SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-01-2014 15:07:25 ]If not now, then when.
lijgers...quote:
u srs brah? Neem aan dat ze gewoon een van de 2 hersenstructuren overnemen. Of een combinatie hebben van beide, niks mis mee toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lijgers...
dierenmishandeling is dat
beesten zijn hun hele leven depressief en in een identiteit crisis omdat ze niet weten wat ze nou eigenlijk zijn. Want qua karakter verschillen tijgers en leeuwen zo erg.
joe rogan is mijn DMT held,quote:
lmao ik loop niet uit mijn nek te lullen, beesten hebben allerlei complicaties.. lmao je kan niet zo ff 1 op 1 gaan crossbreeden zonder complicaties.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
u srs brah? Neem aan dat ze gewoon een van de 2 hersenstructuren overnemen. Of een combinatie hebben van beide, niks mis mee toch?
Wel nice ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
joe rogan is mijn DMT held,
altijd respect voor zijn dmt tattoo ook
Ik wil dat ook eens proberen. Het moet heel anders dan drugs zijn, en eigenlijk zijn het geen drugs van wat ik weet. Maar eerst wil ik dit boek lezen en deze docu zien:quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
joe rogan is mijn DMT held,
altijd respect voor zijn dmt tattoo ook
luister vriend dat is nou eenmaal het echte leven het is hier geen disneyworld jatogquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao ik loop niet uit mijn nek te lullen, beesten hebben allerlei complicaties.. lmao je kan niet zo ff 1 op 1 gaan crossbreeden zonder complicaties.
net zoals witte tijgers etc, beesten hebben echt een kut leven
niks mis mee toch, nee blijkbaar is er niks mis mee dat een moeder standaard sterft bij de keizersnede van het kind, puur voor entertainment![]()
lmao , heb 6 jaar geleden met een maat van me dmt kristallen gemaakt uit mimosa wortelen, heel chemisch proces..quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil dat ook eens proberen. Het moet heel anders dan drugs zijn, en eigenlijk zijn het geen drugs van wat ik weet. Maar eerst wil ik dit boek lezen en deze docu zien:
http://www.amazon.com/DMT(...)iences/dp/0892819278
Lol die beesten blijven gewoon infinite groeien, maar ik snap niet waarom ze tijgers opofferen, die al met uitsterven zijn bedreigd om een zwak ras te kweken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao ik loop niet uit mijn nek te lullen, beesten hebben allerlei complicaties.. lmao je kan niet zo ff 1 op 1 gaan crossbreeden zonder complicaties.
net zoals witte tijgers etc, beesten hebben echt een kut leven
niks mis mee toch, nee blijkbaar is er niks mis mee dat een moeder standaard sterft bij de keizersnede van het kind, puur voor entertainment![]()
Ja, het valt ook totaal niet met elkaar te vergelijken en volgens mij mag dat ook niet echt omdat het geheel iets anders is. DMT is als het goed is ook helemaal veilig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao , heb 6 jaar geleden met een maat van me dmt kristallen gemaakt uit mimosa wortelen, heel chemisch proces..
wat ik daarmee heb meegemaakt lololol .. nee daar kon geen lsd, mescaline, paddo's tegen op nee
lol .. tja wat is veilig?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, het valt ook totaal niet met elkaar te vergelijken en volgens mij mag dat ook niet echt omdat het geheel iets anders is. DMT is als het goed is ook helemaal veilig.
not sure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |