Nou met een beetje moeite vinden ze vast nog wel een plaatsje voor jou/julliequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve meisjes, er is al geboekt en zo, dat gaan we echt niet meer overhoop halen
Dat zou ik eigenlijk niet op mijn geweten willen hebben, maar...... Roos, als je het echt geen moeite vindt? Want ik weet dat ik best lastig ben en zoquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet op mijn geweten willen hebben, maar...... Roos, als je het echt geen moeite vindt? Want ik weet dat ik best lastig ben en zo2 extra dan!
Jaaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet op mijn geweten willen hebben, maar...... Roos, als je het echt geen moeite vindt? Want ik weet dat ik best lastig ben en zo2 extra dan!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen plobleemquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geregeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan nu bellen Roos, dus als je liever niet zelf belt doe ik het
Haha cool!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geregeld![]()
Die man vond het het helemaal gezellig
Hij verzet zich hoe langer hoe meer tegen het dwangvoeren dus wel een teken dat hij zich beter voelt.quote:
Hm, dat is wel een goed teken ja, dat hij zich meer verzet. En dat hij aan de slagroom begon te lebberen is op zich ook een goed teken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij verzet zich hoe langer hoe meer tegen het dwangvoeren dus wel een teken dat hij zich beter voelt.
Aan het natvoer ruikt hij alleen maar dus mijn man gaat hem straks proberen te verleiden met dure mousseblikjes
Daarnet had ik wat slagroom op een bordje gedaan en daar heeft hij een keer aan gelikt maar toen kwam Tommie binnengestormd en die begon hem en de slagroom af te lebberen dus toen was het moment weer voorbij
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef indaha het volgende:
Nee die vind hij helemaal niet lekker en de andere katten trouwens ook niet, ze liepen allemaal met een grote boog om het bordje heen
Wat wat wát???quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die er nu wel isvorige keer in Nijmegen was 'ie er niet.
Nijmegen is dan ook slecht. Ik hoor iedereeen roepen om Shabu, ga ik naar Nijmegen (km of wat wandelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die er nu wel isvorige keer in Nijmegen was 'ie er niet.
Ik ben nog nooit in de Nijmegen vestiging geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijmegen is dan ook slecht. Ik hoor iedereeen roepen om Shabu, ga ik naar Nijmegen (km of wat wandelen) en ik was vrij teleurgesteld. Nu hoor ik dat het aan de Shabu in Nijmegen ligt, maar goed, ik ga niet even op en neer naar een andere vestiging om dat te verifieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |