quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Nog even en hij is terug.Is het al bekend of het voor vast is of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Nu wordt het behandeld bij Coen en Sander op 3FMquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
April Darby zelf was blijkbaar ook niet tevreden over de leader: http://www.omroepwest.nl/(...)lf-ook-niet-tevreden
Verwacht het niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is het al bekend of het voor vast is of niet?
Wtf is die April voor een arrogant wijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nu wordt het behandeld bij Coen en Sander op 3FM
De liveversie klinkt wel beter, maar anders dan de versie uit 2010? Nee, op die mindere noot op 't einde na.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
April Darby zelf was blijkbaar ook niet tevreden over de leader: http://www.omroepwest.nl/(...)lf-ook-niet-tevreden
Mwah, in het interview bij TV West waar ze live een stukje zingt klinkt het wel beter moet ik zeggen. De opnamekwaliteit van de leader was ook gewoon ruk; af en toe dacht ik dat het een karaoke-versie van de leader was omdat de zang amper te horen was, en een paar tellen later moest ik het geluid weer zachter zetten omdat de stem toen weer veel meer naar voren kwam. En dan te bedenken dat ik het luister op een computer met koptelefoon op, op de televisie is het al helemaal bedroevend slecht (gisteren lieten ze het horen bij Boelefloep). Het is gewoon niet goed gemixt, dat hoort zelfs nog een doof iemandquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wtf is die April voor een arrogant wijf.'Het ligt niet aan mij', nee natuurlijk: het zat hem allemaal in de 'opnamekwaliteit'. Ze heeft gewoon niet de beste stem, klaar.
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, in het interview bij TV West waar ze live een stukje zingt klinkt het wel beter moet ik zeggen. De opnamekwaliteit van de leader was ook gewoon ruk; af en toe dacht ik dat het een karaoke-versie van de leader was omdat de zang amper te horen was, en een paar tellen later moest ik het geluid weer zachter zetten omdat de stem toen weer veel meer naar voren kwam. En dan te bedenken dat ik het luister op een computer met koptelefoon op, op de televisie is het al helemaal bedroevend slecht (gisteren lieten ze het horen bij Boelefloep). Het is gewoon niet goed gemixt, dat hoort zelfs nog een doof iemand
Maar het lachwekkendste was toch wel dat belachelijke kinderkoor erbij. Wie dat bedacht heeft mag echt gekielhaald worden
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongen![]()
![]()
1 dus....quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ironisch: April heeft het achtergrondkoortje NIET ingezongen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Nog even en hij is terug.weet je ook in,welke aflevering hij terugkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Gaan ze nu ook het huis van Rik uit? Of is dat nog wel goed genoeg voor ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |