Ja, laten ze sporadisch voor een scène van 5 minuten alle familieleden en oude vrienden even terugkomen om het realistisch te houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:27 schreef hplaserjet het volgende:
Ook aardig van Job trouwens dat hij zijn vader niet op komt zoeken of een bericht stuurt op de bruiloft. Maar ja , de makers van GTST weten waarschijnlijk niet dat Rik ook nog een zoon heeft
Inderdaad ja. Al is het natuurlijk wel leuk als weer eens een oude bekende opduikt.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, laten ze sporadisch voor een scène van 5 minuten alle familieleden en oude vrienden even terugkomen om het realistisch te houden.![]()
Onzin altijd.
Natuurlijk wordt Stefano nu vaak genoemd. Dat hoort bij de verhaallijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef hplaserjet het volgende:
Job hoeft echt niet terug te komen (zou wel een leuke toevoeging van de familie De Jong zijn en als ze hem verjongen tot een jaar of 25 een leuk personage), maar dat ze hem nog eens noemen mag toch wel. Dat hij hen een kaart stuurt voor de bruiloft. Stefano wordt ook nog vaak genoemd.
True, maar toch was het wel raar dat ze niet op Danny's begrafenis was.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Al is het natuurlijk wel leuk als weer eens een oude bekende opduikt.
Maar Job komt toch niet meer. En op Maria de Jong zit ik al helemaal niet meer te wachten! Wat een vervelende rol was dat zeg, een paar seizoenen geleden.
Robert en Valerie, Jef en Barbara.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef flanken het volgende:
Is het eerder gebeurd dat 2 broers Tim en Sjoerd en 2 zussen met daten Sjors en Wiet. Volgens mij vrij uniek.
was het zelfde seizoen of zat er seizoenen tussenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Robert en Valerie, Jef en Barbara.
Al was het huwelijk tussen Jef en Barbara al eigenlijk voorbij.
We hebben wel Nick en Charlie en Morris en Nina.
Dat wel ja. Ze bemoeide zich een seizoen eerder ongeveer, nog zoveel met hem ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
True, maar toch was het wel raar dat ze niet op Danny's begrafenis was.
Ooh, heb het inmiddels online gehoord. Was echt van de veronderstelling dat dat een fake versie was. Vooral dat koor lijkt wel digitaal gealterd. Veel te hoog gepitched. Alsof GTST nú pas de Kuiken Piep-hype heeft opgemerkt.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:38 schreef flanken het volgende:
[..]
gtst heeft de leader verkracht. het gaat tot merg tot been.
Me neither, dat was al zakkie stront. Maar dit voelt als een zakkie stront waaroverheen gekotst is.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef Koosnaam het volgende:
Sinds het weghalen van het oude fotoboek jaren geleden al natuurlijk. Kan de leader me weinig meer interesseren eigenlijk. Vroeger vond ik een verandering nog heel interessant. Wat is gebleven en wat is een nieuw shot.![]()
Nu is het misschien nog slechter gezongen. Maar met de vorige zang en leader had ik eigenlijk ook helemaal niets meer.
Haha!quote:Op maandag 13 januari 2014 01:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Me neither, dat was al zakkie stront. Maar dit voelt als een zakkie stront waaroverheen gekotst is.
Maargoed, u weet intussen dat ik dat sowieso al vind van de laatste jaren GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!![]()
En ja, dat is me niet onbekend nee.Het boeit mij ook niet veel meer helaas.
Maar we hebben de oude seizoenen nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!![]()
En ja, dat is me niet onbekend nee.Het boeit mij ook niet veel meer helaas.
Maar we hebben de oude seizoenen nog.
Dat is toevallig. Ik keek gisteren een aflevering uit seizoen 9 waarin Daniël het plots over zijn vader had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Ik keek gisteren een aflevering uit seizoen 9 waarin Daniël het plots over zijn vader had.
Terechte petitiequote:Petitie tegen nieuwe leader van Goede Tijden, Slechte Tijden
Goede Tijden, Slechte Tijden mag dan wel enorm populair zijn onder vooral de Nederlandse vrouwen, toch wordt niet alles in GTST zomaar gewaardeerd. Een nieuwe leader bijvoorbeeld. Weg ermee, vindt bijvoorbeeld Merlissa Prins.
En daarom is er een petitie. Veel GTST-fans vinden de nieuwe leader maar niets. Tenminste, zover kwam Paul Stoel toen hij probeerde om Prins te interviewen over deze heikele kwestie.
Laat ze eerst maar eens een petitie starten tegen die prutschrijvers die de serie al jaren aan het verkloten zijn. Het mag dan wel enorm succesvol zijn, maar de verhaallijnen zijn zo voorspelbaar (en tegelijkertijd ontzettend belachelijk: Rik als moordenaar?quote:
Er mag best wel wat meer spanning in, inderdaad. Ik sta eigenlijk al een beetje op het punt om weer tot de zomercliff af te gaan hakenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een petitie starten tegen die prutschrijvers die de serie al jaren aan het verkloten zijn. Het mag dan wel enorm succesvol zijn, maar de verhaallijnen zijn zo voorspelbaar (en tegelijkertijd ontzettend belachelijk: Rik als moordenaar?) dat ik haast medelijden heb met de schrijvers omdat ze denken dat ze de gouden formule hebben gevonden
Dat komt doordat ze het door Kinderen voor Kinderen hebben laten inzingenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind het echt een Huis Anubis intro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |