True echter alleen figuurlijk schatjequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij bent zelf toch een tijger..
rrawwwrr.
die maine coon is echt van topklasse... je ziet echt die wilde roots erin terugkomen... brede neus, stevige poten, mooie pluimpjes op de oren, enorm gewicht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:21 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
When will it b my turn
quote:
Ik heb ook een Maine Coon, zal zo als ik thuis ben eens pic maken. Is ook echt 1,5x zo groot als een normale kat + lange haren enzo. Lieve beestjes ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die maine coon is echt van topklasse... je ziet echt die wilde roots erin terugkomen... brede neus, stevige poten, mooie pluimpjes op de oren, enorm gewicht.
nice!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ook een Maine Coon, zal zo als ik thuis ben eens pic maken. Is ook echt 1,5x zo groot als een normale kat + lange haren enzo. Lieve beestjes ook.
nicequote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe sick is dit dan: http://www.reddit.com/r/I(...)er_made_boss_in_the/
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
karakter van die beesten is echt goud ja!
Ik dacht dat Awesome_ al met G.R.S. ging trouwen maar blijkbaar klopt dat dus niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kreeg vanmiddag deze ad:
[ afbeelding ]
u wot m8
blijkbaar ga ik binnenkort trouwen
Leuke aflevering? Heb wel een paar afleveringen gekeken met een Idiot Abroad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oja, Sap. An Idiot Abroad S2E3 moet die o.a. ladyboys ontmoeten. Wellicht vind je dat interessant.
G.R.S. laat zich door meerdere gymbuffels vullen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat Awesome_ al met G.R.S. ging trouwen maar blijkbaar klopt dat dus niet.
Ik heb vorige week S1 gekeken en heb wel flink moeten lachen. Nu bezig met S2 en die is tot zover ook goed. Je moet wel van de humor houden though.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Leuke aflevering? Heb wel een paar afleveringen gekeken met een Idiot Abroad.
hahah vetquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
En nog reteslim ook nog!
Kennis van ons had er een en die ging in de winter vanaf een boomstam op het ijs pouncen om zo toch aan z'n vijverwater te komen. Smaakt naar vis blijkbaar
Hij wil niet stilzitten maar you get the idea:quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!
karakter van die beesten is echt goud ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt ook altijd door de straat als het alphamannetje onder de katten, maar zodra hij de stofzuiger ziet is 'ie weg.
Het is en zal altijd een fantasie blijvenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
G.R.S. laat zich door meerdere gymbuffels vullen.
Zeg dit niet te snel, je zal niet het eerste GYMkoppel zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is en zal altijd een fantasie blijven
Yuri is 1,81 geloof ik. Maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeg dit niet te snel, je zal niet het eerste GYMkoppel zijn.
Wel het meest alpha natuurlijk mits je met Yuri of Awesome gaat want die zijn 1,88 en 1,94 als ik het niet verkeerd heb
Ik adviseer beide heren om een ander te gaan zoeken. Met mijn 1.57 is de kans vrij groot dat ze vader worden van een manlet. Dat wil ik ze niet aandoen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel het meest alpha natuurlijk mits je met Yuri of Awesome gaat want die zijn 1,88 en 1,94 als ik het niet verkeerd heb
Ik dacht dat je ongeveer Etha's lengte hadquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik adviseer beide heren om een ander te gaan zoeken. Met mijn 1.57 is de kans vrij groot dat ze vader worden van een manlet. Dat wil ik ze niet aandoen.
Zolang hij online is is die nog altijd 1,88quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yuri is 1,81 geloof ik. Maar dat is bijna hetzelfde.
Hehe, nee. 1.80 is hij toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ongeveer Etha's lengte had
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang hij online is is die nog altijd 1,88
Nee man yuri is 1.80quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |