Ja dat mensen ''dit'' nog leuk en of interessant vinden heb ik simpelweg te accepteren. De laatste jaren heb ik het volgen zo af en toe weer op willen pikken, maar ik haak iedere keer af na het bekijken van een aflevering of 3! Onuitstaanbare troep, wat de naam niet eens meer waard is.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn goed. Dus ik denk niet dat er voorlopig een eind aan komt.![]()
Maar ik zou het ook niet erg meer vinden mocht het gebeuren.
Wat betreft de eerste seizoenen ben ik het zeker met je eens. Hoewel ik seizoen 6 en 7 nog niet echt ken eigenlijk.
Maar van de laatste 14 jaar, vond ik de eerste 7 jaar zeker beter dan de laatste 7 seizoenen.
Oké!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:59 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ja dat mensen ''dit'' nog leuk en of interessant vinden heb ik simpelweg te accepteren. De laatste jaren heb ik het volgen zo af en toe weer op willen pikken, maar ik haak iedere keer af na het bekijken van een aflevering of 3! Onuitstaanbare troep, wat de naam niet eens meer waard is.
De beschrijving is van seizoen 9 en dat gebeuren allemaal wat jij oprakelde is seizoen 8.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Hm..... Heb van dat hele seizoen weinig meegekregen.....
Die foto![]()
"Kim en Julian gaan met elkaar naar bed en komen pas later achter het feit dat ze broer en zus zijn"
Ohquote:Op maandag 20 januari 2014 19:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De beschrijving is van seizoen 9 en dat gebeuren allemaal wat jij oprakelde is seizoen 8.
Fort Alphaquote:
20 jaar geleden misschien. Nu is t een hele ouwe papzakquote:
Je had toch ook de serie van het leger? Was ook met Tygo geloof ik..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Goudkust, onderweg naar morgen vast nog wel meer
Aysen is Turks, dus moet ze beschermt worden. Haar erbij lappen = racismequote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Rik Aysen er niet bij lapt. Op die manier kan hij zelf misschien ontoerekeningsvatbaar worden bevonden en krijgt hij misschien wel wat hij hebben wil.
Maar ja, het blijkt wel weer wie de schrijvers het leukst vinden.
Ik vind het nog steeds achterlijk dat Rik de dader zou zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Rik Aysen er niet bij lapt. Op die manier kan hij zelf misschien ontoerekeningsvatbaar worden bevonden en krijgt hij misschien wel wat hij hebben wil.
Jup..quote:Maar ja, het blijkt wel weer wie de schrijvers het leukst vinden.
Je zou toch verwachten dat Rik wel weet hoe het werkt.. jammer dat ze geen flashbacks laten zien van toen ie eerder vast zat..quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
Blijkbaar heeft ook Menno een geheimEn die Rik denkt volgens mij dat ie in een hotel ofzo zit. Van alles eisen... Zucht. Het wordt er niet geloofwaardiger op. En Lorena die op alle mogelijke manieren aan geld probeert te komen..
Oh, in dat geval geven ze een heel goed beeld van Turken in de soap ja. Aysen bevestigt alle vooroordelen over buitenlanders.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Aysen is Turks, dus moet ze beschermt worden. Haar erbij lappen = racisme
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, in dat geval geven ze een heel goed beeld van Turken in de soap ja. Aysen bevestigt alle vooroordelen over buitenlanders.
Westenwindquote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Goudkust, onderweg naar morgen vast nog wel meer
Combatquote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je had toch ook de serie van het leger? Was ook met Tygo geloof ik..
Die bedoel ik inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
CombatZaten Paul Groot, Babette van Veen en Willeke Alberti ook in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |