Ik geloof ook nog steeds niet dat Rik het gedaan heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een petitie starten tegen die prutschrijvers die de serie al jaren aan het verkloten zijn. Het mag dan wel enorm succesvol zijn, maar de verhaallijnen zijn zo voorspelbaar (en tegelijkertijd ontzettend belachelijk: Rik als moordenaar?) dat ik haast medelijden heb met de schrijvers omdat ze denken dat ze de gouden formule hebben gevonden
Serieus? Nee toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze het door Kinderen voor Kinderen hebben laten inzingen.
Nee, maar ik ben wel in januari 1999quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Heeft dat al te maken misschien met het naderende afscheid?![]()
aah oké!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel in januari 1999
Ja, hij zit er nog in tot en met seizoen 18.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
aah oké!
ga jij eigenlijk nog verder na seizoen 9?
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, hij zit er nog in tot en met seizoen 18.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, hij zit er nog in tot en met seizoen 18.
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
aah oké!
ga jij eigenlijk nog verder na seizoen 9?
Heb je in ieder geval nog mooie muziek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja
Ik wil alle seizoenen op DVD hebben en ook kijken. Hoe verschrikkelijk de laatste seizoenen vaak ook waren. Heb seizoen 20 en 21 ook.
Jeetje!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja
Ik wil alle seizoenen op DVD hebben en ook kijken. Hoe verschrikkelijk de laatste seizoenen vaak ook waren. Heb seizoen 20 en 21 ook.
Wat dat betreft hoop ik voor LetsGame dat ze (voorlopig) niet verder gaan, dan seizoen 21.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval nog mooie muziek.
Nice!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Even wat leuke kiekjes die een essentieel gedeelte opleverden voor seizoen 9.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zouden je allemaal bekend voor moeten komenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nice!![]()
Die foto van Robert, kwam me al wel erg bekend voor.
Zelfde en tegelijkertijd.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:13 schreef flanken het volgende:
[..]
was het zelfde seizoen of zat er seizoenen tussen
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Even wat leuke kiekjes die een essentieel gedeelte opleverden voor seizoen 9.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef DaMart het volgende:
Waarom ze het steeds over 15 jaar hebben... als ze die verhaallijn van Rik een beetje realistisch willen houden, dan hoeft hij hooguit een weekje te schoffelen voor die moord....
Of ze geven hem gewoon 15 jaar. Hij verdwijnt uit de serie! En wij vragen ons af, waarom we naar al die nutteloze scenes van de laatste weken. Van Rik hebben zitten te kijken, daar in die politiecel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef DaMart het volgende:
Waarom ze het steeds over 15 jaar hebben... als ze die verhaallijn van Rik een beetje realistisch willen houden, dan hoeft hij hooguit een weekje te schoffelen voor die moord....
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef DaMart het volgende:
Rik gaat doordraaien. Althans, daar wordt naar gehint. Waar dat weer toe leidt weet ik ook niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of ze geven hem gewoon 15 jaar. Hij verdwijnt uit de serie! En wij vragen ons af, waarom we naar al die nutteloze scenes van de laatste weken. Van Rik hebben zitten te kijken, daar in die politiecel.
Dat zou kunnen ja. Ik heb het idee, dat als ik weer eens een stukje kijk. Er ook altijd scenes met Rik zijn in die cel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Rik gaat doordraaien. Althans, daar wordt naar gehint. Waar dat weer toe leidt weet ik ook niet...
En Nina nog geen wallenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef -Spring het volgende:
Daar had Rick nog een nek.
En Jeanine ziet er nu jonger uit dan toen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik erger me aan hoe Lucas Aysen uitspreekt... Eizen...
Wk in september ? Wk is van 13 juni tot 13 juli ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vraag me af hoe Gtst zich in september staande gaat houden, nu het wk in september plaats vind. Beste zou zijn om GTST tot julli door te laten gaan, en pas in oktober weer te starten
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Wk in september ? Wk is van 13 juni tot 13 juli ?
Het WK in Qatar is pas in 2022.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk is dan ook verplaatst naar het najaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaar
Het wk is in braziliequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vanwege de hete zomers in quatar is besloten dat het onverstandig is om het wk in de zomer te houden. (Dit is pas in het nieuws geweest ) het wk word naar alle waarschijnlijkheid dan ook verplaatst naar het najaar
Ja. Zal d'r wel ff tegenvallen dat ze dit keer niet direct in iemand anders z'n armen kan rennen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef LetsGame het volgende:
Rikki moet snel zelfmoord plegen
Wanneer ze hoort van Sjors en Tim, Sjoerd en Wiet denk ik. ALS die een stel worden. En dan wordt alles haar teveel en verdrinkt ze zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:33 schreef vencodark het volgende:
Detail: op de telefoon van Nina stond Lucas' naam als Lukas.
Laten we eerlijk wezen, dan zou je nu speculeren over dat hij terug in de serie zou komen. Of was het eigenlijk nutteloze informatie (als) hij niet meer terug zou keren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef hplaserjet het volgende:
Ook aardig van Job trouwens dat hij zijn vader niet op komt zoeken of een bericht stuurt op de bruiloft. Maar ja , de makers van GTST weten waarschijnlijk niet dat Rik ook nog een zoon heeft
Jij bent echt goed op de hoogte jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Hoeft niet... Barbie komt ook nog ....quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd. Zal wel het laatste item zijn.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef vencodark het volgende:
De oude leader komt terug!![]()
Nou, die voor de nieuwe dus.
Ik vond "Lukas" en faalquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen dat blijkbaar iedereen het fout schrijft.
Hoe weten jullie ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:26 schreef maily het volgende:
Zo, de oude leader is vanaf maandag weer terug![]()
Er is blijkbaar nogal over geklaagdquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
![]()
Deze leadertune was verschrikkelijk
Ja en een petitie of Facebook toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Er is blijkbaar nogal over geklaagd
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:07 schreef LetsGame het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-regen-van-klachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef Woelli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Gaat de rol van van de broer van Menno spelen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Gaat de rol van van de broer van Menno spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Áls het verkocht wordt wel ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:28 schreef kwiwi het volgende:
Waarom verkoopt Lorena het huis niet gewoon om kleiner te gaan wonen, zijn die schulden in één keer afgelost.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Nog even en hij is terug.Is het al bekend of het voor vast is of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Nu wordt het behandeld bij Coen en Sander op 3FMquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
April Darby zelf was blijkbaar ook niet tevreden over de leader: http://www.omroepwest.nl/(...)lf-ook-niet-tevreden
Verwacht het niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is het al bekend of het voor vast is of niet?
Wtf is die April voor een arrogant wijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nu wordt het behandeld bij Coen en Sander op 3FM
De liveversie klinkt wel beter, maar anders dan de versie uit 2010? Nee, op die mindere noot op 't einde na.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
April Darby zelf was blijkbaar ook niet tevreden over de leader: http://www.omroepwest.nl/(...)lf-ook-niet-tevreden
Mwah, in het interview bij TV West waar ze live een stukje zingt klinkt het wel beter moet ik zeggen. De opnamekwaliteit van de leader was ook gewoon ruk; af en toe dacht ik dat het een karaoke-versie van de leader was omdat de zang amper te horen was, en een paar tellen later moest ik het geluid weer zachter zetten omdat de stem toen weer veel meer naar voren kwam. En dan te bedenken dat ik het luister op een computer met koptelefoon op, op de televisie is het al helemaal bedroevend slecht (gisteren lieten ze het horen bij Boelefloep). Het is gewoon niet goed gemixt, dat hoort zelfs nog een doof iemandquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wtf is die April voor een arrogant wijf.'Het ligt niet aan mij', nee natuurlijk: het zat hem allemaal in de 'opnamekwaliteit'. Ze heeft gewoon niet de beste stem, klaar.
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, in het interview bij TV West waar ze live een stukje zingt klinkt het wel beter moet ik zeggen. De opnamekwaliteit van de leader was ook gewoon ruk; af en toe dacht ik dat het een karaoke-versie van de leader was omdat de zang amper te horen was, en een paar tellen later moest ik het geluid weer zachter zetten omdat de stem toen weer veel meer naar voren kwam. En dan te bedenken dat ik het luister op een computer met koptelefoon op, op de televisie is het al helemaal bedroevend slecht (gisteren lieten ze het horen bij Boelefloep). Het is gewoon niet goed gemixt, dat hoort zelfs nog een doof iemand
Maar het lachwekkendste was toch wel dat belachelijke kinderkoor erbij. Wie dat bedacht heeft mag echt gekielhaald worden
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongen![]()
![]()
1 dus....quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Nog even en hij is terug.weet je ook in,welke aflevering hij terugkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Gaan ze nu ook het huis van Rik uit? Of is dat nog wel goed genoeg voor ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |