quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik erger me aan hoe Lucas Aysen uitspreekt... Eizen...
Wk in september ? Wk is van 13 juni tot 13 juli ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe Gtst zich in september staande gaat houden, nu het wk in september plaats vind. Beste zou zijn om GTST tot julli door te laten gaan, en pas in oktober weer te starten
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Wk in september ? Wk is van 13 juni tot 13 juli ?
Het WK in Qatar is pas in 2022.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk is dan ook verplaatst naar het najaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaar
Het wk is in braziliequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaar
Ja. Zal d'r wel ff tegenvallen dat ze dit keer niet direct in iemand anders z'n armen kan rennen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef LetsGame het volgende:
Rikki moet snel zelfmoord plegen
Wanneer ze hoort van Sjors en Tim, Sjoerd en Wiet denk ik. ALS die een stel worden. En dan wordt alles haar teveel en verdrinkt ze zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:33 schreef vencodark het volgende:
Detail: op de telefoon van Nina stond Lucas' naam als Lukas.
Laten we eerlijk wezen, dan zou je nu speculeren over dat hij terug in de serie zou komen. Of was het eigenlijk nutteloze informatie (als) hij niet meer terug zou keren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef hplaserjet het volgende:
Ook aardig van Job trouwens dat hij zijn vader niet op komt zoeken of een bericht stuurt op de bruiloft. Maar ja , de makers van GTST weten waarschijnlijk niet dat Rik ook nog een zoon heeft
Jij bent echt goed op de hoogte jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Hoeft niet... Barbie komt ook nog ....quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd. Zal wel het laatste item zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |