Was het niet slimmer geweest om je mining gains richting een adres te laten sturen waarvan je van te voren al de private key had gebackupt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef -mosrednA het volgende:
Ja dat meen ik. Zeker 0.25 BTC aan verloren. Gelukkig de rest wel een back-up van. Doe ik normaal gesproken na elke transactie, maar hij moest nog verder syncen dus ik had hem die nacht aan laten staan. Toen windows update en weg was de map.
Duurt echt moeilijk lang.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Phorze het volgende:
Iemand hier ook de fout gemaakt door op Gox te traden? Ik kan mijn bitcoins nu niet eens meer naar een ander overzetten zonder account verificatie.. Iemand enig idee over de wachttijd?
Ging niet om mining gains, maar om een transactie via Bitonic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Was het niet slimmer geweest om je mining gains richting een adres te laten sturen waarvan je van te voren al de private key had gebackupt?
Een deel had al uitgecasht tijdens/na de grote China-crash en deze waren gestopt met BTC's. Dan was een deel dat dit geleidelijk deed. Dan de groep 'winnaars' die geduld hadden en het op 900+ deden. En de groep losers die nu aan het cashen is omdat ze te greedy waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Cliffie1976 het volgende:
En als dit de Chinezen zijn die ineens willen cashen, waarom ging het eerst dan naar de 1000? Snapnie.
twitter:danielverlaan twitterde op woensdag 08-01-2014 om 15:17:03Nieuwe pinpas is awesome http://t.co/jR9kcKeouw reageer retweet
'of stijg door tot 26'quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
Zo, weer weggedaan op 23.11.
Zak nu maar weer, of stijg door tot 26.
Klopt, ze kwamen vanuit blockchain. Terugstorten naar hetzelfde adres lukt niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Duurt echt moeilijk lang.
In ieder geval 10 werkdagen voordat ze het ontvangen hebben somehow. En dan nog 20 werkdagen voordat ze het 'behandeld' hebben.
Wat heb je gedaan dan? Je BTC's daar naar toe gestuurd en nu kan je ze niet meer withdrawen?
Heb de helft ingekocht gister op 26.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef ulq het volgende:
[..]
'of stijg door tot 26'![]()
Dat is toch juist niet de bedoeling als je ze net verkocht hebt
Je kan er wel gewoon mee traden toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Phorze het volgende:
[..]
Klopt, ze kwamen vanuit blockchain. Terugstorten naar hetzelfde adres lukt niet.
Kortom, ik zit de komende 1,5/2 maanden vast..
Ik ook.quote:
Klopt. Traden kan gelukkig wel, maar echt een leuk gevoel geeft het niet.quote:
kan ik die 10 werkdagen er dan al aftrekken?quote:Your account verification request has been received, and will be reviewed within the next 20 business days. (All verifications which are not in Japanese, English, or latin script will be reviewed within 20 or more business days) Please contact support@mtgox.com if you have any questions or comments.
Ja dat staat er bij mij ook. Dan hoef je nog 20 werkdagen te wachten idd. Maar ik heb het idee dat dat bij mij er 2 maanden geleden ook al stond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef Phorze het volgende:
[..]
Klopt. Traden kan gelukkig wel, maar echt een leuk gevoel geeft het niet.
Ik zie trouwens het volgende staan:
[..]
kan ik die 10 werkdagen er dan al aftrekken?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja dat staat er bij mij ook. Dan hoef je nog 20 werkdagen te wachten idd. Maar ik heb het idee dat dat bij mij er 2 maanden geleden ook al stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |