https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dan hoop ik voor je dat je ze ook al voor meer dan 1 BTC verkocht hebtquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb gewoon meer dan 1 BTC aan EAC gekocht
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ze ook al voor meer dan 1 BTC verkocht hebt
Als die lul van Cryptsy nou eens van zijn luie reet komt en wat gaat doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb gewoon meer dan 1 BTC aan EAC gekocht
Of als iemand nou gewoon lekker een miljard EAC kooptquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als die lul van Cryptsy nou eens van zijn luie reet komt en wat gaat doen.
Dat UIquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Volgens mij ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef -mosrednA het volgende:
Had echt nooit aan die Coinye poepcoin moeten beginnen. Nog nooit tegen zoveel problemen aangelopen...
Wie heeft deze coin wel zonder problemen weten te minen?
Al in je wallet gekregen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ik
Of ik was gewoon niet aanwezig toen hij het niet deed, maar ik kwam thuis gewoon lekker 50k coins op mijn pool.
430.000 stuks. Daarna was de diff te hoogquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef -mosrednA het volgende:
Had echt nooit aan die Coinye poepcoin moeten beginnen. Nog nooit tegen zoveel problemen aangelopen...
Wie heeft deze coin wel zonder problemen weten te minen?
Nee heb geen wallet, ik houd het lekker in mijn pool en dan gelijk naar een exchange.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Al in je wallet gekregen?
Ik kom niet meer in mijn pool account. Ineens geblokkeerd vanwege verkeerde pin, waarvan ik 100% zeker weet dat tie goed was.
Bovendien bitcoin wallet.dat ook definitief naar de maan. Bedankt Windows update.
Meen je dat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Al in je wallet gekregen?
Ik kom niet meer in mijn pool account. Ineens geblokkeerd vanwege verkeerde pin, waarvan ik 100% zeker weet dat tie goed was.
Bovendien bitcoin wallet.dat ook definitief naar de maan. Bedankt Windows update.
Gewoon blijven hopen op:quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoest met je katjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon blijven hopen op:
[ afbeelding ]
Ik ben uitgestapt voorlopig, zodra de koers weer een lichte stijging heeft of het volume omhoog gaat stap ik direct weer in.
Tijdje geleden ingeruild voor Earthcoins. Die daling zat er dik inquote:
2 weken meende ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Phorze het volgende:
Iemand hier ook de fout gemaakt door op Gox te traden? Ik kan mijn bitcoins nu niet eens meer naar een ander overzetten zonder account verificatie.. Iemand enig idee over de wachttijd?
Nee wij waren allemaal zo slim om op BTC-e te gaan ( de meeste zitten daar denk ik dan)quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Phorze het volgende:
Iemand hier ook de fout gemaakt door op Gox te traden? Ik kan mijn bitcoins nu niet eens meer naar een ander overzetten zonder account verificatie.. Iemand enig idee over de wachttijd?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee heb geen wallet, ik houd het lekker in mijn pool en dan gelijk naar een exchange.
Hoeveel had je in die wallet.dat?
Ja dat meen ik. Zeker 0.25 BTC aan verloren. Gelukkig de rest wel een back-up van. Doe ik normaal gesproken na elke transactie, maar hij moest nog verder syncen dus ik had hem die nacht aan laten staan. Toen windows update en weg was de map.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Meen je dat?
Mijn graainnnnsssss
Was het niet slimmer geweest om je mining gains richting een adres te laten sturen waarvan je van te voren al de private key had gebackupt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef -mosrednA het volgende:
Ja dat meen ik. Zeker 0.25 BTC aan verloren. Gelukkig de rest wel een back-up van. Doe ik normaal gesproken na elke transactie, maar hij moest nog verder syncen dus ik had hem die nacht aan laten staan. Toen windows update en weg was de map.
Duurt echt moeilijk lang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Phorze het volgende:
Ging niet om mining gains, maar om een transactie via Bitonic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Was het niet slimmer geweest om je mining gains richting een adres te laten sturen waarvan je van te voren al de private key had gebackupt?
Een deel had al uitgecasht tijdens/na de grote China-crash en deze waren gestopt met BTC's. Dan was een deel dat dit geleidelijk deed. Dan de groep 'winnaars' die geduld hadden en het op 900+ deden. En de groep losers die nu aan het cashen is omdat ze te greedy waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Cliffie1976 het volgende:
En als dit de Chinezen zijn die ineens willen cashen, waarom ging het eerst dan naar de 1000? Snapnie.
twitter:danielverlaan twitterde op woensdag 08-01-2014 om 15:17:03Nieuwe pinpas is awesome http://t.co/jR9kcKeouw reageer retweet
'of stijg door tot 26'quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
Zo, weer weggedaan op 23.11.
Zak nu maar weer, of stijg door tot 26.
Klopt, ze kwamen vanuit blockchain. Terugstorten naar hetzelfde adres lukt niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Duurt echt moeilijk lang.
In ieder geval 10 werkdagen voordat ze het ontvangen hebben somehow. En dan nog 20 werkdagen voordat ze het 'behandeld' hebben.
Wat heb je gedaan dan? Je BTC's daar naar toe gestuurd en nu kan je ze niet meer withdrawen?
Heb de helft ingekocht gister op 26.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef ulq het volgende:
[..]
'of stijg door tot 26'![]()
Dat is toch juist niet de bedoeling als je ze net verkocht hebt
Je kan er wel gewoon mee traden toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Phorze het volgende:
[..]
Klopt, ze kwamen vanuit blockchain. Terugstorten naar hetzelfde adres lukt niet.
Kortom, ik zit de komende 1,5/2 maanden vast..
Ik ook.quote:
Klopt. Traden kan gelukkig wel, maar echt een leuk gevoel geeft het niet.quote:
kan ik die 10 werkdagen er dan al aftrekken?quote:Your account verification request has been received, and will be reviewed within the next 20 business days. (All verifications which are not in Japanese, English, or latin script will be reviewed within 20 or more business days) Please contact support@mtgox.com if you have any questions or comments.
Ja dat staat er bij mij ook. Dan hoef je nog 20 werkdagen te wachten idd. Maar ik heb het idee dat dat bij mij er 2 maanden geleden ook al stond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef Phorze het volgende:
[..]
Klopt. Traden kan gelukkig wel, maar echt een leuk gevoel geeft het niet.
Ik zie trouwens het volgende staan:
[..]
kan ik die 10 werkdagen er dan al aftrekken?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja dat staat er bij mij ook. Dan hoef je nog 20 werkdagen te wachten idd. Maar ik heb het idee dat dat bij mij er 2 maanden geleden ook al stond.
Ik hou jou verantwoordelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Mi gado, waarom kon die rebound niet een paar puntjes hoger
Kan nog wel, maar sellwalls enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
Mi gado, waarom kon die rebound niet een paar puntjes hoger
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.quote:
hoe meer mensen cryptos bezitten hoe stabieler ze worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.
Volgens mij word het langzaam aan steeds stabieler, maar omdat de vraag steeds groter wordt gaat het (langzaam) omhoog en kan het dus nog niet stabieler worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het ooit wat wordt met deze schommelingen in prijs. Er moet toch een soort van stabiliteit komen. Meer vertrouwen.
Dat ja, vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Heb het idee dat het dit keer echt lang duurt voordat we weer op de 1000 dollar zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:29 schreef knep het volgende:
moet ik nu doordeweeks ook al in fiat gaan zitten?
Nou ja, holden als een baas long term dan maar.
Krijg haast epilepsie van je avatarquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij word het langzaam aan steeds stabieler, maar omdat de vraag steeds groter wordt gaat het (langzaam) omhoog en kan het dus nog niet stabieler worden.
Ja inderdaad, ik heb helemaal niet veel tijd om wat te daytraden en als je het dan even niet volgt kun je zomaar een paar honderd dollar verlies hebben. Daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Dat ja, vind het ook niet zo leuk eigenlijk. Heb het idee dat het dit keer echt lang duurt voordat we weer op de 1000 dollar zitten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef -mosrednA het volgende:
Wat is het probleem nou?
Die koers stabiliseert toch wel een keer naar boven toe. En anders maar een crash, kun je genoeg voordelen uit halen.
Nee is zeker niet dood, maar als de prijs niet meer elke dag over de kop gaat merk je dat de interesse van mensen verschuift. Massabewegingenquote:
Nee dat is zeker geen garantie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Geralt het volgende:
Zegt het iets als er veel meer buy orders zijn dan sell orders (factor 10 in geld ongeveer)?
Ik zou zeggen de prijs gaat omhoog, maar deze is juist omlaag gegaan?
Dit is pas het begin, BTC zal nog flink gaan stijgen dit jaar.quote:
Waarom verwacht je dat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
In april verwacht ik dat de Bitcion op 1600 Dollar piekt.
Omdat ik die maand vrij heb en dan wel wat extra geld kan gebruiken voor het klussen in en om huis.quote:
It.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
Word ik gek?
Ik zie TIPS/LTC echt stijgen![]()
buy support ook
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
Stagiair: ik heb de Gigabyte 270x besteld om ook te gaan minen.
Ik: oh, welke heb je gekocht? Die met de left- or rightspinning fan?
Stagiar: het is de R927XOC
Ik: oh, ja, dat is de right spinning fan, die is wel geschikt
Stagiair: *kijkt blij*
Ben bang dat Toto wintquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Mocht dit forum volgend jaar awards doen claim ik bij deze die voor slechtste trader
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:57 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij een IT bedrijf hopelijk?
Verkopen jullie ook IP pakketjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Doosjes met landscape papier, IRQ kabels, ronde flatcables, DDR3 erasers, etc.
Je kan ze overal voor op pad sturen
Serieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Doosjes met landscape papier, IRQ kabels, ronde flatcables, DDR3 erasers, etc.
Je kan ze overal voor op pad sturen
Zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Serieus?
Maar even ontopic, zou door een DDR2 eraser mijn RAM sneller worden en daardoor mijn internet?
Gewoon wat extra downloaden http://downloadmoreram.com/quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Serieus?
Maar even ontopic, zou door een DDR2 eraser mijn RAM sneller worden en daardoor mijn internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |