Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ja, dat is leuk voor je werk, maar niet voor jou.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef roos85 het volgende:
Ik moet op mijn werk ook altijd kwartier van te voren aanwezig zijn, s ook onbetaald.
Het is vervelend, maar aan de andere kant kan je nadat kwartier wel gewoon aan de slag zonder dat er (veel) tijd verloren gaat..
Ik kan me er niet druk om maken..quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk voor je werk, maar niet voor jou.
Hier ook zo hoor. Mensen die stipt om 9:30 komen binnenvallen als ze 9:30 horen te beginnen krijgen ook gewoon op hun flikker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef roos85 het volgende:
Ik moet op mijn werk ook altijd kwartier van te voren aanwezig zijn, s ook onbetaald.
Het is vervelend, maar aan de andere kant kan je nadat kwartier wel gewoon aan de slag zonder dat er (veel) tijd verloren gaat..
Mooie foto, bewerking moet ik wel ff aan wennen hoorquote:
Een keer een kwartiertje maakt mij niks uit, maar structureel iedere dag een kwartier, 20 minuten vind ik niet zo netjes. Zeker niet wanneer je er al eerder bent. En het gewoon aan de planning en werkindeling van andere afdelingen ligt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Toekito het volgende:
Hier telt het pas per kwartier. Maar herken wat je zegt Kper. Er worden veel minuten gepakt door mijn baas op week basis.
Nou ja hier zien ze automatisch aan mijn in en uitlog wanneer ik er ben en wanneer ik ga. En per kwartier krijgen we betaald. Onze leidinggevende zetten onze werkelijke roostertijd erin. En als ik dus langer bezig ben moet ik ze mailen, Maar ze rekenen in kwartieren dus....quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een keer een kwartiertje maakt mij niks uit, maar structureel iedere dag een kwartier, 20 minuten vind ik niet zo netjes. Zeker niet wanneer je er al eerder bent. En het gewoon aan de planning en werkindeling van andere afdelingen ligt.
Dat is hier ook, alleen wanneer ik vraag om tvt dan is t wel weer per minutenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja hier zien ze automatisch aan mijn in en uitlog wanneer ik er ben en wanneer ik ga. En per kwartier krijgen we betaald. Onze leidinggevende zetten onze werkelijke roostertijd erin. En als ik dus langer bezig ben moet ik ze mailen, Maar ze rekenen in kwartieren dus....
Stel je voorquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is hier ook, alleen wanneer ik vraag om tvt dan is t wel weer per minuten
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mooie foto, bewerking moet ik wel ff aan wennen hoor
Alhoewel ik daar zelf ook vaak genoeg te ver in doorsla
Nou, dat was dus precies wat wij gisterochtend hadden. Het was een "verzoek". En het ging helemaal nergens over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Oh, en personeelsbijeenkomsten in je eigen tijd, daar kreeg ik op een gegeven moment ook het schurft van. Vooral omdat het altijd saaie info is, dan kan je wel gezellig met je collega's een hapje en een drankje doen terwijl die info wordt meegedeeld, maar interessanter wordt het er echt niet van.
Ook heel irritant was dat ze net deden alsof het verplicht was, dat je alleen met een gegronde reden kon afzeggenOh really, maar wel lekker onbetaald in mijn eigen tijd. En als ik iets voor mezelf doe in de baas zijn tijd krijg ik commentaar. Er werd ook altijd heel belangrijk over gedaan terwijl het eigenlijk geen reet voorstelde. Info die je net zo goed via een mailtje kon krijgen ofzo.
dus datquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef Ynske het volgende:
k was de laatste dagen een uur te vroeg aanwezig
dan ga ik dus nog koffie doen bij oud collegas
Net doen of dingen "heel belangrijk" zijn kunnen ze vaak goed bij bedrijvenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou, dat was dus precies wat wij gisterochtend hadden. Het was een "verzoek". En het ging helemaal nergens over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens kijken wat we hier voor reactie gaan krijgen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:24 schreef Ynske het volgende:
Lol heb net een klacht naar de bioscoop gestuurdNette brief hoor, niks mis mee. En rare gang van zaken idd. Nog nooit meegemaakt in een bioscoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens kijken wat we hier voor reactie gaan krijgen
Zat n.a.v. jouw foto nog even wat foto's die ik gemaakt heb te bekijken. Aangezien we hier in F&F zitten kwam ik nog een paar leuke hondjes tegen![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef roos85 het volgende:
Shabu is gereserveerd!
Stuur vanavond nog wel een PM erover.
Goselerine. Het is volgens mij zo'n staafje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
hoe is het met speedy vandaag?
bambawat voor injecties zijn het?
Hm, klinkt niet echt fijn. Maar als het helpt natuurlijk prettiger dan opereren. En overgangsverschijnselen kunnen ook erg meevallen hoor (ik ben al een tijd in de overgang maar heb eigenlijk nergens last van - op heel af en toe een nachtelijke hitteaanval na)quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Bamba het volgende:
Ben bij de gyn. geweest.
Hij wilt nog niet opereren. Ik moet nu iedere maand injecties krijgen die de eierstokken compleet stilleggen. Ik krijg dan wel overgangsverschijnselen.
Yayquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef roos85 het volgende:
Shabu is gereserveerd!
Prima dan toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier belde de assistente van de tandarts vandaag om een afspraak te maken. Nu stond dat ook op mijn planning om deze week te doen maar ze zijn maar heel kort telefonisch te bereiken voor een afspraak.
servicequote:Op woensdag 8 januari 2014 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier belde de assistente van de tandarts vandaag om een afspraak te maken. Nu stond dat ook op mijn planning om deze week te doen maar ze zijn maar heel kort telefonisch te bereiken voor een afspraak.
thnx! Teller staat nu op 4 nichtjes en 2 neefjes. Hoop stiekem dat die teller nog ff doorloopt her en derquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
gefeliciteerd toekito met je nichtje
Wat leukquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Toekito het volgende:
Mn neef is voor tweede x vader geworden. Behalve een zoon heeft die nu ook een dochter
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Toekito het volgende:
Mn neef is voor tweede x vader geworden. Behalve een zoon heeft die nu ook een dochter
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef roos85 het volgende:
Shabu is gereserveerd!
Ik hoop dat het helpt tegen de pijn maar kan me voorstellen dat je baalt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Bamba het volgende:
Ben bij de gyn. geweest.
Hij wilt nog niet opereren. Ik moet nu iedere maand injecties krijgen die de eierstokken compleet stilleggen. Ik krijg dan wel overgangsverschijnselen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Toekito het volgende:
Is ook lief meis, maar ik weet dit omdat hij op mijn werk in het weeknieuws stond. Een week later stond er een ander berichtje, dat het een hoax betrofquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
ah nou dacht ik ook eens aardig te zijn en iets te delen.
Alleen de verschijnselen. Hij vindt me nog te jong om permanent in de overgang te laten gaan. Snap ik ook welquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet multiquoten, dus even zo:
Feli met je nichtje toek![]()
Wat heftig bamba... alleen de verschijnselen of is het ook echt de overgang?
En een knuf voor Speedy... snel weer normaal gaan eten joh!
Hopelijk blijft het dan bij wat opvliegers nu en danquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Alleen de verschijnselen. Hij vindt me nog te jong om permanent in de overgang te laten gaan. Snap ik ook wel
klinkt positief en je komt erg enthousiast overquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:21 schreef Candaasje het volgende:
Gefeli Toek!![]()
Zo, mail teruggestuurd dat ik graag kom kennis maken. Het is een vrij kleine praktijk met beperkte openingstijden, maar wellicht is zo'n kleine praktijk juist wel erg leuk om te werken. (Mijn eigen DA heeft ook maar een kleine praktijk, en daardoor doen de assistentes ook veel verschillend werk.)
En de DA werkt ook met acupunctuur, zowel traditionele methoden als modern (met laserstralen e.d.). Ik ben al de hele week, en zeker vandaag, een klein beetje stuiterig en gespannen. Hadden jullie vast nog niet gemerkt
. Maar het gaat gewoon goedkomen, woei!
Thomas, ja wmb wel!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
leuk past het bij de naam van zijn zoon?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:35 schreef Candaasje het volgende:
@Toek: Ja, past zeker wel
@f_r: Ja ik ben erg enthousiast. Af en toe een beetje te misschien. Maar na die laatste jaren HKU die niet echt gemakkelijk gingen (gewoon omdat het werk zelf niet mijn ding bleek te zijn,) en het laatste half jaar niksen, is het zo heerlijk om echt iets te gaan doen waar ik al zo lang van droom!
Ik heb in een klas gezeten met 12 jongens, waarvan er 5 dezelfde naam hadden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij als R.a.f. maar dan met 2 ff-en. De hel van elke leerkracht dit soort spellingsvarianten.
Ja, als het haast niet meer te herkennen is geef ik je gelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hebben heus wel door voor wie het is.
Ik heb weleens met een namenlijst voor mij gezeten en ik had echt zoiets vanhet lukte mij echt niet om veel namen uit te spreken. Dan heb ik echt veel liever 5x een Jan in de klas.
Nee ik had Abdualaldiedohoe oid en Mohananemakdd en idd ook Djayden, Djaden. Robyn,Robijn uitgesproken als Robin.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, als het haast niet meer te herkennen is geef ik je gelijk.
Ik dacht met onnodige h's en y's meer aan Tomas vs Thomas, Wendie vs Wendy en zo.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk enthousiastjij kan dat
wow! Dat is idd lastig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef Adnap het volgende:
ik heb nu een x.o.e.x.h.e.n.n.a in de klas....daar brak ik mijn tong ook over
T lijkt wel alsof ouders er niet bij na denken, kind is (geheel logisch) al geërgerd voor je überhaupt met de lessen begint omdat je haar naam niet goed uitspreekt. En wist je al dat de ene Mohammed niet dezelfde uitspraak heeft als de andere Mohammed, dat moet ik dan ook maar even van papier halen..quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
wow! Dat is idd lastig.
Wij hebben er ook steeds wonderlijkere namen tussen zitten.
flauw!quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Mogge![]()
Laatste keer dat ik kom ochtendbraken hoor, deze week
Jaquote:
watjequote:Op donderdag 9 januari 2014 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Mogge![]()
Laatste keer dat ik kom ochtendbraken hoor, deze week
een collega van mij, 1 der laatste ervaren krachten, heeft dit jaar als opdracht al haar verlof op te maken. Ze is pas 2 dagen geweest en zie dr pas dinsdag weerquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:27 schreef roos85 het volgende:
Gisteren kerstkaart van een oom en tante van de meneer binnen gehad.
Zowel het huisnummer als postcode was verkeerd, vind het toch wel bijzonder dat ie dan toch bij ons terecht is gekomen
Ja, totdat 'ie wat van je nodig heeft, dan weet 'ie waarschijnlijk ineens precies waar je woontquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ach ik heb een neef die zo genaamd niet weet waar ik woon dus die stuurt me niks.....Prima
Hij heeft mijn 06/Mail/Skype/twitter en mijn tante of nichtje hebben mijn nr wel.....quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, totdat 'ie wat van je nodig heeft, dan weet 'ie waarschijnlijk ineens precies waar je woont![]()
Een adres is best handig jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:35 schreef Greys het volgende:
Bedankt voor de Shabu PM.
Het is AMERSFOORT, toch? Even voor de zekerheid?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kan ik ook niet uitspreken adnap.
weet je dan toch liever mijn jut en jul duo. En vooruit ook mijn eigennaam.
Laatste onderzoek mbt middenrif zit erop. vpk heeft de slang in mijn neus geduwd en gaat de arts halen. Hij komt binnen en vraagt waar heb je last van? Nou van die slang in mijn neus. Dat antwoord wilde hij niet horen.
Whehe, lekker droog ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kan ik ook niet uitspreken adnap.
weet je dan toch liever mijn jut en jul duo. En vooruit ook mijn eigennaam.
Laatste onderzoek mbt middenrif zit erop. vpk heeft de slang in mijn neus geduwd en gaat de arts halen. Hij komt binnen en vraagt waar heb je last van? Nou van die slang in mijn neus. Dat antwoord wilde hij niet horen.
Ja daarom, als 'ie iets van je moet kan 'ie je wél vindenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij heeft mijn 06/Mail/Skype/twitter en mijn tante of nichtje hebben mijn nr wel.....
daarom.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja daarom, als 'ie iets van je moet kan 'ie je wél vinden
Echt leuk dat je komtquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb de laatste dagen echt nul bijgelezen hier, dus wie weet was Amersfoort uit de OP veranderd
Het was gewoon even voor de zekerheid (maar had het idd wel kunnen weten).
Ik kan er blind naar toe rijden, dus dat komt goed.
Tot zaterdag
Dan maar hopen dat die er nu wel isquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan de spicy tuna niet weerstaan
Lekker boeiend? Dan bel ik nu hoogstpersoonlijk en zeg ik dat er 1 (of 2?) meer mee komt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve meisjes, er is al geboekt en zo, dat gaan we echt niet meer overhoop halen
Oeh, die wil ik ook!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan de spicy tuna niet weerstaan
zijn we het nou gewoon eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker boeiend? Dan bel ik nu hoogstpersoonlijk en zeg ik dat er 1 (of 2?) meer mee komt.
Ik wil straks/vanavond best bellen om de boeking aam te passen..quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve meisjes, er is al geboekt en zo, dat gaan we echt niet meer overhoop halen
Nou met een beetje moeite vinden ze vast nog wel een plaatsje voor jou/julliequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zou ik eigenlijk niet op mijn geweten willen hebben, maar...... Roos, als je het echt geen moeite vindt? Want ik weet dat ik best lastig ben en zoquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet op mijn geweten willen hebben, maar...... Roos, als je het echt geen moeite vindt? Want ik weet dat ik best lastig ben en zo2 extra dan!
Jaaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet op mijn geweten willen hebben, maar...... Roos, als je het echt geen moeite vindt? Want ik weet dat ik best lastig ben en zo2 extra dan!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen plobleemquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geregeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan nu bellen Roos, dus als je liever niet zelf belt doe ik het
Haha cool!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geregeld![]()
Die man vond het het helemaal gezellig
Hij verzet zich hoe langer hoe meer tegen het dwangvoeren dus wel een teken dat hij zich beter voelt.quote:
Hm, dat is wel een goed teken ja, dat hij zich meer verzet. En dat hij aan de slagroom begon te lebberen is op zich ook een goed teken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij verzet zich hoe langer hoe meer tegen het dwangvoeren dus wel een teken dat hij zich beter voelt.
Aan het natvoer ruikt hij alleen maar dus mijn man gaat hem straks proberen te verleiden met dure mousseblikjes
Daarnet had ik wat slagroom op een bordje gedaan en daar heeft hij een keer aan gelikt maar toen kwam Tommie binnengestormd en die begon hem en de slagroom af te lebberen dus toen was het moment weer voorbij
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef indaha het volgende:
Nee die vind hij helemaal niet lekker en de andere katten trouwens ook niet, ze liepen allemaal met een grote boog om het bordje heen
Wat wat wát???quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die er nu wel isvorige keer in Nijmegen was 'ie er niet.
Nijmegen is dan ook slecht. Ik hoor iedereeen roepen om Shabu, ga ik naar Nijmegen (km of wat wandelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die er nu wel isvorige keer in Nijmegen was 'ie er niet.
Ik ben nog nooit in de Nijmegen vestiging geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijmegen is dan ook slecht. Ik hoor iedereeen roepen om Shabu, ga ik naar Nijmegen (km of wat wandelen) en ik was vrij teleurgesteld. Nu hoor ik dat het aan de Shabu in Nijmegen ligt, maar goed, ik ga niet even op en neer naar een andere vestiging om dat te verifieren
Haiquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Nijmegen vestiging geweest.
(Hoi)
Ik vond het te veel rijst proportioneel gezien, de rijst was ook niet goed op smaak. De vis wordt uit dezelfde groothandel gehaald als bij alle sushi-all-you-can-eat, dus daar was weinig op aan te merken tov anderequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb er 2x gegeten, maar dat was el vrij in het begin...mankeerde niks aan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
lunch en een in te plannen vrije dag gewonnen
en m dan ook nog eens totaal niet aan zien komen
En een foto in de kantine?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
hell no!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een foto in de kantine?
Maar tof!
Cool! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
Ah je bent een echte allrounderquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het te veel rijst proportioneel gezien, de rijst was ook niet goed op smaak. De vis wordt uit dezelfde groothandel gehaald als bij alle sushi-all-you-can-eat, dus daar was weinig op aan te merken tov andere
Ik ben zelf meer fan van Koi, die zit hartje Arnhem. met ook altijd een surprise sushi die die elke maand anders is. En er is wat sashimi die wel zonder bij te betalen te bestellen is. En de rijst is duidelijk beter dan vele andere (tov sumo, shabu, en die op de waalkade). Arnhem had nog O-hashi, maar die is gesloten, en hebben Sakura, maar dat vond ik sowieso niets. Maar dat was een groupon, dus dan word je sowieso als plebs behandeldOrient Plaza is slapstick, alles ging mis en ik dacht dat ik een rijstbal kreeg ipv sushi. Echt grootste nigiri ooit, alsof een leek als chef bezig was.
En nu heb ik zin in sushi, dit weekend maar eens een poging doen
Ja, iedereen was not amusedquote:
De spicey Tuna was er toch niet of geef je daar niks om?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef indaha het volgende:
[..]Wat leuk
Ik ben 2x bij Shabu Nijmegen geweest en vond het prima
Ik ben een verwend nest als het om sushi gaat. Dus ja, ik probeer van allesquote:
Een halve dag is afgerond naar boven een dag, dus who cares, toch een veer in die reetquote:
Nou mijn darmen zijn nog steeds van slag, maar ik eet nu wel gewoon weer groente enzulks elke dag...merk dat mijn lichaam daar echt behoefte aan heeft...Lief van je om te vragenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef Oognip het volgende:
Laysa, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je weer beter bent?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest als het om sushi gaat. Dus ja, ik probeer van alles
Je mag me er voor wakker maken, al gaat het gerucht dat ik nooit slaap.quote:
Cool, gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
medewerker van de maand
medewerker van de maand
Nee ik eet nooit de spicey versie, maar jij toch ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
De spicey Tuna was er toch niet of geef je daar niks om?
Oognip is van zichzelf al lekker spiceyquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik eet nooit de spicey versie, maar jij toch ook niet
Dat is waarquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oognip is van zichzelf al lekker spicey
Hm... Goed dat je iig gezond blijft eten en hoog tijd dat je darmen normaal gaan doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou mijn darmen zijn nog steeds van slag, maar ik eet nu wel gewoon weer groente enzulks elke dag...merk dat mijn lichaam daar echt behoefte aan heeft...Lief van je om te vragen
Nee, maar dan had ik moeten zeggen 'iedereen was not amused, behalve ik want ik lust geen vis'. Ik vond dat zo vanzelfsprekend dat het vermelden niet waar wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik eet nooit de spicey versie, maar jij toch ook niet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oognip is van zichzelf al lekker spicey
Ja dat is gelukkig gewekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm... Goed dat je iig gezond blijft eten en hoog tijd dat je darmen normaal gaan doen.
Is het gevaar met de pokjes nu helemaal over?
Koukleum meldt zichquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig geweken![]()
Vinden jullie het vandaag ook zo koud? begin van de week leek wel lente
Vanaf het weekend wordt het nog kouder...En het toeval wil dat ik net maandag nog een hele dikke winterjas in de opruiming heb gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Koukleum meldt zich
Van die waterige kou heb ik ook snel last, zeker met een hoop wind zoals nu.
Mooi!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig geweken![]()
Vinden jullie het vandaag ook zo koud? begin van de week leek wel lente
Nou, thermostaat maar op standje tropen zetten dit weekendquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanaf het weekend wordt het nog kouder...En het toeval wil dat ik net maandag nog een hele dikke winterjas in de opruiming heb gekocht
Speklaagje zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooi!
Ik vind het helemaal niet koudHet waait hier wel hard.
quote:
Meer kans voor jou dan hèquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]goeie zet vriend
nu heb je het verziekt.
He, voor sommige mensen is het nog kerst, dus laat ze gerust nog even hangenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nog een Shabu-newbe, dus als er wat mist heb ik het toch niet door
Eens bedenken wat we vanavond gaan eten.
En de kerstballen eens uit de boom halen![]()
Ik vind ribben tellen mooierquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Veel beter joh, beetje spek op de botten i.p.v. ribben tellen
Hij kan dit soort opmerkingen makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]goeie zet vriend
nu heb je het verziekt.
Succes!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind ribben tellen mooier
*kotst appel uit*
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij kan dit soort opmerkingen maken
ik schijn het al eerder verziekt te hebben hoor.quote:
Je zou ook gewoon eens sorry kunnen zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik schijn het al eerder verziekt te hebben hoor.
zou niet weten waarom....quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens sorry kunnen zeggen.
En bovendien ben ik niet in de aanbieding
*pakt een handje meequote:
2 halen 1 betalenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja nou leg eens uit voor de onwetenden onder ons , wat heb ik gemistquote:
Ik mag geen dm's openbaar makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nou leg eens uit voor de onwetenden onder ons , wat heb ik gemist
Ik heb ook geen idee, en I don't care, maar alles voor de popcornquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nou leg eens uit voor de onwetenden onder ons , wat heb ik gemist
Dat was het juiste antwoordquote:
Waar lees jij datquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoef niet te dm-en want er is niks lees ik net
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoef niet te dm-en want er is niks lees ik net
Zaterdag zal ik je alles vertellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar lees jij dat, heeft iedereen voor niets popcorn ingeslagen
Ja, mooi is dat.... ik speciaal door wind en regen naar de winkel, de rest van de week droog brood moeten eten...en dan dit...quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar lees jij dat, heeft iedereen voor niets popcorn ingeslagen
Ja, nog 2 nachtjes slapenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zaterdag zal ik je alles vertellen
Dan kan hij het mij ook vertellen en dan weet ik allesquote:
Ja dat zou ik fijn vinden ik krijg graag postquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Oognip het volgende:
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hij je een dm gaat sturen
Ik zie ze nu pas...... wat een hummeltjes! Die wollige pootjes....!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Even een crosspost uit het Britjes topic, maar kwam net nog wat leuke filmpjes tegen van toen Sjors en Sjimmie nog klein warenGelijk geupload natuurlijk.
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik schijn het al eerder verziekt te hebben hoor.
Iedereen heeft een prijsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief hè, toen waren ze ook nog zo schattig klein. Nu lopen er 2 van die grote harige tanks rondquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zie ze nu pas...... wat een hummeltjes! Die wollige pootjes....!![]()
![]()
als je niet wilt prima hoor. Even goeie vrienden.quote:
Dat heeft ook zo z'n charme. Ik hou wel van een beetje lomp en wolligquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Lief hè, toen waren ze ook nog zo schattig klein. Nu lopen er 2 van die grote harige tanks rond
waarom zou ik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Oognip het volgende:
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hij je een dm gaat sturen
Ze zou haar kortste rokje voor je aantrekken zei ze net tegen me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je niet wilt prima hoor. Even goeie vrienden.
Nou niet zo beledigd doen hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je niet wilt prima hoor. Even goeie vrienden.
Nou omdat ik ook wel eens een dmmetje wil krijgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom zou ik?
Doet dat pijn, verbrandde vingertjes?
Je maakt het veels te serieus , dus gewoon komen er zijn nog meer mensen buiten Oognip die komen , we zullen wel als buffer dienenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ben helemaal niet beledigd. Maar heb geen zin in een ruzie. Dus als iemand het niet zint als ik ergena heen gaat blijf ik weg. Even goede vrienden.
Als je niet komt heb je ruzie met mij!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ben helemaal niet beledigd. Maar heb geen zin in een ruzie. Dus als iemand het niet zint als ik ergena heen gaat blijf ik weg. Even goede vrienden.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Even een crosspost uit het Britjes topic, maar kwam net nog wat leuke filmpjes tegen van toen Sjors en Sjimmie nog klein warenGelijk geupload natuurlijk.
![]()
Ja doe ook nog effe een duit in het zakjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als je niet komt heb je ruzie met mij!
Ja daar staat de Shabu bekend omquote:
En die wil je niet missen!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef indaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou helemaal Sjors en Sjimmie gemist door alle popcornperikelen
Lieverdje, volgens mij heb je de pi en het grapje gemist, maar ik kan me vergissenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik kan het je niet kwalijk nemen! Aardappelkoekjes!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daar staat de Shabu bekend om, ik ga er 5 uur voor reizen
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Escaleert hier nu niet gewoon een grapje helemaal de pan uit
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dag
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Escaleert hier nu niet gewoon een grapje helemaal de pan uit
Hee wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
Nou dat kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal heus wel meevallen hoor , ze is de beroerdste nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.
Amen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen idee. Ik las dat Kom Toekals een grapje.
En persoonlijk word ik dan altijd een beetje sip van mensen die dan meteen zeggen van: Dan kom ik wel niet meer/doe ik nietmeer mee.
Heb altijd de indruk dat die mensen dat een beetje doen zodat de rest dan roept van NEeee neeee je moet!! ahh slijmslijm enzo.
GROTE DISCLAIMER: Ik zeg niet dat jij dit nu doet. Maar die indruk geeft zon reactie mij altijd. MIJN interpretatie dus
Klinkt goed! En je stage gaat er ook komen, las ik? Gaaf johquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef Candaasje het volgende:
Dat was het juiste antwoord![]()
ooooh....krijg net het lesschema binnen van de opleiding....tof tof tof! Op de eerste dag al gelijk een praktijkmiddag, na de introductie! (Fixeren/hanteren hond en konijn.)
Dat kun je prima via dm uit praten verder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.
Ik heb ook post gehad, dank je welquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:50 schreef indaha het volgende:
Ja dat zou ik fijn vinden ik krijg graag post, jij mag er ook nog een sturen hoor
Nee je moet komen, ik wil jou wel eens in het echt zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik las tassen vol zoutquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Even naar de stad, terugkomen met tassen vol zut.![]()
Dan vraag haar dat in DM en klaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Nu pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook post gehad, dank je wel
Nou zo moet je maar beginnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier, niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Eh ja maar qltel was vandaag pas weer naar de postbusquote:
Ik ben de newbie hierquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier, niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Lieve schat, je gaat toch niet wegblijven voor iemand.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen idee. Ik las dat Kom Toekals een grapje.
En persoonlijk word ik dan altijd een beetje sip van mensen die dan meteen zeggen van: Dan kom ik wel niet meer/doe ik nietmeer mee.
Heb altijd de indruk dat die mensen dat een beetje doen zodat de rest dan roept van NEeee neeee je moet!! ahh slijmslijm enzo.
GROTE DISCLAIMER: Ik zeg niet dat jij dit nu doet. Maar die indruk geeft zon reactie mij altijd. MIJN interpretatie dus
jij bent idd newbieër dan ik dat is waar.quote:
Mooi, opgelost, slotjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef Toekito het volgende:
jij bent idd newbieër dan ik dat is waar.
Goeie tweede keuze toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde frietjes halen maar had geen zin nog een keer door de regen te fietsen. Dus nu diepvriespizza.
Ik weet niet of dat niet erger is voor hemquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi, opgelost, slotjeGewoon komen, je mag naast mij en Indaha zitten. Wij beschermen je wel tegen de Grote Boze Oognip
Het maakt echt geen drol uit wie er eerder was, jij of ik. Jij hebt net zo veel recht om te komen als ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Sssssssssssst!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef indaha het volgende:
Ik weet niet of dat niet erger is voor hem
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Nou ja jij wilde toch popcornquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Ja dus tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Oognip het volgende:
Iets leuks: wij hebben een auto gekochtEen Ford Focus
Daar zijn we gewoon nog lid vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dus toch![]()
Hoe is het nog afgelopen met de ANWB ?
Popcorn ja, geen mutsenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ja jij wilde toch popcorn![]()
Ik ga macaroni maken voor mijn hongerige man
Hee wat goed, hoe oud?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Oognip het volgende:
Iets leuks: wij hebben een auto gekochtEen Ford Focus
ok tot zaterdagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt echt geen drol uit wie er eerder was, jij of ik. Jij hebt net zo veel recht om te komen als ik
Ik dacht dat jij zo handig met de breipennen was?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Dat klinkt best foutquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo handig met de breipennen was?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik las handdrolquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:18 schreef Greys het volgende:
Oh geen idee of er iets fout of goed komt, de eerste de beste die ruzie gaat zitten trappen zaterdag prop ik een handroll in de waffel. In zijn geheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |