Je kan de versie daarvoor kopen via .com/.de/co.uk: http://www.amazon.com/Kin(...)=8-5&keywords=kinovoquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe gaan we dat doen, aangezien dat ding USA only is?
wat een lelijk dingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan de versie daarvoor kopen via .com/.de/co.uk: http://www.amazon.com/Kin(...)=8-5&keywords=kinovo
Er zit niet zo heel veel verschil in.
Jij bent dan ook zo'n grote baas die natuurlijk de beste kwaliteit headphones nodig heeft (beets by dre).quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een lelijk ding
een beetje swek mag ik wel op me hoofd hebben daarom draag ik beats by dre (studio
Nice. Sennheiser is sowieso een solid merk. Ik heb een studiohoofdtelefoon van hen voor als ik dem beats maak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef seto het volgende:
[..]
ja
maar is ook niet echt voor onderweg of in de gym, wel dikke aanrader voor thuisgebruik
Als het negatief is moet je het gewoon zeggenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat G.R.S. losgekomen is? Of dat positief/negatief is doet er even niet toe.
Binnenkort zit ze ook aan de wiet, burger king, chocola en Maccie D, let maar op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat G.R.S. losgekomen is? Of dat positief/negatief is doet er even niet toe.
Dat zou jammer zijn. Ken wel van die meisjes die eerst echt wife material waren maar dan ergens begin van hun 20e in de slootphase terecht komen, seks met iedereen, coke, wiet dat soort shit. No thanks jeff.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Binnenkort zit ze ook aan de wiet, burger king, chocola en Maccie D, let maar op.
Er is niets mis met chocoladequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Binnenkort zit ze ook aan de wiet, burger king, chocola en Maccie D, let maar op.
Inderdaad. Vaak zijn het meisjes die in hun tienerjaren een strenge opvoeding genoten hebben. Ze mogen letterlijk niks van hun ouders (zelfs geen tot amper alcohol) en inderdaad wanneer ze wat ouder zijn gaan ze van alles uitproberen en dan gaat het allemaal mis. Ontzettend jammer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Ken wel van die meisjes die eerst echt wife material waren maar dan ergens begin van hun 20e in de slootphase terecht komen, seks met iedereen, coke, wiet dat soort shit. No thanks jeff.
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Vaak zijn het meisjes die in hun tienerjaren een strenge opvoeding genoten hebben. Ze mogen letterlijk niks van hun ouders (zelfs geen tot amper alcohol) en inderdaad wanneer ze wat ouder zijn gaan ze alles uitproberen het allemaal misgaat. Ontzettend jammer.
Hoezo? Is zij streng opgevoed dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaat
Tenzij ze het huis uit gaat om met jou samen te wonenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaat
Het ergste zijn die kleine verpakkingen, waardoor het net lijkt of je maar 100 kcal hebt gegeten terwijl het 600 zijnquote:
yolo togquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die een reeps verpakkingen? Die zijn geen 600 toch?? TOCH?!?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het ergste zijn die kleine verpakkingen, waardoor het net lijkt of je maar 100 kcal hebt gegeten terwijl het 600 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |