https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dan hoop ik voor je dat je ze ook al voor meer dan 1 BTC verkocht hebtquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb gewoon meer dan 1 BTC aan EAC gekocht
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ze ook al voor meer dan 1 BTC verkocht hebt
Als die lul van Cryptsy nou eens van zijn luie reet komt en wat gaat doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb gewoon meer dan 1 BTC aan EAC gekocht
Of als iemand nou gewoon lekker een miljard EAC kooptquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als die lul van Cryptsy nou eens van zijn luie reet komt en wat gaat doen.
Dat UIquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Volgens mij ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef -mosrednA het volgende:
Had echt nooit aan die Coinye poepcoin moeten beginnen. Nog nooit tegen zoveel problemen aangelopen...
Wie heeft deze coin wel zonder problemen weten te minen?
Al in je wallet gekregen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ik
Of ik was gewoon niet aanwezig toen hij het niet deed, maar ik kwam thuis gewoon lekker 50k coins op mijn pool.
430.000 stuks. Daarna was de diff te hoogquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef -mosrednA het volgende:
Had echt nooit aan die Coinye poepcoin moeten beginnen. Nog nooit tegen zoveel problemen aangelopen...
Wie heeft deze coin wel zonder problemen weten te minen?
Nee heb geen wallet, ik houd het lekker in mijn pool en dan gelijk naar een exchange.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Al in je wallet gekregen?
Ik kom niet meer in mijn pool account. Ineens geblokkeerd vanwege verkeerde pin, waarvan ik 100% zeker weet dat tie goed was.
Bovendien bitcoin wallet.dat ook definitief naar de maan. Bedankt Windows update.
Meen je dat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Al in je wallet gekregen?
Ik kom niet meer in mijn pool account. Ineens geblokkeerd vanwege verkeerde pin, waarvan ik 100% zeker weet dat tie goed was.
Bovendien bitcoin wallet.dat ook definitief naar de maan. Bedankt Windows update.
Gewoon blijven hopen op:quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoest met je katjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon blijven hopen op:
[ afbeelding ]
Ik ben uitgestapt voorlopig, zodra de koers weer een lichte stijging heeft of het volume omhoog gaat stap ik direct weer in.
Tijdje geleden ingeruild voor Earthcoins. Die daling zat er dik inquote:
2 weken meende ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Phorze het volgende:
Iemand hier ook de fout gemaakt door op Gox te traden? Ik kan mijn bitcoins nu niet eens meer naar een ander overzetten zonder account verificatie.. Iemand enig idee over de wachttijd?
Nee wij waren allemaal zo slim om op BTC-e te gaan ( de meeste zitten daar denk ik dan)quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Phorze het volgende:
Iemand hier ook de fout gemaakt door op Gox te traden? Ik kan mijn bitcoins nu niet eens meer naar een ander overzetten zonder account verificatie.. Iemand enig idee over de wachttijd?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee heb geen wallet, ik houd het lekker in mijn pool en dan gelijk naar een exchange.
Hoeveel had je in die wallet.dat?
Ja dat meen ik. Zeker 0.25 BTC aan verloren. Gelukkig de rest wel een back-up van. Doe ik normaal gesproken na elke transactie, maar hij moest nog verder syncen dus ik had hem die nacht aan laten staan. Toen windows update en weg was de map.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Meen je dat?
Mijn graainnnnsssss
Was het niet slimmer geweest om je mining gains richting een adres te laten sturen waarvan je van te voren al de private key had gebackupt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef -mosrednA het volgende:
Ja dat meen ik. Zeker 0.25 BTC aan verloren. Gelukkig de rest wel een back-up van. Doe ik normaal gesproken na elke transactie, maar hij moest nog verder syncen dus ik had hem die nacht aan laten staan. Toen windows update en weg was de map.
Duurt echt moeilijk lang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Phorze het volgende:
Ging niet om mining gains, maar om een transactie via Bitonic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Was het niet slimmer geweest om je mining gains richting een adres te laten sturen waarvan je van te voren al de private key had gebackupt?
Een deel had al uitgecasht tijdens/na de grote China-crash en deze waren gestopt met BTC's. Dan was een deel dat dit geleidelijk deed. Dan de groep 'winnaars' die geduld hadden en het op 900+ deden. En de groep losers die nu aan het cashen is omdat ze te greedy waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Cliffie1976 het volgende:
En als dit de Chinezen zijn die ineens willen cashen, waarom ging het eerst dan naar de 1000? Snapnie.
twitter:danielverlaan twitterde op woensdag 08-01-2014 om 15:17:03Nieuwe pinpas is awesome http://t.co/jR9kcKeouw reageer retweet
'of stijg door tot 26'quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
Zo, weer weggedaan op 23.11.
Zak nu maar weer, of stijg door tot 26.
Klopt, ze kwamen vanuit blockchain. Terugstorten naar hetzelfde adres lukt niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Duurt echt moeilijk lang.
In ieder geval 10 werkdagen voordat ze het ontvangen hebben somehow. En dan nog 20 werkdagen voordat ze het 'behandeld' hebben.
Wat heb je gedaan dan? Je BTC's daar naar toe gestuurd en nu kan je ze niet meer withdrawen?
Heb de helft ingekocht gister op 26.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef ulq het volgende:
[..]
'of stijg door tot 26'![]()
Dat is toch juist niet de bedoeling als je ze net verkocht hebt
Je kan er wel gewoon mee traden toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Phorze het volgende:
[..]
Klopt, ze kwamen vanuit blockchain. Terugstorten naar hetzelfde adres lukt niet.
Kortom, ik zit de komende 1,5/2 maanden vast..
Ik ook.quote:
Klopt. Traden kan gelukkig wel, maar echt een leuk gevoel geeft het niet.quote:
kan ik die 10 werkdagen er dan al aftrekken?quote:Your account verification request has been received, and will be reviewed within the next 20 business days. (All verifications which are not in Japanese, English, or latin script will be reviewed within 20 or more business days) Please contact support@mtgox.com if you have any questions or comments.
Ja dat staat er bij mij ook. Dan hoef je nog 20 werkdagen te wachten idd. Maar ik heb het idee dat dat bij mij er 2 maanden geleden ook al stond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef Phorze het volgende:
[..]
Klopt. Traden kan gelukkig wel, maar echt een leuk gevoel geeft het niet.
Ik zie trouwens het volgende staan:
[..]
kan ik die 10 werkdagen er dan al aftrekken?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja dat staat er bij mij ook. Dan hoef je nog 20 werkdagen te wachten idd. Maar ik heb het idee dat dat bij mij er 2 maanden geleden ook al stond.
Ik hou jou verantwoordelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Mi gado, waarom kon die rebound niet een paar puntjes hoger
Kan nog wel, maar sellwalls enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Mi gado, waarom kon die rebound niet een paar puntjes hoger
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.quote:
hoe meer mensen cryptos bezitten hoe stabieler ze worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.
Volgens mij word het langzaam aan steeds stabieler, maar omdat de vraag steeds groter wordt gaat het (langzaam) omhoog en kan het dus nog niet stabieler worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.
Dat ja, vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Heb het idee dat het dit keer echt lang duurt voordat we weer op de 1000 dollar zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:29 schreef knep het volgende:
moet ik nu doordeweeks ook al in fiat gaan zitten?
Nou ja, holden als een baas long term dan maar.
Krijg haast epilepsie van je avatarquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij word het langzaam aan steeds stabieler, maar omdat de vraag steeds groter wordt gaat het (langzaam) omhoog en kan het dus nog niet stabieler worden.
Ja inderdaad, ik heb helemaal niet veel tijd om wat te daytraden en als je het dan even niet volgt kun je zomaar een paar honderd dollar verlies hebben. Daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Dat ja, vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Heb het idee dat het dit keer echt lang duurt voordat we weer op de 1000 dollar zitten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef -mosrednA het volgende:
Wat is het probleem nou?
Die koers stabiliseert toch wel een keer naar boven toe. En anders maar een crash, kun je genoeg voordelen uit halen.
Nee is zeker niet dood, maar als de prijs niet meer elke dag over de kop gaat merk je dat de interesse van mensen verschuift. Massabewegingenquote:
Nee dat is zeker geen garantie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Geralt het volgende:
Zegt het iets als er veel meer buy orders zijn dan sell orders (factor 10 in geld ongeveer)?
Ik zou zeggen de prijs gaat omhoog, maar deze is juist omlaag gegaan?
Dit is pas het begin, BTC zal nog flink gaan stijgen dit jaar.quote:
Waarom verwacht je dat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
In april verwacht ik dat de Bitcion op 1600 Dollar piekt.
Omdat ik die maand vrij heb en dan wel wat extra geld kan gebruiken voor het klussen in en om huis.quote:
It.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
Word ik gek?
Ik zie TIPS/LTC echt stijgen![]()
buy support ook
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
Stagiair: ik heb de Gigabyte 270x besteld om ook te gaan minen.
Ik: oh, welke heb je gekocht? Die met de left- or rightspinning fan?
Stagiar: het is de R927XOC
Ik: oh, ja, dat is de right spinning fan, die is wel geschikt
Stagiair: *kijkt blij*
Ben bang dat Toto wintquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Mocht dit forum volgend jaar awards doen claim ik bij deze die voor slechtste trader
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:57 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij een IT bedrijf hopelijk?
Verkopen jullie ook IP pakketjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Doosjes met landscape papier, IRQ kabels, ronde flatcables, DDR3 erasers, etc.
Je kan ze overal voor op pad sturen
Serieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Doosjes met landscape papier, IRQ kabels, ronde flatcables, DDR3 erasers, etc.
Je kan ze overal voor op pad sturen
Zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Serieus?
Maar even ontopic, zou door een DDR2 eraser mijn RAM sneller worden en daardoor mijn internet?
Gewoon wat extra downloaden http://downloadmoreram.com/quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Serieus?
Maar even ontopic, zou door een DDR2 eraser mijn RAM sneller worden en daardoor mijn internet?
Bedankt, mijn computer is nu haske snel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gewoon wat extra downloaden http://downloadmoreram.com/
Ongeschikt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
Godver. Zit ik in mn LTC te sellen in plaats van te buyen door op het verkeerde knopje te rammen.
Nondeju ik moest nog holden tot 26.
![]()
![]()
![]()
Buy high, sell low. Je weet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
Godver. Zit ik in mn LTC te sellen in plaats van te buyen door op het verkeerde knopje te rammen.
Nondeju ik moest nog holden tot 26.
![]()
![]()
![]()
Coinedup.com Maar ik zou gewoon wachten misschien worden ze wel 2x zoveel waard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef -mosrednA het volgende:
Waar kun je fedoracoins kwijt trouwens? Ik heb er nog bijna 50m en ik heb geen idee hoe ik eraan kom en wat ik ermee moet.
Binnenkort op Cryptsyquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef -mosrednA het volgende:
Waar kun je fedoracoins kwijt trouwens? Ik heb er nog bijna 50m en ik heb geen idee hoe ik eraan kom en wat ik ermee moet.
Waar dan? Ik kan ze nergens vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Coinedup.com Maar ik zou gewoon wachten misschien worden ze wel 2x zoveel waard.
Tips/Doge en Tips/LTCquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan ze nergens vinden.
Waarom heb je eigenlijk zo'n rare naam?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef -mosrednA het volgende:
Ik faal zwaaar. Al meer dan 2 weken lang.
Soms moet je namen omdraaien hequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n rare naam?
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:29 schreef -mosrednA het volgende:
Maar ik kom er dus na meer dan 2 weken dat TIPS fedora is en andersom.![]()
Ze heten TIPSquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan ze nergens vinden.
Andersom-quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Valt mee toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Jij bent laat met het begrijpen dat fedoracoin TIPS is
Fappen en huilend klaarkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Iemand beweert dat Emma Watson vrijgezel is, wat nu?!
SEL L SELL SELLW!~!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Chloroform kopen en naar Engeland vliegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Dat zou ook kunnen als ze geen vrijgezel was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Chloroform kopen en naar Engeland vliegen.
Maar inderdaad, dat zou onethisch zijn, iemand's vriendin jatten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen als ze geen vrijgezel was.
Goed nieuws.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:02 schreef Stryder het volgende:
Voor de volledigheid, bericht m.b.t. TaoBao staat nu ook op Reuters.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA070F620140108
quote:Alibaba spokeswoman Florence Shih said, "In the interest of consumer protection, Taobao has banned the sale of bitcoins on the platform."
ow op die manier, ja ik zit ook in fiat dus een daling kan geen kwaad. maar meer acceptatie is ook goed naar mijn mening.quote:
En ik zie dat de weg naar de maan weer gevonden is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:18 schreef robin007bond het volgende:
FedoraCoin Android wallet:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=404407.0
Nou ja, hij stond even op 3 satoshi LTC toch? Als je het toen had gekocht heb je mooi winst want nu staat die op 8.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
En ik zie dat de weg naar de maan weer gevonden is.
Indd, maarja heb ik niet gedaan dus jammerquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, hij stond even op 3 satoshi LTC toch? Als je het toen had gekocht heb je mooi winst want nu staat die op 8.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, hij stond even op 3 satoshi LTC toch? Als je het toen had gekocht heb je mooi winst want nu staat die op 8.
al je geld weg Ryan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben echt alle vertrouwen in EAC kwijt.
Maar ik ben blij dat ik mee heb gemaakt met minder dan 1000 euro, ik heb er veel van geleerd.
Dat ook weer niet, maar ja ik heb een groot deel op 600 gekocht, een groot deel op 500, dus is wel minder dan de helft.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ja ik heb een groot deel op 600 gekocht, een groot deel op 500, dus is wel minder dan de helft.
Maar ik realiseerde me dat EAC veel te overpriced was, en nu zal ik nooit meer iets wat overpriced is kopen.
Nee niet arm, die les is veel meer waard dan die ongeveer 500 euroquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee niet arm, die les is veel meer waard dan die ongeveer 500 euro
Ik ben juist rijker geworden door geld te verliezen
Echt wel, jij zette al je vermogen in iets 100x minder waard werd, ik zette minder dan 1/7 van mijn vermogen in iets dat ietsje minder dan de helft waard is nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben dus heul niet de slechtste trader
Dus je stapt er uit?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ja ik heb een groot deel op 600 gekocht, een groot deel op 500, dus is wel minder dan de helft.
Maar ik realiseerde me dat EAC veel te overpriced was, en nu zal ik nooit meer iets wat overpriced is kopen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:46 schreef Cliffie1976 het volgende:
Hoi, mag ik ook meedoen met het EAC fiasco? Gekocht op 484Slechts 42000.
Vandaag is het bot trading day, gebeurt niks. Wachten of China nog gaat traden vandaag, hopelijk verkopen ze...quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:46 schreef brombeer_ het volgende:
BTC doe iets. Ga of stijgen of dalen, dit is niks.
Je hebt het fout (hoop ik) , de volumes zijn nu gewoon veel te laagquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog hoop dat ik het fout heb
Als hij de 2500 aantikt heb je 7,6 BTCquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het fout heb en de coin wel weer eens 600+ waard wordt dan voel ik me rijk![]()
0.000006 * 305000 = 1.83 BTC
Als dat ooit gebeurt moet BTC zelf wel duizenden euro's waard zijn en ben ik echt rijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als hij de 2500 aantikt heb je 7,6 BTC
Dan had je er geen geld in moeten stoppen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
Maar als die 31e dag komt dat alles 5 keer is gaat waars de prijs ook weer omlaag.
Maar hier zie ik ook iets positief in, mensen denken omg nu is het laag en kopen en verwachten een stijging, omdat er een stijging wordt verwacht gaan mensen ook iets hoger kopen omdat het toch gaat stijgen, en zo komt er een dominoeffect en gaat het echt stijgen, ik heb weer een beetje hoop
Maar sowieso, EAC, het concept, ik zie er gewoon niks waardevols in, gewoon een waardeloze Altcoin, een kloon, ik zie meer toekomst in DOGE.
Dat heb ik er nu dus van geleerdquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan had je er geen geld in moeten stoppen.
Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef roislecxe het volgende:
Nou das ook maar weinig verandering in anderhalf uur filmpie kijken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef roislecxe het volgende:
Zo, film kijken, en als ik terug kom is beter boven de 23.2 anders gaan er dingen gebeuren.
Ik had ook een filmpie gekeken, vast als een huis..quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef roislecxe het volgende:
Nou das ook maar weinig verandering in anderhalf uur filmpie kijken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik er nu dus van geleerd
quote:earthcoin:
General update:
* Thanks - everyone - for everything so far. This has been an insane journey for us (well for me at least). 230 pages of insanity - and finally we can come up for a bit of air and take a look at this from an eagle's eye viewpoint vs a worm in the trenches.
* A lot is happening that we could not have predicted, and these unforeseens will probably continue to happen in this wild wild west environment. From free coin generators to copyright infringement frenzies, to exchanges not giving us a fair shot for whatever reasons despite obvious quality and effort from all involved far surpassing most of the slates out there, to competitors or critics going far out of their way to stifle our growth in many creative ways. We're still motoring!
* We'll be spending the next phase on top level priorities and networking with exchanges. I actually reached out to BigVern on my Skype yesterday morning despite my efforts not to bug him - and have not had a response yet - we're not that 'close' so I feel funny continuing to wag my tail over and over at him, if there is an update you're all the first to know. Something is DEFINITELY happening over there, we just hope we're a part of it sooner than later now.
* Not worried about our logo, go to google images and look for 'e logos', there's tons and I made sure we're far off from their shape, thickness, treatment, sub logo's to boot re the earth vs the 'e'.
* Chinese exchanges/networking, as you can see we have a 'Chinese version' link from our main site to our Chinese teams site - yes we're taking it seriously and yes we'd like to be included in their exchanges too obviously Smiley. However I understand with the crazy dilution why more exchanges are implementing thicker filters quick.
* More info coming soon, today looks like it's going to be a busy one.
Is ook niet zo moeilijk als je zo laag was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Stryder het volgende:
Er is maar 1 winnaar daar
67 FedoraCoin +181,89%
Klinkt als veel geld, coinmarketcap zegt dat dat 1950 dollar isquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef apacalipto het volgende:
goedenavondIk heb mezelf net 5 k worldcoins rijker gemaakt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb winst op TIPS
Ben ik blij dat ik aan 1 LTC aan TIPS heb gekocht om toto te pesten.
Ja zo ongeveer hij is alweer iets gestegenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt als veel geld, coinmarketcap zegt dat dat 1950 dollar is
Valentijnsdagquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Stryder het volgende:
Weet iemand wat de geruchten zijn omtrent 14 februari, hoor die datum vaker terugkomen?
Was het 1quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
En nog flinke winst ook! van 1 LTC naar 8.
Kan je mij uitleggen waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer hij is alweer iets gestegenmaar ik heb wel vertrouwen in de coin en ik denk dat er zowieso rond 14 februari nog wel goede groei in gaat komen
14 feb gaat https://scharmbeck.com/ live. een soort wereldwijd bitonic voor worldcoinquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Stryder het volgende:
Weet iemand wat de geruchten zijn omtrent 14 februari, hoor die datum vaker terugkomen?
Ik kocht op 5, maar toch wat winst, maar ik ehh doe moedig en koop er nog een paar, ik heb wel vertrouwen in TIPS.quote:
Baksteen op je harses gehad?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kocht op 5, maar toch wat winst, maar ik ehh doe moedig en koop er nog een paar, ik heb wel vertrouwen in TIPS.
Nja ik speel nog wel beetje op gevoel xD maar als ik kijk naar http://worldcoinfoundation.org/en en de support die er achter zit. plus de lauch van die exchange die om worldcoin draait. Denk ik gewoon dat er nog genoeg mensen op in gaan haken.quote:
Ja ik vertrouw er ook wel in, morgen ga ik wat research doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:24 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Nja ik speel nog wel beetje op gevoel xD maar als ik kijk naar http://worldcoinfoundation.org/en en de support die er achter zit. plus de lauch van die exchange die om worldcoin draait. Denk ik gewoon dat er nog genoeg mensen op in gaan haken.
Halloquote:
En wat je ook van Mars One mag vinden, het is wel mooi dat ze nu ook Bitcoin aannemenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hallo![]()
We hebben nog wat goed nieuws ipv de bans.
http://www.sbwire.com/pre(...)community-429418.htm
Ik vraag me af of we nog een echt rustige periode krijgen zoals na April.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Stryder het volgende:
Nice, lees ook steeds meer positieve berichten vanuit Amerika.
Zodra dit gedoe met China uit de weg is en we mogelijk nog 1x een crash krijgen (die iedereen verwacht en daarom misschien wel niet komt) kunnen we rustig aan doorstromen, hype is dan even voorbij en dat lijkt me voor de prijs was beter/stabiliteit.
Misschien niet eens het geld wat er in zit, maar er zijn zo ontzettend veel mensen met projecten en bedrijven bezig, dat is geloof ik echt een stuk meer geworden sinds april. Lijkt me niet dat die bij een prijscrash ineens de handdoek in de ring gooien en daarmee al hun werk dus wegsmijten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:57 schreef Stryder het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we niet meer "echt" kunnen klappen, dat er zoals je zegt weer zo'n lange periode volgt dat er eigenlijk zo goed als niets gebeurd.
Daarvoor zit er nu toch teveel geld in zou je denken?
Ja die is al afgelopen. En hij is wel omhoog!quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Stryder het volgende:
Rois, scheer je weg en ga een film kijken. LTC is niet omhoog en niet omlaag
Dat inderdaad ook, lijkt me zo sterk. Juist de nu de acceptatie ook doordringt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Misschien niet eens het geld wat er in zit, maar er zijn zo ontzettend veel mensen met projecten en bedrijven bezig, dat is geloof ik echt een stuk meer geworden sinds april. Lijkt me niet dat die bij een prijscrash ineens de handdoek in de ring gooien en daarmee al hun werk dus wegsmijten.
1 dollar feequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja die is al afgelopen. En hij is wel omhoog!
Gekocht op 23.14 weggedaan op 23.36![]()
Alle beetjes helpen na m'n idiote fout van net voor de film.
Er is wel iets anders omhoog gegaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Stryder het volgende:
Rois, scheer je weg en ga een film kijken. LTC is niet omhoog en niet omlaag
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Er is wel iets anders omhoog gegaan
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:14 schreef roislecxe het volgende:
Al een halve dag stabiel
Wanneer komt er onderhand es een crash
Ik snap de onvrede nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat we weer langzaam up gaan :/
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw er ook wel in, morgen ga ik wat research doen
Ik zal nooit een trader wordenquote:
Wat heeft dat met WDC te makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.earthcoin.biz%2Fcryptsyjan8.jpg&t=535&c=M69Gxk0EBoS13g]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Krijg bijna de neiging om weer wat EAC te kopen
Van BigVern bedoel je? Die kan natuurlijk geen enkele details gaan loslaten.quote:
Ja. En daar heb je natuurlijk gelijk in, maar hij kan op z'n minst normaal reageren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:29 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Van BigVern bedoel je? Die kan natuurlijk geen enkele details gaan loslaten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja. En daar heb je natuurlijk gelijk in, maar hij kan op z'n minst normaal reageren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbelpostquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/NuwzlIO.png?1?1336
Als ik ooit serieus zou gaan traden ga ik gewoon exact het tegenovergestelde van jou doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
Sorry, ik stap voorlopig even niet uit, dus dat gaat nog wel even duren.
Ik roep wel als ik eruitga, dan kun je erin
Nou weet ik niet of dat een compliment is of nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik ooit serieus zou gaan traden ga ik gewoon exact het tegenovergestelde van jou doen
Zullen we gewoon doen alsof?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of dat een compliment is of niet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:27 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, nee snap dat je nog niet uitstapt.
Op zich is mijn verwachting een daling, dus normaal gesproken is dat voor jou een stijging
Hoop het. Met die idiote pumps.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Fontas had zijn Twitter en alles toch verwijderd? Is z'n geld nu alweer op?
Ja hij is dus terug en is weer in ruil voor BTC of LTC een privepumpclub aan het oprichten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het. Met die idiote pumps.
Gelukkig kan hij alleen die kleine coins omhoog werken. BTC, LTC en zelfs NMC, NVC en PPC krijgt hij niet met een pump omhoog lijkt me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja hij is dus terug en is weer in ruil voor BTC of LTC een privepumpclub aan het oprichten.
NMC NVC en PPC wel hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij alleen die kleine coins omhoog werken. BTC, LTC en zelfs NMC, NVC en PPC krijgt hij niet met een pump omhoog lijkt me.
Ja wat Robin, Michael en Toto met TIPS probeerden te doen.... scammersquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij alleen die kleine coins omhoog werken. BTC, LTC en zelfs NMC, NVC en PPC krijgt hij niet met een pump omhoog lijkt me.
Tot nog toe deed hij het alleen met coins met een hele zwerm nullen voor de komma toch?quote:
Net weggehaald omdat ik hem te laag vond. Had 25.25 staan, maar denk dat ie er vannacht wel overheen kan.quote:
Op BTC-E zijn genoeg pumps met NMC en PPC geweest, of ze van hem kwamen weet ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot nog toe deed hij het alleen met coins met een hele zwerm nullen voor de komma toch?
Nouja, hij doet zn best maar lekker![]()
Ik ga er echt niet meer in mee.
1x gedaan, en dat was goed stom.
Ik trapte in XPM ofzo toen, weet het niet eens meer. Had nog nooit van hem gehoord en was net een dag of 3 bezig ermee, dus ik dacht jaaaaaa erin!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op BTC-E zijn genoeg pumps met NMC en PPC geweest, of ze van hem kwamen weet ik niet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik trapte in XPM ofzo toen, weet het niet eens meer. Had nog nooit van hem gehoord en was net een dag of 3 bezig ermee, dus ik dacht jaaaaaa erin!!
Neeeeee eruit!!!! Te laat
wat is dezequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja wat Robin, Michael en Toto met TIPS probeerden te doen.... scammers
Dat was Rois op mijn accountquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja toto, nu heb je het voor elkaar.
Huobi?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:57 schreef Stryder het volgende:
Ik zit alleen maar naar Huobi te kijken, vertrouw er niks van
Ja, ik ontwijk scammers graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |