Ik hou jou verantwoordelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Mi gado, waarom kon die rebound niet een paar puntjes hoger
Kan nog wel, maar sellwalls enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Mi gado, waarom kon die rebound niet een paar puntjes hoger
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.quote:
hoe meer mensen cryptos bezitten hoe stabieler ze worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.
Volgens mij word het langzaam aan steeds stabieler, maar omdat de vraag steeds groter wordt gaat het (langzaam) omhoog en kan het dus nog niet stabieler worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.
Dat ja, vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Heb het idee dat het dit keer echt lang duurt voordat we weer op de 1000 dollar zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:29 schreef knep het volgende:
moet ik nu doordeweeks ook al in fiat gaan zitten?
Nou ja, holden als een baas long term dan maar.
Krijg haast epilepsie van je avatarquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij word het langzaam aan steeds stabieler, maar omdat de vraag steeds groter wordt gaat het (langzaam) omhoog en kan het dus nog niet stabieler worden.
Ja inderdaad, ik heb helemaal niet veel tijd om wat te daytraden en als je het dan even niet volgt kun je zomaar een paar honderd dollar verlies hebben. Daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Dat ja, vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Heb het idee dat het dit keer echt lang duurt voordat we weer op de 1000 dollar zitten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef -mosrednA het volgende:
Wat is het probleem nou?
Die koers stabiliseert toch wel een keer naar boven toe. En anders maar een crash, kun je genoeg voordelen uit halen.
Nee is zeker niet dood, maar als de prijs niet meer elke dag over de kop gaat merk je dat de interesse van mensen verschuift. Massabewegingenquote:
Nee dat is zeker geen garantie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Geralt het volgende:
Zegt het iets als er veel meer buy orders zijn dan sell orders (factor 10 in geld ongeveer)?
Ik zou zeggen de prijs gaat omhoog, maar deze is juist omlaag gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |