Bedankt, mijn computer is nu haske snel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gewoon wat extra downloaden http://downloadmoreram.com/
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
Stagiair: ik heb de Gigabyte 270x besteld om ook te gaan minen.
Ik: oh, welke heb je gekocht? Die met de left- or rightspinning fan?
Stagiar: het is de R927XOC
Ik: oh, ja, dat is de right spinning fan, die is wel geschikt
Stagiair: *kijkt blij*
Ongeschikt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
Godver. Zit ik in mn LTC te sellen in plaats van te buyen door op het verkeerde knopje te rammen.
Nondeju ik moest nog holden tot 26.
![]()
![]()
![]()
Buy high, sell low. Je weet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
Godver. Zit ik in mn LTC te sellen in plaats van te buyen door op het verkeerde knopje te rammen.
Nondeju ik moest nog holden tot 26.
![]()
![]()
![]()
Coinedup.com Maar ik zou gewoon wachten misschien worden ze wel 2x zoveel waard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef -mosrednA het volgende:
Waar kun je fedoracoins kwijt trouwens? Ik heb er nog bijna 50m en ik heb geen idee hoe ik eraan kom en wat ik ermee moet.
Binnenkort op Cryptsyquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef -mosrednA het volgende:
Waar kun je fedoracoins kwijt trouwens? Ik heb er nog bijna 50m en ik heb geen idee hoe ik eraan kom en wat ik ermee moet.
Waar dan? Ik kan ze nergens vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Coinedup.com Maar ik zou gewoon wachten misschien worden ze wel 2x zoveel waard.
Tips/Doge en Tips/LTCquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan ze nergens vinden.
Waarom heb je eigenlijk zo'n rare naam?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef -mosrednA het volgende:
Ik faal zwaaar. Al meer dan 2 weken lang.
Soms moet je namen omdraaien hequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n rare naam?
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:29 schreef -mosrednA het volgende:
Maar ik kom er dus na meer dan 2 weken dat TIPS fedora is en andersom.![]()
Ze heten TIPSquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kan ze nergens vinden.
Andersom-quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Valt mee toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Jij bent laat met het begrijpen dat fedoracoin TIPS is
Fappen en huilend klaarkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Iemand beweert dat Emma Watson vrijgezel is, wat nu?!
SEL L SELL SELLW!~!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Chloroform kopen en naar Engeland vliegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
Dat zou ook kunnen als ze geen vrijgezel was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Chloroform kopen en naar Engeland vliegen.
Maar inderdaad, dat zou onethisch zijn, iemand's vriendin jatten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen als ze geen vrijgezel was.
Goed nieuws.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:02 schreef Stryder het volgende:
Voor de volledigheid, bericht m.b.t. TaoBao staat nu ook op Reuters.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA070F620140108
quote:Alibaba spokeswoman Florence Shih said, "In the interest of consumer protection, Taobao has banned the sale of bitcoins on the platform."
ow op die manier, ja ik zit ook in fiat dus een daling kan geen kwaad. maar meer acceptatie is ook goed naar mijn mening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |