Hij was net kort in beeld als leerling schilder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie hem niet? Want ze hebben maar één film dus technisch gezien zat hij eerst in de film en toen pas in GTST.
"Jij interesseert me,quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij was net kort in beeld als leerling schilder.
Vrees dat dit ook lang gaat duren. Zomercliff: Wiet schiet Rikki dood.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef flanken het volgende:
Dat wordt een bitchfight tussen Wiet en Rikki.
of Wiet faked een zwangerschap om te zorgen dat Sjoer voor haar kiest. Mijn gevoel zegt dat hij uiteindelijk voor Wiet kiest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:44 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Vrees dat dit ook lang gaat duren. Zomercliff: Wiet schiet Rikki dood.
Hoop dat ie voor Wiet kiest. (hehe...Ben je ex-drugsverslaafde kies je voor een meisje dat Wiet heetquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
of Wiet faked een zwangerschap om te zorgen dat Sjoer voor haar kiest. Mijn gevoel zegt dat hij uiteindelijk voor Wiet kiest.
heel erg net als begin tune van gtst echt vreselijk. 2 jaar geleden vond ik het juist leuk dat Rikki en Sjoerd een relatie hadden met de nodige ups en down. Nu is Rikki zo vreselijk dat ik zelf hoop dat ze voorlopig single blijft en dat Sjoerd voor Wiet gaat. Hoe boos zal Rikki worden als ze erachter komt dat wiet ook verliefd is op Sjoerd en hoe zou Sjors reageren dat Wiet en Rikki Sjoerd leuk vind.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hoop dat ie voor Wiet kiest. (hehe...Ben je ex-drugsverslaafde kies je voor een meisje dat Wiet heet)
Rikki die maar van de ene gozer naar de ander blijft rennen.En Wiet mag ook wel eens lol hebben.
Wel erg hoe je je soms aan fictieve personen kunt ergeren.![]()
Jep... en van toren Cquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:37 schreef DjinN het volgende:
Is da nou dat vrouwke van de Jumbo reclame ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik hou niet van kale meneren, doet u mij maar een man met een lekkere kop met haarquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef vencodark het volgende:
Wauw, de acteur Vincent zit nu ook in Gooische vrouwen de film.
Mij ook. Lekker doorheen woelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hou niet van kale meneren, doet u mij maar een man met een lekkere kop met haar
Ik hou er ook niet van maar dit is echt de enige uitzondering. Zijn ogen doen mij vergeten dat hij kaal is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:58 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja. Ik hou niet van kale meneren, doet u mij maar een man met een lekkere kop met haar
Ja, volgens mij ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef flanken het volgende:
Is het eerder gebeurd dat 2 broers Tim en Sjoerd en 2 zussen met daten Sjors en Wiet. Volgens mij vrij uniek.
dan is zus ook gelijk schoonzus . je broer is ook gelijk schoonbroer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.
Ik weet wel dat Gladys met Rik én Job iets had, en Linda met Frits, Rien én Herman.
gtst heeft de leader verkracht. het gaat tot merg tot been.quote:Op zondag 12 januari 2014 04:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat hoor ik allemaal over een nieuwe leader?
Hoi daar. Gelukkig nieuwjaar nog, allen.
Door merg en been bedoel je ?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef flanken het volgende:
[..]
gtst heeft de leader verkracht. het gaat tot merg tot been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |