Waarom weet ik eigenlijk niet eens meer omdat het altijd gebeurde nadat ik in de kroeg was geweest. Volgende dag brak zijn enz.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Chai het volgende:
Waarom heb je er geen morning afterpil ingestopt de volgende dag dan?
Dus je weet niet eens of jij wel de vader bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:12 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Waarom weet ik eigenlijk niet eens meer omdat het altijd gebeurde nadat ik in de kroeg was geweest.
Jawel want zij doet het alleen met mijquote:Op zondag 5 januari 2014 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens of jij wel de vader bent.
Hoe weet je dat zo zeker ?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:15 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jawel want zij doet het alleen met mij![]()
Ze whatsapped net al dat ik niet de enige ben geweest, normaal is dat niet tof maar deze keer vind ik het niet eens erg. Omdat ik zo misschien niet de vader ben. Godverdomme pussy roulette.quote:
Haha en daar steek jij zomaar onbeschermd je lul in.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze whatsapped net al dat ik niet de enige ben geweest, normaal is dat niet tof maar deze keer vind ik het niet eens erg. Omdat ik zo misschien niet de vader ben. Godverdomme pussy roulette.
Zal wel van mijn generatie zijn.quote:
Dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:16 schreef wickedmen het volgende:
Gvd, waarom laat je dan ook serieus je echte telefoonnummer of naam achter? Amateur!
Facebook generatie shit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit.
In de kroeg is mijn naam Max Rockatansky en mijn nummer 06-12345678.
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:17 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze whatsapped net al dat ik niet de enige ben geweest, normaal is dat niet tof maar deze keer vind ik het niet eens erg. Omdat ik zo misschien niet de vader ben. Godverdomme pussy roulette.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |