Tenzij ze het huis uit gaat om met jou samen te wonenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien ben ik nu de ideale tegen gekomen. Is nu 21 dus geen idee of die fase nog gaat komen. Misschien wel wanneer ze het huis uit gaat
Het ergste zijn die kleine verpakkingen, waardoor het net lijkt of je maar 100 kcal hebt gegeten terwijl het 600 zijnquote:
yolo togquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Binnenkort zit ze ook aan de wiet, burger king, chocola en Maccie D, let maar op.
Die een reeps verpakkingen? Die zijn geen 600 toch?? TOCH?!?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het ergste zijn die kleine verpakkingen, waardoor het net lijkt of je maar 100 kcal hebt gegeten terwijl het 600 zijn
Nee, die andere..quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die een reeps verpakkingen? Die zijn geen 600 toch?? TOCH?!?
Nouja niet enorm streng heb ik het idee, maar ze is Turkse. Nooit gedronken, gaat niet naar clubs, virgin, klinkt als wife material (srs)quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo? Is zij streng opgevoed dan?
Goedequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tenzij ze het huis uit gaat om met jou samen te wonen
Laat het haar weten zo nu en dan. Dan zal ze zich realiseren dat slooting around totaal niet aantrekkelijk isquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet enorm streng heb ik het idee, maar ze is Turkse. Nooit gedronken, gaat niet naar clubs, virgin, klinkt als wife material (srs)
Naja, ik heb nu ook zo'n meisje die ik via Tinder ken. Niet echt gelovig, Pakistaans, maar ook nooit gedronken, gerookt en vindt uitgaan niet echt wat + is het niet echt van plan. Op zich is het wel netjes, maar op de één of andere manier vind ik het toch ook weer niks. Voornamelijk omdat ik het allemaal wel beleefd heb en er van genoten heb. Heb jij dat niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja niet enorm streng heb ik het idee, maar ze is Turkse. Nooit gedronken, gaat niet naar clubs, virgin, klinkt als wife material (srs)
Dat valt nog mee, ik ken er genoeg die dan ook nog eens uitdijen met al die shit erbij. Echt ik moest bijna huilen toen ik een paar maanden terug een chick van mijn middelbare school (geen grote school dus iedereen kent elkaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Ken wel van die meisjes die eerst echt wife material waren maar dan ergens begin van hun 20e in de slootphase terecht komen, seks met iedereen, coke, wiet dat soort shit. No thanks jeff.
Idd. Heb altijd een reep milka (oreo, daim, cream) paraat staan mocht ik kcal tekort komen. Laatst nog een brownie cake gebakken met grote scoop protein shake, echt zo lekkerquote:
#yolo #swagquote:
Na vier dagen BK had ik er inderdaad ook genoeg van. Nu kook ik gelukkig weer zelf. Bespaard ook een hoop geld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
#yolo #swag
alhoewel mac D en BK me echt de strot uitkomen. Na 3x daar gegeten te hebben wil je er gewoon voor een tijdje niet meer terug.
Gelukkig kan ik nog uit eten in restaurants voor ~10 euro all in.
Pakistaans klinkt ook nicequote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik heb nu ook zo'n meisje die ik via Tinder ken. Niet echt gelovig, Pakistaans, maar ook nooit gedronken, gerookt en vindt uitgaan niet echt wat + is het niet echt van plan. Op zich is het wel netjes, maar op de één of andere manier vind ik het toch ook weer niks. Voornamelijk omdat ik het allemaal wel beleefd heb en er van genoten heb. Heb jij dat niet?
Als ik mijzelf ook over 5+ jaar voorstel in een warm land, bar, strand, drank, high class feestjes en die hele lifestyle et cetera, dan past zij niet echt in mijn algehele toekomstbeeld. Ik ben echt benieuwd hoe jij hierover denkt, misschien heb ik er wat aan.
Orea en cream is zooo lekker. Karamel ook. Ik moet me dan ook inhouden om niet alles in een keer op te eten maar dat lukt meestal niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, ik ken er genoeg die dan ook nog eens uitdijen met al die shit erbij. Echt ik moest bijna huilen toen ik een paar maanden terug een chick van mijn middelbare school (geen grote school dus iedereen kent elkaar) tegenkwam in de club, helemaal dronken, flink buikje terwijl ze 2 jaar terug gewoon een 9/10 body had en echt een girl next door was
.
Zodra ze aan de harde shit gaan is het voor mij trouwens ook gelijk over.
[..]
Idd. Heb altijd een reep milka (oreo, daim, cream) paraat staan mocht ik kcal tekort komen. Laatst nog een brownie cake gebakken met grote scoop protein shake, echt zo lekker
Ik heb geen flauw idee hoe ik nog steeds mijn abs kan zien.
Het was een voorbeeldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:10 schreef seto het volgende:
brotip: ibiza heeft twee hele verschillende kanten, ook een hele mooie rustige
weet ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het was een voorbeeldeerste wat me binnen schoot toen ik high class feestjes las.
Yeah, ik ben nog jong inderdaad, maar ik heb het niet echt over Ibiza, straight up feesten, drugs gebruiken en die vakantie-achtige periodes though, meer wat je daarna zei. Ik wil dus he-le-maal niet burgerlijk worden, maar daar verschillen wij in dus. Ik denk dat jouw post mij wel wat opheldering heeft gegeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pakistaans klinkt ook niceIk heb vroeger (inb4 Snakey en Cor) ook wel gefeest, geexperimenteerd met drugs, zuipen, blowen dat soort dingen. Maar nu heb ik dat allemaal wel gehad, dus zoek ik voor een serieuze relatie iemand die zeg maar in dezelfde fase zit. Die het feesten al heeft gezien of iemand die er nooit behoefte aan heeft gehad.
High class feestjes en drank spreekt mij eigenlijk helemaal niet aan. Een warm land wel, een strand ook en wil daar best wat bier of wijn drinken, maar hoef niet begin 30 naar Ibiza te reizen om daar de hele zomer te clubben. Ik zit liever in een warm land, gewoon met m'n vrouw/vriendin en vrienden in de tuin, barbecue erbij, gezellige avond.
Klinkt wel enorm burgerlijkMaarja het verschil is denk ik dat ik 28 ben en jij gisteren 21 bent geworden. Jij kunt nog 7 jaar lang feesten voordat je op mijn leeftijd zit en er dan nog een keer over nadenken.
Thanks man, misschien keertje checken dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:13 schreef seto het volgende:
[..]
weet ikmaar ik verschaf gewoon even informatie vriendje
Zodra ik weer in NL ben moet ik weer aan poverty Lidl en AH vlees, of geluk hebben bij de slagers in de kanaalstraat in Utrechtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Na vier dagen BK had ik er inderdaad ook genoeg van. Nu kook ik gelukkig weer zelf. Bespaard ook een hoop geld.
Hier is kogelbiefstuk toch ook zo rond de ¤ 6,- per kilo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zodra ik weer in NL ben moet ik weer aan poverty Lidl en AH vlees, of geluk hebben bij de slagers in de kanaalstraat in Utrecht.
Nog even een paar kilo biefstuk eten hier nu het nog 6 euro de kilo is
Waar ik het koop (en ook bij de AH) in NL zit het eerder tegen de 20 euro/kilo aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier is kogelbiefstuk toch ook zo rond de ¤ 6,- per kilo?
Je moet ook naar de Turkse slager gaan man. Goede kwaliteit abi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waar ik het koop (en ook bij de AH) in NL zit het eerder tegen de 20 euro/kilo aan
Ja daarom kanaalstraat checken maar 6 euro de kilo verwacht ik niet, zelfs paardenbiefstuk was duurder dan dat per kiloquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet ook naar de Turkse slager gaan man. Goede kwaliteit abi.
Ah snap het idd. Ik hoef ook niet half 6 aardappels en 's avonds op de bank tv kijken burgerlijk te worden. Maar als ik ga settlen is het sowieso met zo'n type meisje. Ik heb zelf ook wel gefeest enzo, dat maakt me niet uit als zij het doet. Maar zou niet kunnen leven met zo'n partyfiguur of iemand die in het verleden met iedereen het bed in dook na een nachtje stappen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ik ben nog jong inderdaad, maar ik heb het niet echt over Ibiza, straight up feesten, drugs gebruiken en die vakantie-achtige periodes though, meer wat je daarna zei. Ik wil dus he-le-maal niet burgerlijk worden, maar daar verschillen wij in dus. Ik denk dat jouw post mij wel wat opheldering heeft gegeven.
Ik hoop dat de gevoelens wederzijds zijn en je wat met haar kunt opbouwen man.
Ik heb mijn jonge jaren voornamelijk vergooid door niet te feesten, uit te gaan etc. . Ik ben denk ik ook de grootste uitzondering in mijn vriendengroep aangezien ik van beide extremen houd. Een goed feestje is vaak welkom, lekker hard clubben en helemaal losgaan, maar soms geniet ik ook liever van mijn rust, zij het in mijn kamer, buiten in de natuur of even lekker uitwaaien op de motor zonder zorgen. Burgerlijk zal ik nooit worden, ik heb altijd gedacht dat zodra ik ouder zou worden ik mijn liefde voor "kinderachtige" dingen zou verliezen, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan nadat ik 5 maanden stage had gelopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, ik heb nu ook zo'n meisje die ik via Tinder ken. Niet echt gelovig, Pakistaans, maar ook nooit gedronken, gerookt en vindt uitgaan niet echt wat + is het niet echt van plan. Op zich is het wel netjes, maar op de één of andere manier vind ik het toch ook weer niks. Voornamelijk omdat ik het allemaal wel beleefd heb en er van genoten heb. Heb jij dat niet?
Als ik mijzelf ook over 5+ jaar voorstel in een warm land, bar, strand, drank, high class feestjes en die hele lifestyle et cetera, dan past zij niet echt in mijn algehele toekomstbeeld. Ik ben echt benieuwd hoe jij hierover denkt, misschien heb ik er wat aan, want ik reageer daardoor niet echt meer op haar terwijl ze mij allemaal snaps en shit stuurt. Ik wil haar ook niet aan het lijntje houden namelijk.
Ik heb het daar dan ook helemaal niet over lol.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah snap het idd. Ik hoef ook niet half 6 aardappels en 's avonds op de bank tv kijken burgerlijk te worden. Maar als ik ga settlen is het sowieso met zo'n type meisje. Ik heb zelf ook wel gefeest enzo, dat maakt me niet uit als zij het doet. Maar zou niet kunnen leven met zo'n partyfiguur of iemand die in het verleden met iedereen het bed in dook na een nachtje stappen.
Damn man, beter had ik het niet kunnen verwoorden. Dit x 100 voor mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:09 schreef Drinky het volgende:
Een chick hoeft van mij ook helemaal niet celibaat te zijn geweest, maar rondsletten met een heel corps is bijv. het andere extreme wat ook niet hoeft. Gewoon een chick zoeken die levenservaring heeft, zelf beslissingen durft te nemen, zich weinig van anderen aantrekt en altijd nieuwe dingen wil proberen. Dat is wife material voor mij, iemand die gewoon het maximale uit haar leven haalt.
Het is zo'n afknapper om met hele lekkere chicks te praten die alleen naar Lloret zijn geweest, bang zijn voor nieuwe of "enge" dingen en alles "normaal" willen.
Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, maar ik ben er zelf wel achter dat je niet achter chicks aan hoeft te gaan alleen vanwege het uiterlijk of omdat ze niet heeft rondgeslet. Als ik het zo lees bij jou Yuri klinkt het alsof je die chick nu al zat bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |