Hij werd hier geliked door een blond meisje, dus denk het niet. Tenzij jij een blond meisje bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol true that heb ik jou toevallig op FB zonder knowlegde ervan
Zij is goeddquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
als je dit kan ik wife je gelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
als je dit kan ik wife je gelijk.
[ afbeelding ]
jij bent beter..quote:
kort pittig kapselje, zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef seto het volgende:
je zou haar zus wel geven montelly geef toe
ja snap het ook niet, hij kan op zn minst 6/10 pattaya gleufje krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef G.R.S. het volgende:
Wtf, die Scott ziet er best goed uit. Waarom voor een ladyboy gaan
Klopt, geen last van typisch wijvengezeikquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef seto het volgende:
ldayboys zijn afgezien van de benis superieur aan vrouwen
If you say so...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
ik zeg je eerlijk was ik maar een marrokaan echt mooi volk
weekje bij mij in Gouda logeren?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
ik zeg je eerlijk was ik maar een marrokaan echt mooi volk
Ondanks dat sommige fokkers die ik in RL heb ontmoet zijn anderen die ik in meetopics voorbij zie komen wel de grootste klapmongolen ooit, die je ook niet bij het account verwacht (veel grootspraak en dan ecto, endo of gewoon uggo nerdsquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Per definitie ga ik er vanuit dat er iets mis is met FOK!kers totdat het tegendeel is bewezen. Tenzij je een respectabele E-rep hebt in het GYM of BB-topic natuurlijk.
Nee. Ik ga vaak op reis naar engeland met de auto, soms ook richting Schotland en dan spelen we het lelijke mensen spel; de eerste persoon die een mooi persoon tegenkomt heeft gewonnen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Lelijke mensen -> Engeland. Ben ik de enige die hier een verbinding in zie?
Edit: sorry, al mijn onderdrukte rage komt naar boven. Je kunt namelijk niks over of tegen dat vreselijke mens zeggen of je wordt direct gestenigd in dat topic.
ja ik denk ook wel dat ik tot de mooiste behoor #nonarcismquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
alleen in deze topic komen respectabele mensen weetje
ik denk dat de lelijkste mensen in het dieet topic zitten en hier de mooiste
Hij heeft een grote dollo gayo, chicks diggen dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef seto het volgende:
F1978 is dikke alpha vriend
wat praten jullie slecht over hem
hoe gaan we dat doen, aangezien dat ding USA only is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoofdtelefoon is echt 10/10. Ik raad hem iedereen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |