SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Volgens mij wel, hoor!quote:
quote:
Oopsquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hartstikke; je was mij zelfs te snel af
Of dat rikki bekent dat zij het gedaan heeft en de bak in moet en de serie uit. Samen met tim. Jeej!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)mogyi-niet-ontslagen
Even afwachten dus... Misschien wordt Rik binnenkort ontoerekeningsvatbaar verklaard door de rechter. Als hij of Bing Aysen er alsnog bijlapt.
Komt die april uit de jostiband?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
Die leader…
Ik kan dit nog steeds niet geloven…
Ik mis Ronald Schilperoort elke dag, maar de leader die hij achter liet vond ik de slechtste aller tijden. Het verkrachten van hét originele refrein, knullige arrangement en de matige zang…
Maar dat deze tune nóg slechter kon bewijzen ze nu…
Ongelofelijk.
Het arrangement behouden en opnieuw laten inzingen is al een dieptepuntje…
Maar April Darby... is dat de dochter van de slager in het dorp van Fons Merkies?
En de backing vocals worden nu gezongen door het plaatselijke dorpskoor?
Dat bericht kan ook gewoon bedoeld zijn om ons op het verkeerde been te zetten. Dat iedereen nu denkt dat Rik de serie verlaat, terwijl hij gewoon ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard of zoquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)mogyi-niet-ontslagen
Even afwachten dus... Misschien wordt Rik binnenkort ontoerekeningsvatbaar verklaard door de rechter. Als hij of Bing Aysen er alsnog bijlapt.
Zo klinkt ze welquote:
Och, zo slecht is het arrangement niet eens in mijn optiek. Ja, het klinkt heel anders dan de eerste tunes, maar dat was die hiervoor was (2008-2010) ook al. In dit arrangement zitten aan het begin en einde nog wat verwijzingen naar de eerste leader, dat vind ik ergens wel mooi. Het klinkt sowieso beter dan het beste werk van Servies.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
Die leader…
Ik kan dit nog steeds niet geloven…
Ik mis Ronald Schilperoort elke dag, maar de leader die hij achter liet vond ik de slechtste aller tijden. Het verkrachten van hét originele refrein, knullige arrangement en de matige zang…
Maar dat deze tune nóg slechter kon bewijzen ze nu…
Dieptepuntje? Ik vind het eerder een grove belediging naar Ronald toe; hem er eerst uitwerken en vervolgens het laatste muziekstuk van zijn hand voor 50% verkrachten. Dan hadden ze wat mij betreft meteen Servies mogen vragen om met wat borden te gaan smijten als nieuwe leadertune.quote:Ongelofelijk.
Het arrangement behouden en opnieuw laten inzingen is al een dieptepuntje…
Ik had ook nog nooit van het hele kind gehoord, maar ze schijnt in Sister Act te zitten. Arme bezoekers, ik mag toch hopen dat haar microfoon steeds wordt uitgezet als ze moet zingenquote:Maar April Darby... is dat de dochter van de slager in het dorp van Fons Merkies?
En de backing vocals worden nu gezongen door het plaatselijke dorpskoor?
1 keer radenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:26 schreef Frey het volgende:
Ik snap ook niet wie deze leader goedgekeurd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen jammer die beelden bij die laatste leader.quote:
Of ze moeten de naam gewoon veranderen in GTST the next generation of iets dergelijks, het klinkt misschien futuristisch, maar het is dan ook een compleet andere serie geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Er moet gewoon een nieuwe Nederlandse soap komen die stukken beter is en GTST keihard wegconcurreert.
Die is er al, het nieuwe project van Kennard en Jantien: StartUpquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Er moet gewoon een nieuwe Nederlandse soap komen die stukken beter is en GTST keihard wegconcurreert.
StartUp is ook waardeloos.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is er al, het nieuwe project van Kennard en Jantien: StartUp
... Oh wacht, 92.000 kijkers voor die serie tegenover precies 2.000.000 kijkers voor GTST gisteren... Nou ja, wat niet is kan nog komen
Ik zou het niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
StartUp is ook waardeloos.Een Nederlandse soap zeker mag geen spanning meer bevatten tegenwoordig. Er moet eigenlijk iemand uit een nieuwe hoek komen en een soap bedenken. En dus geen Kennard/Jantien/Rohan...
Kelder, ik dacht te hebben gezien dat jij juist dat topic had geopend over Startup?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden
Met je ogen is niets misquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kelder, ik dacht te hebben gezien dat jij juist dat topic had geopend over Startup?
Dat vroegen de andere 16.800.000 Nederlanders zich ook al af. Vandaar dat het ook nooit een succes is gewordenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vroegen de andere 16.800.000 Nederlanders zich ook al af. Vandaar dat het ook nooit een succes is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:02 schreef flanken het volgende:
Spoilers 20 t/m 24 JanuariRikki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat Vincent Maxime normaal vindt. Ik zou het ziekelijk vinden als de zus van mijn baas zich zo angstvallig met mij bezig zou houden.
Hij moest een keer lachen om een opmerking van haar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik eerder iets gemist tussen Aysen en Vincent?![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij moest een keer lachen om een opmerking van haar.
Dat je dat gemist hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik zou het niet alleen ziekelijk vinden, maar er ook ziek van worden.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dom van mij,
.
Maar: het was niet voorspelbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, dat was dan ook het enige onvoorspelbare!quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar: het was niet voorspelbaar!
Ik zie hem niet? Want ze hebben maar één film dus technisch gezien zat hij eerst in de film en toen pas in GTSTquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef vencodark het volgende:
Wauw, de acteur Vincent zit nu ook in Gooische vrouwen de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |