SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Volgens mij wel, hoor!quote:
quote:
Oopsquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hartstikke; je was mij zelfs te snel af
Of dat rikki bekent dat zij het gedaan heeft en de bak in moet en de serie uit. Samen met tim. Jeej!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)mogyi-niet-ontslagen
Even afwachten dus... Misschien wordt Rik binnenkort ontoerekeningsvatbaar verklaard door de rechter. Als hij of Bing Aysen er alsnog bijlapt.
Komt die april uit de jostiband?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
Die leader…
Ik kan dit nog steeds niet geloven…
Ik mis Ronald Schilperoort elke dag, maar de leader die hij achter liet vond ik de slechtste aller tijden. Het verkrachten van hét originele refrein, knullige arrangement en de matige zang…
Maar dat deze tune nóg slechter kon bewijzen ze nu…
Ongelofelijk.
Het arrangement behouden en opnieuw laten inzingen is al een dieptepuntje…
Maar April Darby... is dat de dochter van de slager in het dorp van Fons Merkies?
En de backing vocals worden nu gezongen door het plaatselijke dorpskoor?
Dat bericht kan ook gewoon bedoeld zijn om ons op het verkeerde been te zetten. Dat iedereen nu denkt dat Rik de serie verlaat, terwijl hij gewoon ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard of zoquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)mogyi-niet-ontslagen
Even afwachten dus... Misschien wordt Rik binnenkort ontoerekeningsvatbaar verklaard door de rechter. Als hij of Bing Aysen er alsnog bijlapt.
Zo klinkt ze welquote:
Och, zo slecht is het arrangement niet eens in mijn optiek. Ja, het klinkt heel anders dan de eerste tunes, maar dat was die hiervoor was (2008-2010) ook al. In dit arrangement zitten aan het begin en einde nog wat verwijzingen naar de eerste leader, dat vind ik ergens wel mooi. Het klinkt sowieso beter dan het beste werk van Servies.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
Die leader…
Ik kan dit nog steeds niet geloven…
Ik mis Ronald Schilperoort elke dag, maar de leader die hij achter liet vond ik de slechtste aller tijden. Het verkrachten van hét originele refrein, knullige arrangement en de matige zang…
Maar dat deze tune nóg slechter kon bewijzen ze nu…
Dieptepuntje? Ik vind het eerder een grove belediging naar Ronald toe; hem er eerst uitwerken en vervolgens het laatste muziekstuk van zijn hand voor 50% verkrachten. Dan hadden ze wat mij betreft meteen Servies mogen vragen om met wat borden te gaan smijten als nieuwe leadertune.quote:Ongelofelijk.
Het arrangement behouden en opnieuw laten inzingen is al een dieptepuntje…
Ik had ook nog nooit van het hele kind gehoord, maar ze schijnt in Sister Act te zitten. Arme bezoekers, ik mag toch hopen dat haar microfoon steeds wordt uitgezet als ze moet zingenquote:Maar April Darby... is dat de dochter van de slager in het dorp van Fons Merkies?
En de backing vocals worden nu gezongen door het plaatselijke dorpskoor?
1 keer radenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:26 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet wie deze leader goedgekeurd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen jammer die beelden bij die laatste leader.quote:
Of ze moeten de naam gewoon veranderen in GTST the next generation of iets dergelijks, het klinkt misschien futuristisch, maar het is dan ook een compleet andere serie geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Er moet gewoon een nieuwe Nederlandse soap komen die stukken beter is en GTST keihard wegconcurreert.
Die is er al, het nieuwe project van Kennard en Jantien: StartUpquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Er moet gewoon een nieuwe Nederlandse soap komen die stukken beter is en GTST keihard wegconcurreert.
StartUp is ook waardeloos.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is er al, het nieuwe project van Kennard en Jantien: StartUp
... Oh wacht, 92.000 kijkers voor die serie tegenover precies 2.000.000 kijkers voor GTST gisteren... Nou ja, wat niet is kan nog komen
Ik zou het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
StartUp is ook waardeloos.Een Nederlandse soap zeker mag geen spanning meer bevatten tegenwoordig. Er moet eigenlijk iemand uit een nieuwe hoek komen en een soap bedenken. En dus geen Kennard/Jantien/Rohan...
Kelder, ik dacht te hebben gezien dat jij juist dat topic had geopend over Startup?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden
Met je ogen is niets misquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kelder, ik dacht te hebben gezien dat jij juist dat topic had geopend over Startup?
Dat vroegen de andere 16.800.000 Nederlanders zich ook al af. Vandaar dat het ook nooit een succes is gewordenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vroegen de andere 16.800.000 Nederlanders zich ook al af. Vandaar dat het ook nooit een succes is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:02 schreef flanken het volgende:
Spoilers 20 t/m 24 JanuariRikki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat Vincent Maxime normaal vindt. Ik zou het ziekelijk vinden als de zus van mijn baas zich zo angstvallig met mij bezig zou houden.
Hij moest een keer lachen om een opmerking van haar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik eerder iets gemist tussen Aysen en Vincent?![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij moest een keer lachen om een opmerking van haar.
Dat je dat gemist hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik zou het niet alleen ziekelijk vinden, maar er ook ziek van worden.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dom van mij,
.
Maar: het was niet voorspelbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, dat was dan ook het enige onvoorspelbare!quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar: het was niet voorspelbaar!
Ik zie hem niet? Want ze hebben maar één film dus technisch gezien zat hij eerst in de film en toen pas in GTSTquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef vencodark het volgende:
Wauw, de acteur Vincent zit nu ook in Gooische vrouwen de film.
Hij was net kort in beeld als leerling schilder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie hem niet? Want ze hebben maar één film dus technisch gezien zat hij eerst in de film en toen pas in GTST.
"Jij interesseert me,quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij was net kort in beeld als leerling schilder.
Vrees dat dit ook lang gaat duren. Zomercliff: Wiet schiet Rikki dood.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef flanken het volgende:
Dat wordt een bitchfight tussen Wiet en Rikki.
of Wiet faked een zwangerschap om te zorgen dat Sjoer voor haar kiest. Mijn gevoel zegt dat hij uiteindelijk voor Wiet kiest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Vrees dat dit ook lang gaat duren. Zomercliff: Wiet schiet Rikki dood.
Hoop dat ie voor Wiet kiest. (hehe...Ben je ex-drugsverslaafde kies je voor een meisje dat Wiet heetquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
of Wiet faked een zwangerschap om te zorgen dat Sjoer voor haar kiest. Mijn gevoel zegt dat hij uiteindelijk voor Wiet kiest.
heel erg net als begin tune van gtst echt vreselijk. 2 jaar geleden vond ik het juist leuk dat Rikki en Sjoerd een relatie hadden met de nodige ups en down. Nu is Rikki zo vreselijk dat ik zelf hoop dat ze voorlopig single blijft en dat Sjoerd voor Wiet gaat. Hoe boos zal Rikki worden als ze erachter komt dat wiet ook verliefd is op Sjoerd en hoe zou Sjors reageren dat Wiet en Rikki Sjoerd leuk vind.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hoop dat ie voor Wiet kiest. (hehe...Ben je ex-drugsverslaafde kies je voor een meisje dat Wiet heet)
Rikki die maar van de ene gozer naar de ander blijft rennen.En Wiet mag ook wel eens lol hebben.
Wel erg hoe je je soms aan fictieve personen kunt ergeren.![]()
Jep... en van toren Cquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:37 schreef DjinN het volgende:
Is da nou dat vrouwke van de Jumbo reclame ?
Ja. Ik hou niet van kale meneren, doet u mij maar een man met een lekkere kop met haarquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef vencodark het volgende:
Wauw, de acteur Vincent zit nu ook in Gooische vrouwen de film.
Mij ook. Lekker doorheen woelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hou niet van kale meneren, doet u mij maar een man met een lekkere kop met haar
Ik hou er ook niet van maar dit is echt de enige uitzondering. Zijn ogen doen mij vergeten dat hij kaal is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hou niet van kale meneren, doet u mij maar een man met een lekkere kop met haar
Ja, volgens mij ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef flanken het volgende:
Is het eerder gebeurd dat 2 broers Tim en Sjoerd en 2 zussen met daten Sjors en Wiet. Volgens mij vrij uniek.
dan is zus ook gelijk schoonzus . je broer is ook gelijk schoonbroer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.
Ik weet wel dat Gladys met Rik én Job iets had, en Linda met Frits, Rien én Herman.
gtst heeft de leader verkracht. het gaat tot merg tot been.quote:Op zondag 12 januari 2014 04:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat hoor ik allemaal over een nieuwe leader?
Hoi daar. Gelukkig nieuwjaar nog, allen.
Door merg en been bedoel je ?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef flanken het volgende:
[..]
gtst heeft de leader verkracht. het gaat tot merg tot been.
Ja, laten ze sporadisch voor een scène van 5 minuten alle familieleden en oude vrienden even terugkomen om het realistisch te houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef hplaserjet het volgende:
Ook aardig van Job trouwens dat hij zijn vader niet op komt zoeken of een bericht stuurt op de bruiloft. Maar ja , de makers van GTST weten waarschijnlijk niet dat Rik ook nog een zoon heeft
Inderdaad ja. Al is het natuurlijk wel leuk als weer eens een oude bekende opduikt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, laten ze sporadisch voor een scène van 5 minuten alle familieleden en oude vrienden even terugkomen om het realistisch te houden.![]()
Onzin altijd.
Natuurlijk wordt Stefano nu vaak genoemd. Dat hoort bij de verhaallijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef hplaserjet het volgende:
Job hoeft echt niet terug te komen (zou wel een leuke toevoeging van de familie De Jong zijn en als ze hem verjongen tot een jaar of 25 een leuk personage), maar dat ze hem nog eens noemen mag toch wel. Dat hij hen een kaart stuurt voor de bruiloft. Stefano wordt ook nog vaak genoemd.
True, maar toch was het wel raar dat ze niet op Danny's begrafenis was.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Al is het natuurlijk wel leuk als weer eens een oude bekende opduikt.
Maar Job komt toch niet meer. En op Maria de Jong zit ik al helemaal niet meer te wachten! Wat een vervelende rol was dat zeg, een paar seizoenen geleden.
Robert en Valerie, Jef en Barbara.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef flanken het volgende:
Is het eerder gebeurd dat 2 broers Tim en Sjoerd en 2 zussen met daten Sjors en Wiet. Volgens mij vrij uniek.
was het zelfde seizoen of zat er seizoenen tussenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Robert en Valerie, Jef en Barbara.
Al was het huwelijk tussen Jef en Barbara al eigenlijk voorbij.
We hebben wel Nick en Charlie en Morris en Nina.
Dat wel ja. Ze bemoeide zich een seizoen eerder ongeveer, nog zoveel met hem ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
True, maar toch was het wel raar dat ze niet op Danny's begrafenis was.
Ooh, heb het inmiddels online gehoord. Was echt van de veronderstelling dat dat een fake versie was. Vooral dat koor lijkt wel digitaal gealterd. Veel te hoog gepitched. Alsof GTST nú pas de Kuiken Piep-hype heeft opgemerkt.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef flanken het volgende:
[..]
gtst heeft de leader verkracht. het gaat tot merg tot been.
Me neither, dat was al zakkie stront. Maar dit voelt als een zakkie stront waaroverheen gekotst is.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef Koosnaam het volgende:
Sinds het weghalen van het oude fotoboek jaren geleden al natuurlijk. Kan de leader me weinig meer interesseren eigenlijk. Vroeger vond ik een verandering nog heel interessant. Wat is gebleven en wat is een nieuw shot.![]()
Nu is het misschien nog slechter gezongen. Maar met de vorige zang en leader had ik eigenlijk ook helemaal niets meer.
Haha!quote:Op maandag 13 januari 2014 01:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Me neither, dat was al zakkie stront. Maar dit voelt als een zakkie stront waaroverheen gekotst is.
Maargoed, u weet intussen dat ik dat sowieso al vind van de laatste jaren GTST.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!![]()
En ja, dat is me niet onbekend nee.Het boeit mij ook niet veel meer helaas.
Maar we hebben de oude seizoenen nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!![]()
En ja, dat is me niet onbekend nee.Het boeit mij ook niet veel meer helaas.
Maar we hebben de oude seizoenen nog.
Dat is toevallig. Ik keek gisteren een aflevering uit seizoen 9 waarin Daniël het plots over zijn vader had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Ik keek gisteren een aflevering uit seizoen 9 waarin Daniël het plots over zijn vader had.
Terechte petitiequote:Petitie tegen nieuwe leader van Goede Tijden, Slechte Tijden
Goede Tijden, Slechte Tijden mag dan wel enorm populair zijn onder vooral de Nederlandse vrouwen, toch wordt niet alles in GTST zomaar gewaardeerd. Een nieuwe leader bijvoorbeeld. Weg ermee, vindt bijvoorbeeld Merlissa Prins.
En daarom is er een petitie. Veel GTST-fans vinden de nieuwe leader maar niets. Tenminste, zover kwam Paul Stoel toen hij probeerde om Prins te interviewen over deze heikele kwestie.
Laat ze eerst maar eens een petitie starten tegen die prutschrijvers die de serie al jaren aan het verkloten zijn. Het mag dan wel enorm succesvol zijn, maar de verhaallijnen zijn zo voorspelbaar (en tegelijkertijd ontzettend belachelijk: Rik als moordenaar?quote:
Er mag best wel wat meer spanning in, inderdaad. Ik sta eigenlijk al een beetje op het punt om weer tot de zomercliff af te gaan hakenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een petitie starten tegen die prutschrijvers die de serie al jaren aan het verkloten zijn. Het mag dan wel enorm succesvol zijn, maar de verhaallijnen zijn zo voorspelbaar (en tegelijkertijd ontzettend belachelijk: Rik als moordenaar?) dat ik haast medelijden heb met de schrijvers omdat ze denken dat ze de gouden formule hebben gevonden
Dat komt doordat ze het door Kinderen voor Kinderen hebben laten inzingenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind het echt een Huis Anubis intro
Ik geloof ook nog steeds niet dat Rik het gedaan heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een petitie starten tegen die prutschrijvers die de serie al jaren aan het verkloten zijn. Het mag dan wel enorm succesvol zijn, maar de verhaallijnen zijn zo voorspelbaar (en tegelijkertijd ontzettend belachelijk: Rik als moordenaar?) dat ik haast medelijden heb met de schrijvers omdat ze denken dat ze de gouden formule hebben gevonden
Serieus? Nee toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze het door Kinderen voor Kinderen hebben laten inzingen.
Nee, maar ik ben wel in januari 1999quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Heeft dat al te maken misschien met het naderende afscheid?![]()
aah oké!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel in januari 1999
Ja, hij zit er nog in tot en met seizoen 18.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
aah oké!
ga jij eigenlijk nog verder na seizoen 9?
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, hij zit er nog in tot en met seizoen 18.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, hij zit er nog in tot en met seizoen 18.
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
aah oké!
ga jij eigenlijk nog verder na seizoen 9?
Heb je in ieder geval nog mooie muziek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja
Ik wil alle seizoenen op DVD hebben en ook kijken. Hoe verschrikkelijk de laatste seizoenen vaak ook waren. Heb seizoen 20 en 21 ook.
Jeetje!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja
Ik wil alle seizoenen op DVD hebben en ook kijken. Hoe verschrikkelijk de laatste seizoenen vaak ook waren. Heb seizoen 20 en 21 ook.
Wat dat betreft hoop ik voor LetsGame dat ze (voorlopig) niet verder gaan, dan seizoen 21.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval nog mooie muziek.
Nice!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Even wat leuke kiekjes die een essentieel gedeelte opleverden voor seizoen 9.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zouden je allemaal bekend voor moeten komenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nice!![]()
Die foto van Robert, kwam me al wel erg bekend voor.
Zelfde en tegelijkertijd.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:13 schreef flanken het volgende:
[..]
was het zelfde seizoen of zat er seizoenen tussen
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Even wat leuke kiekjes die een essentieel gedeelte opleverden voor seizoen 9.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef DaMart het volgende:
Waarom ze het steeds over 15 jaar hebben... als ze die verhaallijn van Rik een beetje realistisch willen houden, dan hoeft hij hooguit een weekje te schoffelen voor die moord....
Of ze geven hem gewoon 15 jaar. Hij verdwijnt uit de serie! En wij vragen ons af, waarom we naar al die nutteloze scenes van de laatste weken. Van Rik hebben zitten te kijken, daar in die politiecel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef DaMart het volgende:
Waarom ze het steeds over 15 jaar hebben... als ze die verhaallijn van Rik een beetje realistisch willen houden, dan hoeft hij hooguit een weekje te schoffelen voor die moord....
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef DaMart het volgende:
Rik gaat doordraaien. Althans, daar wordt naar gehint. Waar dat weer toe leidt weet ik ook niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of ze geven hem gewoon 15 jaar. Hij verdwijnt uit de serie! En wij vragen ons af, waarom we naar al die nutteloze scenes van de laatste weken. Van Rik hebben zitten te kijken, daar in die politiecel.
Dat zou kunnen ja. Ik heb het idee, dat als ik weer eens een stukje kijk. Er ook altijd scenes met Rik zijn in die cel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Rik gaat doordraaien. Althans, daar wordt naar gehint. Waar dat weer toe leidt weet ik ook niet...
En Nina nog geen wallenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef -Spring het volgende:
Daar had Rick nog een nek.
En Jeanine ziet er nu jonger uit dan toen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik erger me aan hoe Lucas Aysen uitspreekt... Eizen...
Wk in september ? Wk is van 13 juni tot 13 juli ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe Gtst zich in september staande gaat houden, nu het wk in september plaats vind. Beste zou zijn om GTST tot julli door te laten gaan, en pas in oktober weer te starten
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Wk in september ? Wk is van 13 juni tot 13 juli ?
Het WK in Qatar is pas in 2022.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk is dan ook verplaatst naar het najaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaar
Het wk is in braziliequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaar
Ja. Zal d'r wel ff tegenvallen dat ze dit keer niet direct in iemand anders z'n armen kan rennen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef LetsGame het volgende:
Rikki moet snel zelfmoord plegen
Wanneer ze hoort van Sjors en Tim, Sjoerd en Wiet denk ik. ALS die een stel worden. En dan wordt alles haar teveel en verdrinkt ze zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:33 schreef vencodark het volgende:
Detail: op de telefoon van Nina stond Lucas' naam als Lukas.
Laten we eerlijk wezen, dan zou je nu speculeren over dat hij terug in de serie zou komen. Of was het eigenlijk nutteloze informatie (als) hij niet meer terug zou keren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef hplaserjet het volgende:
Ook aardig van Job trouwens dat hij zijn vader niet op komt zoeken of een bericht stuurt op de bruiloft. Maar ja , de makers van GTST weten waarschijnlijk niet dat Rik ook nog een zoon heeft
Jij bent echt goed op de hoogte jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Hoeft niet... Barbie komt ook nog ....quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd. Zal wel het laatste item zijn.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef vencodark het volgende:
De oude leader komt terug!![]()
Nou, die voor de nieuwe dus.
Ik vond "Lukas" en faalquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat blijkbaar iedereen het fout schrijft.
Hoe weten jullie ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:26 schreef maily het volgende:
Zo, de oude leader is vanaf maandag weer terug![]()
Er is blijkbaar nogal over geklaagdquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
![]()
Deze leadertune was verschrikkelijk
Ja en een petitie of Facebook toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Er is blijkbaar nogal over geklaagd
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef LetsGame het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-regen-van-klachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef Woelli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Gaat de rol van van de broer van Menno spelen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Gaat de rol van van de broer van Menno spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Áls het verkocht wordt wel ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:28 schreef kwiwi het volgende:
Waarom verkoopt Lorena het huis niet gewoon om kleiner te gaan wonen, zijn die schulden in één keer afgelost.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Nog even en hij is terug.Is het al bekend of het voor vast is of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Nu wordt het behandeld bij Coen en Sander op 3FMquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
April Darby zelf was blijkbaar ook niet tevreden over de leader: http://www.omroepwest.nl/(...)lf-ook-niet-tevreden
Verwacht het niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is het al bekend of het voor vast is of niet?
Wtf is die April voor een arrogant wijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nu wordt het behandeld bij Coen en Sander op 3FM
De liveversie klinkt wel beter, maar anders dan de versie uit 2010? Nee, op die mindere noot op 't einde na.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
April Darby zelf was blijkbaar ook niet tevreden over de leader: http://www.omroepwest.nl/(...)lf-ook-niet-tevreden
Mwah, in het interview bij TV West waar ze live een stukje zingt klinkt het wel beter moet ik zeggen. De opnamekwaliteit van de leader was ook gewoon ruk; af en toe dacht ik dat het een karaoke-versie van de leader was omdat de zang amper te horen was, en een paar tellen later moest ik het geluid weer zachter zetten omdat de stem toen weer veel meer naar voren kwam. En dan te bedenken dat ik het luister op een computer met koptelefoon op, op de televisie is het al helemaal bedroevend slecht (gisteren lieten ze het horen bij Boelefloep). Het is gewoon niet goed gemixt, dat hoort zelfs nog een doof iemandquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wtf is die April voor een arrogant wijf.'Het ligt niet aan mij', nee natuurlijk: het zat hem allemaal in de 'opnamekwaliteit'. Ze heeft gewoon niet de beste stem, klaar.
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, in het interview bij TV West waar ze live een stukje zingt klinkt het wel beter moet ik zeggen. De opnamekwaliteit van de leader was ook gewoon ruk; af en toe dacht ik dat het een karaoke-versie van de leader was omdat de zang amper te horen was, en een paar tellen later moest ik het geluid weer zachter zetten omdat de stem toen weer veel meer naar voren kwam. En dan te bedenken dat ik het luister op een computer met koptelefoon op, op de televisie is het al helemaal bedroevend slecht (gisteren lieten ze het horen bij Boelefloep). Het is gewoon niet goed gemixt, dat hoort zelfs nog een doof iemand
Maar het lachwekkendste was toch wel dat belachelijke kinderkoor erbij. Wie dat bedacht heeft mag echt gekielhaald worden
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongen![]()
![]()
1 dus....quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Nog even en hij is terug.weet je ook in,welke aflevering hij terugkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Gaan ze nu ook het huis van Rik uit? Of is dat nog wel goed genoeg voor ze?
Ook ik vond hem terecht verschrikkelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Er is blijkbaar nogal over geklaagd
Als het goed is komt het maandag goed....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:54 schreef Frey het volgende:
Beter starten ze een petitie voor betere achtergrondmuziek. In werkelijk alles wat ik bekijk of beluister zit betere muziek dan wat die klootviool die ze nu hebben produceert.
Komt Ronald Schilperoort terug dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als het goed is komt het maandag goed....
Achtergrondmuziek, niet leadermuziek.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als het goed is komt het maandag goed....
Schrijvers zijn aan het slapenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef luftersel het volgende:
Ik zie dat Maxime nog steeds niet heeft verteld dat Vincent haar zoon is? Ik had verwacht dat dat er onderhand wel uit zou zijn.![]()
![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef maily het volgende:
En Rik kan gewoon zijn gang blijven gaan..... wat een flutbewakert....
Of het is een droom en ze worden maandag wakker ....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha ja. Ik ook zo van; wtf, waar is die bewaker?
En deze verhaallijn ben ik onderhand ook wel zat,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:36 schreef luftersel het volgende:
Ik zie dat Maxime nog steeds niet heeft verteld dat Vincent haar zoon is? Ik had verwacht dat dat er onderhand wel uit zou zijn.![]()
![]()
Jij ook al?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha ja. Ik ook zo van; wtf, waar is die bewaker?
Luna, dit had ik niet van je verwacht hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef DeLuna het volgende:
Bing dood, dat vonden we geen ramp toch?
Och hemel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Luna, dit had ik niet van je verwacht hoor.
Tja, helemaal eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maxime en Aysen worden beiden de hand boven het hoofd gehouden. Mike was een geslaagd karakter: een soort van badguy die niet per sé de hand boven het hoofd werd gehouden. Hij won niet altijd wat hem weer wat sympathie meegaf.
Echt, ik ben Maxime en Aysen zo verschrikkelijk en ontzettend (ja, allebei hoor) beu...
-Uit het onderzoek naar Aysen kwam geen resultaat doordat ze Menno chanteerde.
-Bing besluit geen wraak te nemen
-Toen ze eventjes al haar vrienden verloor kwamen Noud en Vincent binnenwandelen.
-Rik vertelt niemand over Aysens "moord" op Danny.
Bij Maxime is de waslijst aan zulk soort momenten zo groot, ik noem het niet eens omdat ik dan morgenochtend nog niet klaar ben. Haar Vincent geheim komt de komende 15 jaar niet uit.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maxime en Aysen worden beiden de hand boven het hoofd gehouden. Mike was een geslaagd karakter: een soort van badguy die niet per sé de hand boven het hoofd werd gehouden. Hij won niet altijd wat hem weer wat sympathie meegaf.
Echt, ik ben Maxime en Aysen zo verschrikkelijk en ontzettend (ja, allebei hoor) beu...
-Toen ze eventjes al haar vrienden verloor kwamen Noud en Vincent binnenwandelen.
Bij Maxime is de waslijst aan zulk soort momenten zo groot, ik noem het niet eens omdat ik dan morgenochtend nog niet klaar ben. Haar Vincent geheim komt de komende 15 jaar niet uit.
En die bevriend is met Wiet, die ook een "moord" (Rosa) op haar geweten heeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
Was het niet diezelfde Rikki die wel Sil bleef helpen?
Rikki zit nu net als Charlie en Nina eerder in de jonge vrouw fase.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
En die bevriend is met Wiet, die ook een "moord" (Rosa) op haar geweten heeft.
En de bijna-dood van Janine.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:43 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
En die bevriend is met Wiet, die ook een "moord" (Rosa) op haar geweten heeft.
quote:Na het negende seizoen van de populairste Nederlandse soap aller tijden zaten de miljoenen fans de hele zomer van 1999 met één grote vraag: hoe zou het toch zijn afgelopen met Robert Alberts, Julian Verduijn en zijn bruid, het Roemeense 06-meisje Alexandra Popescu? Tijdens de bruiloft van Julian en Alexandra was er immers iets vreselijks gebeurd. In de zinderende cliffhanger van seizoen 8 zagen we hoe Alexandra's baas Joop Zwart de voltrekking van het huwelijk verstoorde door met een vuurwapen naar binnen te lopen en in het wilde weg om zich heen te gaan schieten. In die regen van kogels vielen Robert, Julian en Alexandra getroffen neer. Dodelijk getroffen? Daarover geeft het tiende seizoen al snel opheldering. Verder krijgt Ludo het in dit seizoen zwaar te stellen met de maffiafamilie Oliviero. Daarbij komt zelfs zijn gezin ernstig in gevaar...
Als ik dit soort deze dingen lees dan lijkt me de enige en dus meest verstandige zet dat de stekker eruit getrokken wordt. Dan vergeten we het gedrocht van de afgelopen pak hem beet 14 jaar en wat dan wel overblijft zijn de waardevolle beelden van de eerste 6 seizoenen en deels seizoen 9. Ik vind het meer dan best!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De kijkcijfers zijn goed. Dus ik denk niet dat er voorlopig een eind aan komt.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef Kudo het volgende:
[..]
Als ik dit soort deze dingen lees dan lijkt me de enige en dus meest verstandige zet dat de stekker eruit getrokken wordt. Dan vergeten we het gedrocht van de afgelopen pak hem beet 14 jaar en wat dan wel overblijft zijn de waardevolle beelden van de eerste 6 seizoenen en deels seizoen 9. Ik vind het meer dan best!
11 van de 23 uitgezonden seizoenen zijn uitgebracht en eentje staat zelfs voor maart ingepland. Dan hebben we al meer dan de helft in ons bezit.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn goed. Dus ik denk niet dat er voorlopig een eind aan komt.![]()
Maar ik zou het ook niet erg meer vinden mocht het gebeuren.
Wat betreft de eerste seizoenen ben ik het zeker met je eens. Hoewel ik seizoen 6 en 7 nog niet echt ken eigenlijk.
Maar van de laatste 14 jaar, vond ik de eerste 7 jaar zeker beter dan de laatste 7 seizoenen.
Dat schiet al wel mooi op ja!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
11 van de 23 uitgezonden seizoenen zijn uitgebracht en eentje staat zelfs voor maart ingepland. Dan hebben we al meer dan de helft in ons bezit.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef DeLuna het volgende:
Bing dood, dat vonden we geen ramp toch?
Hm..... Heb van dat hele seizoen weinig meegekregen.....quote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb JustBridge een email gestuurd of ze seizoen 10 beschikbaar willen maken op hun site en dat hebben ze meteen gedaan. Het is nu 20 procent korting en gratis verzenden. Vandaar!! Met een lachwekkende cover én beschrijving.
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval: BESTEL HET DAAR!
Ja dat mensen ''dit'' nog leuk en of interessant vinden heb ik simpelweg te accepteren. De laatste jaren heb ik het volgen zo af en toe weer op willen pikken, maar ik haak iedere keer af na het bekijken van een aflevering of 3! Onuitstaanbare troep, wat de naam niet eens meer waard is.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn goed. Dus ik denk niet dat er voorlopig een eind aan komt.![]()
Maar ik zou het ook niet erg meer vinden mocht het gebeuren.
Wat betreft de eerste seizoenen ben ik het zeker met je eens. Hoewel ik seizoen 6 en 7 nog niet echt ken eigenlijk.
Maar van de laatste 14 jaar, vond ik de eerste 7 jaar zeker beter dan de laatste 7 seizoenen.
Oké!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ja dat mensen ''dit'' nog leuk en of interessant vinden heb ik simpelweg te accepteren. De laatste jaren heb ik het volgen zo af en toe weer op willen pikken, maar ik haak iedere keer af na het bekijken van een aflevering of 3! Onuitstaanbare troep, wat de naam niet eens meer waard is.
De beschrijving is van seizoen 9 en dat gebeuren allemaal wat jij oprakelde is seizoen 8.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Hm..... Heb van dat hele seizoen weinig meegekregen.....
Die foto![]()
"Kim en Julian gaan met elkaar naar bed en komen pas later achter het feit dat ze broer en zus zijn"
Ohquote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De beschrijving is van seizoen 9 en dat gebeuren allemaal wat jij oprakelde is seizoen 8.
Fort Alphaquote:
20 jaar geleden misschien. Nu is t een hele ouwe papzakquote:
Je had toch ook de serie van het leger? Was ook met Tygo geloof ik..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Goudkust, onderweg naar morgen vast nog wel meer
Aysen is Turks, dus moet ze beschermt worden. Haar erbij lappen = racismequote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Rik Aysen er niet bij lapt. Op die manier kan hij zelf misschien ontoerekeningsvatbaar worden bevonden en krijgt hij misschien wel wat hij hebben wil.
Maar ja, het blijkt wel weer wie de schrijvers het leukst vinden.
Ik vind het nog steeds achterlijk dat Rik de dader zou zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Rik Aysen er niet bij lapt. Op die manier kan hij zelf misschien ontoerekeningsvatbaar worden bevonden en krijgt hij misschien wel wat hij hebben wil.
Jup..quote:Maar ja, het blijkt wel weer wie de schrijvers het leukst vinden.
Je zou toch verwachten dat Rik wel weet hoe het werkt.. jammer dat ze geen flashbacks laten zien van toen ie eerder vast zat..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Blijkbaar heeft ook Menno een geheimEn die Rik denkt volgens mij dat ie in een hotel ofzo zit. Van alles eisen... Zucht. Het wordt er niet geloofwaardiger op. En Lorena die op alle mogelijke manieren aan geld probeert te komen..
Oh, in dat geval geven ze een heel goed beeld van Turken in de soap ja. Aysen bevestigt alle vooroordelen over buitenlanders.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Aysen is Turks, dus moet ze beschermt worden. Haar erbij lappen = racisme
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, in dat geval geven ze een heel goed beeld van Turken in de soap ja. Aysen bevestigt alle vooroordelen over buitenlanders.
Westenwindquote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Goudkust, onderweg naar morgen vast nog wel meer
Combatquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je had toch ook de serie van het leger? Was ook met Tygo geloof ik..
Die bedoel ik inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
CombatZaten Paul Groot, Babette van Veen en Willeke Alberti ook in.
Dat hij zo op die deur kan staan bonken en roepen en dat ze dan nog opendoen ook ....quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Blijkbaar heeft ook Menno een geheimEn die Rik denkt volgens mij dat ie in een hotel ofzo zit. Van alles eisen... Zucht. Het wordt er niet geloofwaardiger op. En Lorena die op alle mogelijke manieren aan geld probeert te komen..
Ik ben al ruim 10 jaar geen vaste kijker meer, ben afgehaakt in de tijd van wat men hier noemt de ''grote veranderingen'', rond seizoen 10/11! Wat zich toen afspeelde: een komen en gaan van mislukte/nietszeggende personages met de diepgang en een achtergrondverhaal van een pannenkoek: Gladys, Terra, Sylvester, Gijs, Cleo, de inhoud en de term van ''bad character'' wat volledig uit zijn verband gerukt met Ludo die een oppermachtige status kreeg en al mijn favoriete personages kapot had gemaakt en of vermoord, de Fischers die een prominente rol gingen spelen, het bedrijfsleven ging steeds meer naar de achtergrond verdwijnen vanwege het meer in de aandacht van de familie aangelegenheden etc. etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!
Kan het me wel voorstellen hoor. Het is bij mij sinds een jaar of 5 ook geen vaste prik meer. Maar volg het nog wel een beetje.
Kijk je al lang niet meer dan?
Het geheim van Menno is vast dat hij vroeger een vrouw was en nu gaat hij op zijn bruiloft naakt uit de taart springen met een soort van coming out.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik gok iets van HIV..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik gok dat Lucas Menno's eerste vriend is en dat zijn vorige vriendin aan iets ernstigs is overleden of zo. Zal wel meevallen met de shock...quote:
Ik geef je zeker gelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:31 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 10 jaar geen vaste kijker meer, ben afgehaakt in de tijd van wat men hier noemt de ''grote veranderingen'', rond seizoen 10/11! Wat zich toen afspeelde: een komen en gaan van mislukte/nietszeggende personages met de diepgang en een achtergrondverhaal van een pannenkoek: Gladys, Terra, Sylvester, Gijs, Cleo, de inhoud en de term van ''bad character'' wat volledig uit zijn verband gerukt met Ludo die een oppermachtige status kreeg en al mijn favoriete personages kapot had gemaakt en of vermoord, de Fischers die een prominente rol gingen spelen, het bedrijfsleven ging steeds meer naar de achtergrond verdwijnen vanwege het meer in de aandacht van de familie aangelegenheden etc. etc.
Ik heb het weer opgepikt toen la Hafkamp terugkwam in de soap, maar toen ook zei door (wederom) Ludo werd gemolesteerd was ik het eigenlijk al weer zat. Toen ook nog ineens niet veel later men met zijn tengels aan Frits van Houten ging zitten (en dat door de schrijvers met zijn nageslacht NIETS werd gedaan) , en ene nietsnut van een Dennis de zoon bleek van Robert en Laura in plaats van Arnie etc etc, kwam ik tot de conclusie dat dit niet meer aan mij besteed was.
Zou ook nog kunnenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik gok dat Lucas Menno's eerste vriend is en dat zijn vorige vriendin aan iets ernstigs is overleden of zo. Zal wel meevallen met de shock...
Frits & Martinequote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik geef je zeker gelijk.![]()
Ik zelf ben pas echt begonnen met kijken in seizoen 8. Dus ik heb de beste jaren niet mee gekregen destijds!
De exit van Frits was me wel bekend destijds bij zijn comeback. Martine Hafkamp kende ik alleen van naam.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal best.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef Kudo het volgende:
[..]
Frits & Martine![]()
Ik werd door deze twee betoverd toen ik als kind kennis maakte met GTST in het najaar van 1993 (seizoen 4 dus). Tenminste daar liggen mijn meest vroegere herinneringen van GTST. Waar ben jij nu met de boxen?
volgens mij houdt menno geheim dat stefano naar de bruiloft komtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het geheim van Menno is vast dat hij vroeger een vrouw was en nu gaat hij op zijn bruiloft naakt uit de taart springen met een soort van coming out.
Menno's broer vroeg of het beter met Menno ging. Menno zei dat dat zo was, sinds hij Lukas heeft ontmoet.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij houdt menno geheim dat stefano naar de bruiloft komt
of is dat ondertussen bekend? (volgens mij weet alleen janine het, vandaar dat ze zo reageert)
Als ik de schijf zo bekijk wel.quote:
Aflevering 929 stond er niet op. Volgens mij was dat per ongeluk weer 829 ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als ik de schijf zo bekijk wel.![]()
Of hebben sommige kijkers problemen gehad met de afleveringen?
Oké! Bedankt, zal vanavond nog wel eens even kijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Aflevering 929 stond er niet op. Volgens mij was dat per ongeluk weer 829 ofzo.
Bridge gemaild en toen kregen we gewoon gratis een nieuwe schijf opgestuurd.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké! Bedankt, zal vanavond nog wel eens even kijken.
Staat me nu ook wel weer bij dat het hier wel besproken is.
Ik heb de box al wel een tijdje in huis liggen. Dus het zou kunnen. Bedankt voor de tip in ieder geval.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Bridge gemaild en toen kregen we gewoon gratis een nieuwe schijf opgestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |