, n00b. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my secondary talent tree. Not only am I extensively trained in Arcane magic, but I have access to the entire arsenal of Fire magic and I will use it to its full extent to wipe your miserable neckbeard off the face of Azeroth, you little faggot. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re getting debuffed, you goddamnn00b. I will shit Dragon’s Breath all over you and you will burn in it. You’re fucking pwn’d, faggot.
[..]
Hij wil niet stilzitten maar you get the idea:ow mooi beest man, ook goeie brede neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt ook altijd door de straat als het alphamannetje onder de katten, maar zodra hij de stofzuiger ziet is 'ie weg.
hoe oud is die nou
?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
2 jaar is 'ie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ow mooi beest man, ook goeie brede neus.
hoe oud is die nou
?
dan groeit ie ook nog wel ff door.. meestal tot 4e jaarquote:
hshahhahahaahhahaahhahaa epicquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
1 van mijn goede voornemens is om onbevooroordeeld naar de wereld te kijken
Dat geldt dan voor elke man.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik adviseer beide heren om een ander te gaan zoeken. Met mijn 1.57 is de kans vrij groot dat ze vader worden van een manlet. Dat wil ik ze niet aandoen.
Voor een dochter is 1.60 wel prima.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
We kunnen gewoon bedroom acrobatics met je doen zonder dat jij meteen zo'n wereldburger hoeft te werpen. You're not nearly that virile!quote:
Dat wel. Mja, welke man wil nou een dochter? Sloots gonna sloot enzo (Misc, 2014)quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor een dochter is 1.60 wel prima.
Vraag maar eerst toestemming aan Cristina!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We kunnen gewoon bedroom acrobatics met je doen zonder dat jij meteen zo'n wereldburger hoeft te werpen. You're not nearly that virile!
Allang gedaan, wat denk jij nou. "Zolang je maar niet van haar gaat houden of verliefd op haar wordt", fair game to me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vraag maar eerst toestemming aan Cristina!
Ik kende het origineel niet voordat jij met die NL Seal shit aan kwam zetten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit man, ik had al die copypasta's naar het NL vertaald zodat ik ze hier op FOK! kan posten, maar heb ze verwijderd.
Waarom zou je een midgetdochter willen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor een dochter is 1.60 wel prima.
Had toen een ban gekregen omdat ik er wat in KLB gepost had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gedaan, wat denk jij nou. "Zolang je maar niet van haar gaat houden of verliefd op haar wordt", fair game to me.
[..]
Ik kende het origineel niet voordat jij met die NL Seal shit aan kwam zetten.Dacht echt dat je tijd teveel had haha.
Niks mis met dochters!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat wel. Mja, welke man wil nou een dochter? Sloots gonna sloot enzo (Misc, 2014)
[..]
Vraag maar eerst toestemming aan Cristina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Uberhaupt kinderen nemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:47 schreef dreamerbulk het volgende:
zelf kind opvoeden, no thanks jeff, daar hebben we au pairs voor
In heb in de wandelgangen gehoord dat het toch wel anders steekt tussen jullie twee, stoereboiquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gedaan, wat denk jij nou. "Zolang je maar niet van haar gaat houden of verliefd op haar wordt", fair game to me.
[..]
Goed. Fitness gedeelte niet heel groot (t.o.v. aantal bezoekers) en handig opgezet, wel goede apparatuur. Lekkere vrouwen. Wel bagger dat je moet betalen voor parkeren. Zit er nou ook nog een sauna bij?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cor, wat is je eindoordeel betreft Universum?
Ik wil het van haar horen voordat ik een echtscheiding veroorzaakquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik kende het origineel niet voordat jij met die NL Seal shit aan kwam zetten.Dacht echt dat je tijd teveel had haha.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom zou je een midgetdochter willen?
i wanna have a talk with you, last night my daughter was on facebook and she was talking to you and you were saying shiet to her that i dont fukin like and i dont want you fukin doing that anymore, you know im fukin pissed off, because i find out its fukin u talking to her dirty, i mean i dont want to fukin tear ur throat out and shiet down ur neck ill fukin cut u up and dump u in the everglades, don't fukin do it again, i dont want u talking to my daughter on the fukin facebook , im not fukin aroundquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit man, ik had al die copypasta's naar het NL vertaald zodat ik ze hier op FOK! kan posten, maar heb ze verwijderd.
dit, zijn al teveel mensen op deze aardklootquote:
Iedereen weet toch dat de meeste Nederlanders mannen onder commando van hun vrouw staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
In heb in de wandelgangen gehoord dat het toch wel anders steekt tussen jullie twee, stoereboi
Jup, er zit een sauna. Er gaan wat apparaten weg en het gewichthefhok wordt dubbel zo groot dit jaar. Wel fijn op zich. Soms kun je niet fatsoenlijk trainen in dat hok.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed. Fitness gedeelte niet heel groot (t.o.v. aantal bezoekers) en handig opgezet, wel goede apparatuur. Lekkere vrouwen. Wel bagger dat je moet betalen voor parkeren. Zit er nou ook nog een sauna bij?
Dat. En dan gaan ze ook nog negertjes redden die sowieso al geen toekomst hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit, zijn al teveel mensen op deze aardkloot
sounds like a party to me!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat. En dan gaan ze ook nog negertjes redden die sowieso al geen toekomst hebben.
Tijd voor de apocalypse en 5 miljard mensen de pijp uit.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
i wanna have a talk with you, last night my daughter was on facebook and she was talking to you and you were saying shiet to her that i dont fukin like and i dont want you fukin doing that anymore, you know im fukin pissed off, because i find out its fukin u talking to her dirty, i mean i dont want to fukin tear ur throat out and shiet down ur neck ill fukin cut u up and dump u in the everglades, don't fukin do it again, i dont want u talking to my daughter on the fukin facebook , im not fukin around
quote:
Hank, wat zeg je dat weer treffend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat. En dan gaan ze ook nog negertjes redden die sowieso al geen toekomst hebben.
Mijn naam is muis en ik weet van niets!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil het van haar horen voordat ik een echtscheiding veroorzaak
Geen gekut met missende pasjes, sleutels of codes: ideaal!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het fijne van de gym vind ik ook dat je geen pasje nodig hebt. Alles werkt met je vingerafdruk. En de kluisjes zijn ook elektronisch, tenzij je er per se een met een sleutel wilt.
saul is echt de opperbaasquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Saul lijkt mij trouwens ook echt zo'n vent die in zijn jonge jaren een major Miami druglord geweest is en nu lekker elke dag shoulders traint.Die man is een baas.
Gemengde sauna's brahski?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef Eleiko het volgende:
Ik zou trouwens wel eens in de sauna willen zitten met een aantal van de fitness-studentes
Hoe anders?quote:
http://imgur.com/a/8KpiT#57quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Saul lijkt mij trouwens ook echt zo'n vent die in zijn jonge jaren een major Miami druglord geweest is en nu lekker elke dag shoulders traint.Die man is een baas.
Bij mijn vorige gym waren de sauna's in de kleedkamer, en dus gescheiden.quote:
lkkr je vingerafdrukken aan een gym afstaan lolquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het fijne van de gym vind ik ook dat je geen pasje nodig hebt. Alles werkt met je vingerafdruk. En de kluisjes zijn ook elektronisch, tenzij je er per se een met een sleutel wilt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/8KpiT#57
alle gifjes en photoshops van Jason die 1 dude heeft gemaakt haha:D
Ofc man, ik ben een gulle jongen. Heb toch teveel geld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr je vingerafdrukken aan een gym afstaan lol
geef je ook iedereen je pincode???
alsof ze die nodig hebben. Automatische incasso ditdatquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr je vingerafdrukken aan een gym afstaan lol
geef je ook iedereen je pincode???
hahaaaaaaaaquote:
Yuri???quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij mijn vorige gym waren de sauna's in de kleedkamer, en dus gescheiden.
Lijkt me wel nice, helemaal pumped en bronstig in die gemengde sauna zitten. Maar volgens mij mijden die meiden die sauna's daar?
Kijk je wel uit met je zout niveaus. Ze zijn wel verdome lekker ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaaaaaaaa
ik had net 2 triple en 2 double, good shit man .. shit is juicy mmmmmmmmmmmmmmmmm
ik kwammmm
Poll: M.b.t. cheesburgers:quote:
zekers, 10 gram zout geeft me een bloat waar ik bijna een kilo zwaarder op ben .. goeie trainingen zijn dat danquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met je zout niveaus. Ze zijn wel verdome lekker ja.
Voor de betere bips?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag moet ik 14 sets squatten lolz, dem legs morgen.
vandaag moet ik met 190kg gaan reppen, pausequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag moet ik 14 sets squatten lolz, dem legs morgen.
youtube of youporn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef Krabs2.0 het volgende:
Oh jezus ik heb me nu toch een youtube video gevonden, jammer dat ik niet mag posten anders krijg ik weer een ban.
mudderfukking strengthquote:
Succes man! Pause squats zijn echt zwaar as fuck. Ik heb een halfjaar geleden ook een paar weken 2 stop squats gedaan, dat is nog een tikkeltje zwaarder lol.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vandaag moet ik met 190kg gaan reppen, pause
hopen dat me knieën zo iets beter voelen
mag welquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef Krabs2.0 het volgende:
Oh jezus ik heb me nu toch een youtube video gevonden, jammer dat ik niet mag posten anders krijg ik weer een ban.
Ik mis de optie "afwisseling kan geen kwaad"quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Poll: M.b.t. cheesburgers:
• Ik neuk liever 1 Cup D vrouw
• Ik neuk liever 2 Cup B vrouwen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een mooie bips.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mudderfukking strength
[..]
Succes man! Pause squats zijn echt zwaar as fuck. Ik heb een halfjaar geleden ook een paar weken 2 stop squats gedaan, dat is nog een tikkeltje zwaarder lol.
Bij BodyPump noemen ze dat onder water gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mudderfukking strength
[..]
Succes man! Pause squats zijn echt zwaar as fuck. Ik heb een halfjaar geleden ook een paar weken 2 stop squats gedaan, dat is nog een tikkeltje zwaarder lol.
een pause in the bodem vind ik zwaarder dan dit persoonlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mudderfukking strength
[..]
Niet je genen willen verspreidenquote:
quote:
En terwijl de nukes door de lucht suizen en de idioten elkaar afmaken en de dikkertjes als eerst sterven sta ik daar op het dak van mijn berghut een sigaartje te roken terwijl ik:quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Het rationele wint het van de oerdrift.quote:
Zelfs als ik rationeel denk zou ik mijn genen verspreiden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Het rationele wint het van de oerdrift.
Denk jij dat Eleiko CarbonCor is?quote:
Lolquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef MrGuma het volgende:
KLB / Word misschien vader
Goooo Suntzuuu
Hij post niet even eloquent als onze Corriequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yuri vraagt iets aan Cor op de vorige pagina en hij antwoordt.
En hij maakt polls.
Niemand durft meer pics te posten na het zien van de buffer Ray pics.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Montelly het volgende:
Alleen Ray post pics jammer hoor jongens, heb wel het idee dat jullie shredden sick cunts zijn
Sap goede docu is goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Goede ecto in de gym net met gymshark stringer aan en zyzz kapsel.
Hahha cool straks even kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sap goede docu is goed![]()
http://www.net5.nl/progra(...)dy-boys-aflevering-1
Maar echt dime/10/10 ladyboys
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha cool straks even kijken.
Wie is dit?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
Ik dacht dus een chick te hebben gehosseld in KPD, eindstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef MrGuma het volgende:
KLB / Word misschien vader
Goooo Suntzuuu
fixedquote:
Sowieso hosselen op fokquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Bril af doen en op je wortel zetten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
vriend als ik dit in mijn gym zag zou ik em er zo hard inprikken je wilt niet wetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mudderfukking strength
[..]
Haar gezicht is niet echt geweldig, maar ze heeft wel tieten. Maar: who cares? Zo'n vriendin wil je dus wel: nooit meer trainings-, etens- of supplementengezeik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
vriend als ik dit in mijn gym zag zou ik em er zo hard inprikken je wilt niet weten
"zo is het wel genoeg, je bent al groot genoeg"quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Haar gezicht is niet echt geweldig, maar ze heeft wel tieten. Maar: who cares? Zo'n vriendin wil je dus wel: nooit meer trainings-, etens- of supplementengezeik.
pittig weifie hoowrquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft mooie ogenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. En haar mond is ook niet verkeerd.quote:
hmmquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gvd corquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bril af doen en op je wortel zetten.
Gaat om innerlijkquote:
tot een cm of 20quote:
heerlykquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Eigen gym zou het beste zijn, met goede geluidsinstallatie.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
tot een cm of 20
De rest boeit me niet
doe je telefoon in zo;n armband houder alleen tijdens het curlen werkt dat niet vriendquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat ik een keer draadloze headphones moet proberen voor in de gym. Loop dan alleen wel weer rond met een telefoon in m'n broekzak wat kut is.. Maarja wil gewoon keihard dit blasten in de gym
Eigen gym zou het beste zijn, met goede geluidsinstallatie.
Ja allee zit irritant man zon ding om je arm. Lijkt me ook kut met deadliften en eigenlijk met elke oefeningquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe je telefoon in zo;n armband houder alleen tijdens het curlen werkt dat niet vriend
kdoe alleen macihnies die death lift vind ik te gevaarlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja allee zit irritant man zon ding om je arm. Lijkt me ook kut met deadliften en eigenlijk met elke oefening
Hoe zit het met squats? Anders haal ik die ook wel eruitquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kdoe alleen macihnies die death lift vind ik te gevaarlijk
GRS watch n learn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe zit het met squats? Anders haal ik die ook wel eruit
death lift klinkt ook gevaarlikquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kdoe alleen macihnies die death lift vind ik te gevaarlijk
yeah bby, wat trek je aan met huwelijksnacht?quote:
Ik weet niet eens wat ik morgen ga aantrekken joh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
yeah bby, wat trek je aan met huwelijksnacht?
power of makeup is strong bij haar..scheelt gelijk 3 punten!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:09 schreef G.R.S. het volgende:
check the power of make up
ze ziet eruit als een 7.5/10 misc standards
maar ze wel een hork hoor pfff, door makeup en die jurk ziet ze 1000x keer beter uit.quote:
Bazentrack.quote:
Die kwam net op FB voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef no1uknow het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lizzie_Velásquez
forever bulking
Haar speech is echt mooiquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:22 schreef no1uknow het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lizzie_Velásquez
forever bulking
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
maar ze wel een hork hoor pfff, door makeup en die jurk ziet ze 1000x keer beter uit.
Hij werd hier geliked door een blond meisje, dus denk het niet. Tenzij jij een blond meisje bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol true that heb ik jou toevallig op FB zonder knowlegde ervan
Zij is goeddquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
als je dit kan ik wife je gelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
als je dit kan ik wife je gelijk.
[ afbeelding ]
jij bent beter..quote:
kort pittig kapselje, zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef seto het volgende:
je zou haar zus wel geven montelly geef toe
ja snap het ook niet, hij kan op zn minst 6/10 pattaya gleufje krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef G.R.S. het volgende:
Wtf, die Scott ziet er best goed uit. Waarom voor een ladyboy gaan
Klopt, geen last van typisch wijvengezeikquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef seto het volgende:
ldayboys zijn afgezien van de benis superieur aan vrouwen
If you say so...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
ik zeg je eerlijk was ik maar een marrokaan echt mooi volk
weekje bij mij in Gouda logeren?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
ik zeg je eerlijk was ik maar een marrokaan echt mooi volk
Ondanks dat sommige fokkers die ik in RL heb ontmoet zijn anderen die ik in meetopics voorbij zie komen wel de grootste klapmongolen ooit, die je ook niet bij het account verwacht (veel grootspraak en dan ecto, endo of gewoon uggo nerdsquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Per definitie ga ik er vanuit dat er iets mis is met FOK!kers totdat het tegendeel is bewezen. Tenzij je een respectabele E-rep hebt in het GYM of BB-topic natuurlijk.
Nee. Ik ga vaak op reis naar engeland met de auto, soms ook richting Schotland en dan spelen we het lelijke mensen spel; de eerste persoon die een mooi persoon tegenkomt heeft gewonnen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Lelijke mensen -> Engeland. Ben ik de enige die hier een verbinding in zie?
Edit: sorry, al mijn onderdrukte rage komt naar boven. Je kunt namelijk niks over of tegen dat vreselijke mens zeggen of je wordt direct gestenigd in dat topic.
ja ik denk ook wel dat ik tot de mooiste behoor #nonarcismquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
alleen in deze topic komen respectabele mensen weetje
ik denk dat de lelijkste mensen in het dieet topic zitten en hier de mooiste
Hij heeft een grote dollo gayo, chicks diggen dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef seto het volgende:
F1978 is dikke alpha vriend
wat praten jullie slecht over hem
hoe gaan we dat doen, aangezien dat ding USA only is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoofdtelefoon is echt 10/10. Ik raad hem iedereen aan.
Je kan de versie daarvoor kopen via .com/.de/co.uk: http://www.amazon.com/Kin(...)=8-5&keywords=kinovoquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe gaan we dat doen, aangezien dat ding USA only is?
wat een lelijk dingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan de versie daarvoor kopen via .com/.de/co.uk: http://www.amazon.com/Kin(...)=8-5&keywords=kinovo
Er zit niet zo heel veel verschil in.
Jij bent dan ook zo'n grote baas die natuurlijk de beste kwaliteit headphones nodig heeft (beets by dre).quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een lelijk ding
een beetje swek mag ik wel op me hoofd hebben daarom draag ik beats by dre (studio
Nice. Sennheiser is sowieso een solid merk. Ik heb een studiohoofdtelefoon van hen voor als ik dem beats maak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef seto het volgende:
[..]
ja
maar is ook niet echt voor onderweg of in de gym, wel dikke aanrader voor thuisgebruik
Als het negatief is moet je het gewoon zeggenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat G.R.S. losgekomen is? Of dat positief/negatief is doet er even niet toe.
Binnenkort zit ze ook aan de wiet, burger king, chocola en Maccie D, let maar op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat G.R.S. losgekomen is? Of dat positief/negatief is doet er even niet toe.
Dat zou jammer zijn. Ken wel van die meisjes die eerst echt wife material waren maar dan ergens begin van hun 20e in de slootphase terecht komen, seks met iedereen, coke, wiet dat soort shit. No thanks jeff.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Binnenkort zit ze ook aan de wiet, burger king, chocola en Maccie D, let maar op.
Er is niets mis met chocoladequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Binnenkort zit ze ook aan de wiet, burger king, chocola en Maccie D, let maar op.
Inderdaad. Vaak zijn het meisjes die in hun tienerjaren een strenge opvoeding genoten hebben. Ze mogen letterlijk niks van hun ouders (zelfs geen tot amper alcohol) en inderdaad wanneer ze wat ouder zijn gaan ze van alles uitproberen en dan gaat het allemaal mis. Ontzettend jammer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Ken wel van die meisjes die eerst echt wife material waren maar dan ergens begin van hun 20e in de slootphase terecht komen, seks met iedereen, coke, wiet dat soort shit. No thanks jeff.
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Vaak zijn het meisjes die in hun tienerjaren een strenge opvoeding genoten hebben. Ze mogen letterlijk niks van hun ouders (zelfs geen tot amper alcohol) en inderdaad wanneer ze wat ouder zijn gaan ze alles uitproberen het allemaal misgaat. Ontzettend jammer.
Hoezo? Is zij streng opgevoed dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaat
Tenzij ze het huis uit gaat om met jou samen te wonenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaat
Het ergste zijn die kleine verpakkingen, waardoor het net lijkt of je maar 100 kcal hebt gegeten terwijl het 600 zijnquote:
yolo togquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die een reeps verpakkingen? Die zijn geen 600 toch?? TOCH?!?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het ergste zijn die kleine verpakkingen, waardoor het net lijkt of je maar 100 kcal hebt gegeten terwijl het 600 zijn
Nee, die andere..quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die een reeps verpakkingen? Die zijn geen 600 toch?? TOCH?!?
Nouja niet enorm streng heb ik het idee, maar ze is Turkse. Nooit gedronken, gaat niet naar clubs, virgin, klinkt als wife material (srs)quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo? Is zij streng opgevoed dan?
Goedequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tenzij ze het huis uit gaat om met jou samen te wonen
Laat het haar weten zo nu en dan. Dan zal ze zich realiseren dat slooting around totaal niet aantrekkelijk isquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet enorm streng heb ik het idee, maar ze is Turkse. Nooit gedronken, gaat niet naar clubs, virgin, klinkt als wife material (srs)
Naja, ik heb nu ook zo'n meisje die ik via Tinder ken. Niet echt gelovig, Pakistaans, maar ook nooit gedronken, gerookt en vindt uitgaan niet echt wat + is het niet echt van plan. Op zich is het wel netjes, maar op de één of andere manier vind ik het toch ook weer niks. Voornamelijk omdat ik het allemaal wel beleefd heb en er van genoten heb. Heb jij dat niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet enorm streng heb ik het idee, maar ze is Turkse. Nooit gedronken, gaat niet naar clubs, virgin, klinkt als wife material (srs)
Dat valt nog mee, ik ken er genoeg die dan ook nog eens uitdijen met al die shit erbij. Echt ik moest bijna huilen toen ik een paar maanden terug een chick van mijn middelbare school (geen grote school dus iedereen kent elkaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Ken wel van die meisjes die eerst echt wife material waren maar dan ergens begin van hun 20e in de slootphase terecht komen, seks met iedereen, coke, wiet dat soort shit. No thanks jeff.
Idd. Heb altijd een reep milka (oreo, daim, cream) paraat staan mocht ik kcal tekort komen. Laatst nog een brownie cake gebakken met grote scoop protein shake, echt zo lekkerquote:
#yolo #swagquote:
Na vier dagen BK had ik er inderdaad ook genoeg van. Nu kook ik gelukkig weer zelf. Bespaard ook een hoop geld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
#yolo #swag
alhoewel mac D en BK me echt de strot uitkomen. Na 3x daar gegeten te hebben wil je er gewoon voor een tijdje niet meer terug.
Gelukkig kan ik nog uit eten in restaurants voor ~10 euro all in.
Pakistaans klinkt ook nicequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik heb nu ook zo'n meisje die ik via Tinder ken. Niet echt gelovig, Pakistaans, maar ook nooit gedronken, gerookt en vindt uitgaan niet echt wat + is het niet echt van plan. Op zich is het wel netjes, maar op de één of andere manier vind ik het toch ook weer niks. Voornamelijk omdat ik het allemaal wel beleefd heb en er van genoten heb. Heb jij dat niet?
Als ik mijzelf ook over 5+ jaar voorstel in een warm land, bar, strand, drank, high class feestjes en die hele lifestyle et cetera, dan past zij niet echt in mijn algehele toekomstbeeld. Ik ben echt benieuwd hoe jij hierover denkt, misschien heb ik er wat aan.
Orea en cream is zooo lekker. Karamel ook. Ik moet me dan ook inhouden om niet alles in een keer op te eten maar dat lukt meestal niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, ik ken er genoeg die dan ook nog eens uitdijen met al die shit erbij. Echt ik moest bijna huilen toen ik een paar maanden terug een chick van mijn middelbare school (geen grote school dus iedereen kent elkaar) tegenkwam in de club, helemaal dronken, flink buikje terwijl ze 2 jaar terug gewoon een 9/10 body had en echt een girl next door was
.
Zodra ze aan de harde shit gaan is het voor mij trouwens ook gelijk over.
[..]
Idd. Heb altijd een reep milka (oreo, daim, cream) paraat staan mocht ik kcal tekort komen. Laatst nog een brownie cake gebakken met grote scoop protein shake, echt zo lekker
Ik heb geen flauw idee hoe ik nog steeds mijn abs kan zien.
Het was een voorbeeldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:10 schreef seto het volgende:
brotip: ibiza heeft twee hele verschillende kanten, ook een hele mooie rustige
weet ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het was een voorbeeldeerste wat me binnen schoot toen ik high class feestjes las.
Yeah, ik ben nog jong inderdaad, maar ik heb het niet echt over Ibiza, straight up feesten, drugs gebruiken en die vakantie-achtige periodes though, meer wat je daarna zei. Ik wil dus he-le-maal niet burgerlijk worden, maar daar verschillen wij in dus. Ik denk dat jouw post mij wel wat opheldering heeft gegeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pakistaans klinkt ook niceIk heb vroeger (inb4 Snakey en Cor) ook wel gefeest, geexperimenteerd met drugs, zuipen, blowen dat soort dingen. Maar nu heb ik dat allemaal wel gehad, dus zoek ik voor een serieuze relatie iemand die zeg maar in dezelfde fase zit. Die het feesten al heeft gezien of iemand die er nooit behoefte aan heeft gehad.
High class feestjes en drank spreekt mij eigenlijk helemaal niet aan. Een warm land wel, een strand ook en wil daar best wat bier of wijn drinken, maar hoef niet begin 30 naar Ibiza te reizen om daar de hele zomer te clubben. Ik zit liever in een warm land, gewoon met m'n vrouw/vriendin en vrienden in de tuin, barbecue erbij, gezellige avond.
Klinkt wel enorm burgerlijkMaarja het verschil is denk ik dat ik 28 ben en jij gisteren 21 bent geworden. Jij kunt nog 7 jaar lang feesten voordat je op mijn leeftijd zit en er dan nog een keer over nadenken.
Thanks man, misschien keertje checken dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:13 schreef seto het volgende:
[..]
weet ikmaar ik verschaf gewoon even informatie vriendje
Zodra ik weer in NL ben moet ik weer aan poverty Lidl en AH vlees, of geluk hebben bij de slagers in de kanaalstraat in Utrechtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Na vier dagen BK had ik er inderdaad ook genoeg van. Nu kook ik gelukkig weer zelf. Bespaard ook een hoop geld.
Hier is kogelbiefstuk toch ook zo rond de ¤ 6,- per kilo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zodra ik weer in NL ben moet ik weer aan poverty Lidl en AH vlees, of geluk hebben bij de slagers in de kanaalstraat in Utrecht.
Nog even een paar kilo biefstuk eten hier nu het nog 6 euro de kilo is
Waar ik het koop (en ook bij de AH) in NL zit het eerder tegen de 20 euro/kilo aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier is kogelbiefstuk toch ook zo rond de ¤ 6,- per kilo?
Je moet ook naar de Turkse slager gaan man. Goede kwaliteit abi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waar ik het koop (en ook bij de AH) in NL zit het eerder tegen de 20 euro/kilo aan
Ja daarom kanaalstraat checken maar 6 euro de kilo verwacht ik niet, zelfs paardenbiefstuk was duurder dan dat per kiloquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet ook naar de Turkse slager gaan man. Goede kwaliteit abi.
Ah snap het idd. Ik hoef ook niet half 6 aardappels en 's avonds op de bank tv kijken burgerlijk te worden. Maar als ik ga settlen is het sowieso met zo'n type meisje. Ik heb zelf ook wel gefeest enzo, dat maakt me niet uit als zij het doet. Maar zou niet kunnen leven met zo'n partyfiguur of iemand die in het verleden met iedereen het bed in dook na een nachtje stappen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ik ben nog jong inderdaad, maar ik heb het niet echt over Ibiza, straight up feesten, drugs gebruiken en die vakantie-achtige periodes though, meer wat je daarna zei. Ik wil dus he-le-maal niet burgerlijk worden, maar daar verschillen wij in dus. Ik denk dat jouw post mij wel wat opheldering heeft gegeven.
Ik hoop dat de gevoelens wederzijds zijn en je wat met haar kunt opbouwen man.
Ik heb mijn jonge jaren voornamelijk vergooid door niet te feesten, uit te gaan etc. . Ik ben denk ik ook de grootste uitzondering in mijn vriendengroep aangezien ik van beide extremen houd. Een goed feestje is vaak welkom, lekker hard clubben en helemaal losgaan, maar soms geniet ik ook liever van mijn rust, zij het in mijn kamer, buiten in de natuur of even lekker uitwaaien op de motor zonder zorgen. Burgerlijk zal ik nooit worden, ik heb altijd gedacht dat zodra ik ouder zou worden ik mijn liefde voor "kinderachtige" dingen zou verliezen, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan nadat ik 5 maanden stage had gelopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik heb nu ook zo'n meisje die ik via Tinder ken. Niet echt gelovig, Pakistaans, maar ook nooit gedronken, gerookt en vindt uitgaan niet echt wat + is het niet echt van plan. Op zich is het wel netjes, maar op de één of andere manier vind ik het toch ook weer niks. Voornamelijk omdat ik het allemaal wel beleefd heb en er van genoten heb. Heb jij dat niet?
Als ik mijzelf ook over 5+ jaar voorstel in een warm land, bar, strand, drank, high class feestjes en die hele lifestyle et cetera, dan past zij niet echt in mijn algehele toekomstbeeld. Ik ben echt benieuwd hoe jij hierover denkt, misschien heb ik er wat aan, want ik reageer daardoor niet echt meer op haar terwijl ze mij allemaal snaps en shit stuurt. Ik wil haar ook niet aan het lijntje houden namelijk.
Ik heb het daar dan ook helemaal niet over lol.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah snap het idd. Ik hoef ook niet half 6 aardappels en 's avonds op de bank tv kijken burgerlijk te worden. Maar als ik ga settlen is het sowieso met zo'n type meisje. Ik heb zelf ook wel gefeest enzo, dat maakt me niet uit als zij het doet. Maar zou niet kunnen leven met zo'n partyfiguur of iemand die in het verleden met iedereen het bed in dook na een nachtje stappen.
Damn man, beter had ik het niet kunnen verwoorden. Dit x 100 voor mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:09 schreef Drinky het volgende:
Een chick hoeft van mij ook helemaal niet celibaat te zijn geweest, maar rondsletten met een heel corps is bijv. het andere extreme wat ook niet hoeft. Gewoon een chick zoeken die levenservaring heeft, zelf beslissingen durft te nemen, zich weinig van anderen aantrekt en altijd nieuwe dingen wil proberen. Dat is wife material voor mij, iemand die gewoon het maximale uit haar leven haalt.
Het is zo'n afknapper om met hele lekkere chicks te praten die alleen naar Lloret zijn geweest, bang zijn voor nieuwe of "enge" dingen en alles "normaal" willen.
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar ik ben er zelf wel achter dat je niet achter chicks aan hoeft te gaan alleen vanwege het uiterlijk of omdat ze niet heeft rondgeslet. Als ik het zo lees bij jou Yuri klinkt het alsof je die chick nu al zat bent.
Nee klopt dat laatste had ik er zelf in verwerktquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het daar dan ook helemaal niet over lol.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |