En ik zie dat de weg naar de maan weer gevonden is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:18 schreef robin007bond het volgende:
FedoraCoin Android wallet:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=404407.0
Nou ja, hij stond even op 3 satoshi LTC toch? Als je het toen had gekocht heb je mooi winst want nu staat die op 8.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
En ik zie dat de weg naar de maan weer gevonden is.
Indd, maarja heb ik niet gedaan dus jammerquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, hij stond even op 3 satoshi LTC toch? Als je het toen had gekocht heb je mooi winst want nu staat die op 8.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, hij stond even op 3 satoshi LTC toch? Als je het toen had gekocht heb je mooi winst want nu staat die op 8.
al je geld weg Ryan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben echt alle vertrouwen in EAC kwijt.
Maar ik ben blij dat ik mee heb gemaakt met minder dan 1000 euro, ik heb er veel van geleerd.
Dat ook weer niet, maar ja ik heb een groot deel op 600 gekocht, een groot deel op 500, dus is wel minder dan de helft.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ja ik heb een groot deel op 600 gekocht, een groot deel op 500, dus is wel minder dan de helft.
Maar ik realiseerde me dat EAC veel te overpriced was, en nu zal ik nooit meer iets wat overpriced is kopen.
Nee niet arm, die les is veel meer waard dan die ongeveer 500 euroquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee niet arm, die les is veel meer waard dan die ongeveer 500 euro
Ik ben juist rijker geworden door geld te verliezen
Echt wel, jij zette al je vermogen in iets 100x minder waard werd, ik zette minder dan 1/7 van mijn vermogen in iets dat ietsje minder dan de helft waard is nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben dus heul niet de slechtste trader
Dus je stapt er uit?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ja ik heb een groot deel op 600 gekocht, een groot deel op 500, dus is wel minder dan de helft.
Maar ik realiseerde me dat EAC veel te overpriced was, en nu zal ik nooit meer iets wat overpriced is kopen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:46 schreef Cliffie1976 het volgende:
Hoi, mag ik ook meedoen met het EAC fiasco? Gekocht op 484Slechts 42000.
Vandaag is het bot trading day, gebeurt niks. Wachten of China nog gaat traden vandaag, hopelijk verkopen ze...quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:46 schreef brombeer_ het volgende:
BTC doe iets. Ga of stijgen of dalen, dit is niks.
Je hebt het fout (hoop ik) , de volumes zijn nu gewoon veel te laagquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog hoop dat ik het fout heb
Als hij de 2500 aantikt heb je 7,6 BTCquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het fout heb en de coin wel weer eens 600+ waard wordt dan voel ik me rijk![]()
0.000006 * 305000 = 1.83 BTC
Als dat ooit gebeurt moet BTC zelf wel duizenden euro's waard zijn en ben ik echt rijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als hij de 2500 aantikt heb je 7,6 BTC
Dan had je er geen geld in moeten stoppen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
Maar als die 31e dag komt dat alles 5 keer is gaat waars de prijs ook weer omlaag.
Maar hier zie ik ook iets positief in, mensen denken omg nu is het laag en kopen en verwachten een stijging, omdat er een stijging wordt verwacht gaan mensen ook iets hoger kopen omdat het toch gaat stijgen, en zo komt er een dominoeffect en gaat het echt stijgen, ik heb weer een beetje hoop
Maar sowieso, EAC, het concept, ik zie er gewoon niks waardevols in, gewoon een waardeloze Altcoin, een kloon, ik zie meer toekomst in DOGE.
Dat heb ik er nu dus van geleerdquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan had je er geen geld in moeten stoppen.
Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef roislecxe het volgende:
Nou das ook maar weinig verandering in anderhalf uur filmpie kijken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef roislecxe het volgende:
Zo, film kijken, en als ik terug kom is beter boven de 23.2 anders gaan er dingen gebeuren.
Ik had ook een filmpie gekeken, vast als een huis..quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef roislecxe het volgende:
Nou das ook maar weinig verandering in anderhalf uur filmpie kijken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik er nu dus van geleerd
quote:earthcoin:
General update:
* Thanks - everyone - for everything so far. This has been an insane journey for us (well for me at least). 230 pages of insanity - and finally we can come up for a bit of air and take a look at this from an eagle's eye viewpoint vs a worm in the trenches.
* A lot is happening that we could not have predicted, and these unforeseens will probably continue to happen in this wild wild west environment. From free coin generators to copyright infringement frenzies, to exchanges not giving us a fair shot for whatever reasons despite obvious quality and effort from all involved far surpassing most of the slates out there, to competitors or critics going far out of their way to stifle our growth in many creative ways. We're still motoring!
* We'll be spending the next phase on top level priorities and networking with exchanges. I actually reached out to BigVern on my Skype yesterday morning despite my efforts not to bug him - and have not had a response yet - we're not that 'close' so I feel funny continuing to wag my tail over and over at him, if there is an update you're all the first to know. Something is DEFINITELY happening over there, we just hope we're a part of it sooner than later now.
* Not worried about our logo, go to google images and look for 'e logos', there's tons and I made sure we're far off from their shape, thickness, treatment, sub logo's to boot re the earth vs the 'e'.
* Chinese exchanges/networking, as you can see we have a 'Chinese version' link from our main site to our Chinese teams site - yes we're taking it seriously and yes we'd like to be included in their exchanges too obviously Smiley. However I understand with the crazy dilution why more exchanges are implementing thicker filters quick.
* More info coming soon, today looks like it's going to be a busy one.
Is ook niet zo moeilijk als je zo laag was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Stryder het volgende:
Er is maar 1 winnaar daar
67 FedoraCoin +181,89%
Klinkt als veel geld, coinmarketcap zegt dat dat 1950 dollar isquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef apacalipto het volgende:
goedenavondIk heb mezelf net 5 k worldcoins rijker gemaakt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb winst op TIPS
Ben ik blij dat ik aan 1 LTC aan TIPS heb gekocht om toto te pesten.
Ja zo ongeveer hij is alweer iets gestegenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt als veel geld, coinmarketcap zegt dat dat 1950 dollar is
Valentijnsdagquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:18 schreef Stryder het volgende:
Weet iemand wat de geruchten zijn omtrent 14 februari, hoor die datum vaker terugkomen?
Was het 1quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
En nog flinke winst ook! van 1 LTC naar 8.
Kan je mij uitleggen waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer hij is alweer iets gestegenmaar ik heb wel vertrouwen in de coin en ik denk dat er zowieso rond 14 februari nog wel goede groei in gaat komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |