Had toen een ban gekregen omdat ik er wat in KLB gepost had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gedaan, wat denk jij nou. "Zolang je maar niet van haar gaat houden of verliefd op haar wordt", fair game to me.
[..]
Ik kende het origineel niet voordat jij met die NL Seal shit aan kwam zetten.Dacht echt dat je tijd teveel had haha.
Niks mis met dochters!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat wel. Mja, welke man wil nou een dochter? Sloots gonna sloot enzo (Misc, 2014)
[..]
Vraag maar eerst toestemming aan Cristina!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Uberhaupt kinderen nemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:47 schreef dreamerbulk het volgende:
zelf kind opvoeden, no thanks jeff, daar hebben we au pairs voor
In heb in de wandelgangen gehoord dat het toch wel anders steekt tussen jullie twee, stoereboiquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gedaan, wat denk jij nou. "Zolang je maar niet van haar gaat houden of verliefd op haar wordt", fair game to me.
[..]
Goed. Fitness gedeelte niet heel groot (t.o.v. aantal bezoekers) en handig opgezet, wel goede apparatuur. Lekkere vrouwen. Wel bagger dat je moet betalen voor parkeren. Zit er nou ook nog een sauna bij?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cor, wat is je eindoordeel betreft Universum?
Ik wil het van haar horen voordat ik een echtscheiding veroorzaakquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik kende het origineel niet voordat jij met die NL Seal shit aan kwam zetten.Dacht echt dat je tijd teveel had haha.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom zou je een midgetdochter willen?
i wanna have a talk with you, last night my daughter was on facebook and she was talking to you and you were saying shiet to her that i dont fukin like and i dont want you fukin doing that anymore, you know im fukin pissed off, because i find out its fukin u talking to her dirty, i mean i dont want to fukin tear ur throat out and shiet down ur neck ill fukin cut u up and dump u in the everglades, don't fukin do it again, i dont want u talking to my daughter on the fukin facebook , im not fukin aroundquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit man, ik had al die copypasta's naar het NL vertaald zodat ik ze hier op FOK! kan posten, maar heb ze verwijderd.
dit, zijn al teveel mensen op deze aardklootquote:
Iedereen weet toch dat de meeste Nederlanders mannen onder commando van hun vrouw staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
In heb in de wandelgangen gehoord dat het toch wel anders steekt tussen jullie twee, stoereboi
Jup, er zit een sauna. Er gaan wat apparaten weg en het gewichthefhok wordt dubbel zo groot dit jaar. Wel fijn op zich. Soms kun je niet fatsoenlijk trainen in dat hok.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed. Fitness gedeelte niet heel groot (t.o.v. aantal bezoekers) en handig opgezet, wel goede apparatuur. Lekkere vrouwen. Wel bagger dat je moet betalen voor parkeren. Zit er nou ook nog een sauna bij?
Dat. En dan gaan ze ook nog negertjes redden die sowieso al geen toekomst hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit, zijn al teveel mensen op deze aardkloot
sounds like a party to me!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat. En dan gaan ze ook nog negertjes redden die sowieso al geen toekomst hebben.
Tijd voor de apocalypse en 5 miljard mensen de pijp uit.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
i wanna have a talk with you, last night my daughter was on facebook and she was talking to you and you were saying shiet to her that i dont fukin like and i dont want you fukin doing that anymore, you know im fukin pissed off, because i find out its fukin u talking to her dirty, i mean i dont want to fukin tear ur throat out and shiet down ur neck ill fukin cut u up and dump u in the everglades, don't fukin do it again, i dont want u talking to my daughter on the fukin facebook , im not fukin around
quote:
Hank, wat zeg je dat weer treffend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat. En dan gaan ze ook nog negertjes redden die sowieso al geen toekomst hebben.
Tijd voor de apocalypse en 5 miljard mensen de pijp uit.
Mijn naam is muis en ik weet van niets!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil het van haar horen voordat ik een echtscheiding veroorzaak
Geen gekut met missende pasjes, sleutels of codes: ideaal!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het fijne van de gym vind ik ook dat je geen pasje nodig hebt. Alles werkt met je vingerafdruk. En de kluisjes zijn ook elektronisch, tenzij je er per se een met een sleutel wilt.
saul is echt de opperbaasquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Saul lijkt mij trouwens ook echt zo'n vent die in zijn jonge jaren een major Miami druglord geweest is en nu lekker elke dag shoulders traint.Die man is een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |