Haiquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Nijmegen vestiging geweest.
(Hoi)

Ik vond het te veel rijst proportioneel gezien, de rijst was ook niet goed op smaak. De vis wordt uit dezelfde groothandel gehaald als bij alle sushi-all-you-can-eat, dus daar was weinig op aan te merken tov anderequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb er 2x gegeten, maar dat was el vrij in het begin...mankeerde niks aan

quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
lunch en een in te plannen vrije dag gewonnen
en m dan ook nog eens totaal niet aan zien komen

En een foto in de kantine?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand

hell no!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een foto in de kantine?
Maar tof!

Cool! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand

Ah je bent een echte allrounderquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het te veel rijst proportioneel gezien, de rijst was ook niet goed op smaak. De vis wordt uit dezelfde groothandel gehaald als bij alle sushi-all-you-can-eat, dus daar was weinig op aan te merken tov andere
Ik ben zelf meer fan van Koi, die zit hartje Arnhem. met ook altijd een surprise sushi die die elke maand anders is. En er is wat sashimi die wel zonder bij te betalen te bestellen is. En de rijst is duidelijk beter dan vele andere (tov sumo, shabu, en die op de waalkade). Arnhem had nog O-hashi, maar die is gesloten, en hebben Sakura, maar dat vond ik sowieso niets. Maar dat was een groupon, dus dan word je sowieso als plebs behandeldOrient Plaza is slapstick, alles ging mis en ik dacht dat ik een rijstbal kreeg ipv sushi. Echt grootste nigiri ooit, alsof een leek als chef bezig was.
En nu heb ik zin in sushi, dit weekend maar eens een poging doen

Ja, iedereen was not amusedquote:

De spicey Tuna was er toch niet of geef je daar niks om?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef indaha het volgende:
[..]Wat leuk
Ik ben 2x bij Shabu Nijmegen geweest en vond het prima

Ik ben een verwend nest als het om sushi gaat. Dus ja, ik probeer van allesquote:

Een halve dag is afgerond naar boven een dag, dus who cares, toch een veer in die reetquote:

Nou mijn darmen zijn nog steeds van slag, maar ik eet nu wel gewoon weer groente enzulks elke dag...merk dat mijn lichaam daar echt behoefte aan heeft...Lief van je om te vragenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef Oognip het volgende:
Laysa, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je weer beter bent?

quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest als het om sushi gaat. Dus ja, ik probeer van alles

Je mag me er voor wakker maken, al gaat het gerucht dat ik nooit slaap.quote:

Cool, gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand

medewerker van de maand

medewerker van de maand

Nee ik eet nooit de spicey versie, maar jij toch ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
De spicey Tuna was er toch niet of geef je daar niks om?

Oognip is van zichzelf al lekker spiceyquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik eet nooit de spicey versie, maar jij toch ook niet

Dat is waarquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oognip is van zichzelf al lekker spicey

Hm... Goed dat je iig gezond blijft eten en hoog tijd dat je darmen normaal gaan doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou mijn darmen zijn nog steeds van slag, maar ik eet nu wel gewoon weer groente enzulks elke dag...merk dat mijn lichaam daar echt behoefte aan heeft...Lief van je om te vragen

Nee, maar dan had ik moeten zeggen 'iedereen was not amused, behalve ik want ik lust geen vis'. Ik vond dat zo vanzelfsprekend dat het vermelden niet waar wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik eet nooit de spicey versie, maar jij toch ook niet

quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oognip is van zichzelf al lekker spicey

Ja dat is gelukkig gewekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm... Goed dat je iig gezond blijft eten en hoog tijd dat je darmen normaal gaan doen.
Is het gevaar met de pokjes nu helemaal over?

Koukleum meldt zichquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig geweken![]()
Vinden jullie het vandaag ook zo koud? begin van de week leek wel lente

Vanaf het weekend wordt het nog kouder...En het toeval wil dat ik net maandag nog een hele dikke winterjas in de opruiming heb gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Koukleum meldt zich
Van die waterige kou heb ik ook snel last, zeker met een hoop wind zoals nu.

Mooi!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat is gelukkig geweken![]()
Vinden jullie het vandaag ook zo koud? begin van de week leek wel lente

Nou, thermostaat maar op standje tropen zetten dit weekendquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanaf het weekend wordt het nog kouder...En het toeval wil dat ik net maandag nog een hele dikke winterjas in de opruiming heb gekocht

Speklaagje zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooi!
Ik vind het helemaal niet koudHet waait hier wel hard.

quote:

Meer kans voor jou dan hèquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]goeie zet vriend
nu heb je het verziekt.

He, voor sommige mensen is het nog kerst, dus laat ze gerust nog even hangenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nog een Shabu-newbe, dus als er wat mist heb ik het toch niet door
Eens bedenken wat we vanavond gaan eten.
En de kerstballen eens uit de boom halen![]()

Ik vind ribben tellen mooierquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Veel beter joh, beetje spek op de botten i.p.v. ribben tellen

Hij kan dit soort opmerkingen makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]goeie zet vriend
nu heb je het verziekt.

Succes!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind ribben tellen mooier
*kotst appel uit*

quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij kan dit soort opmerkingen maken

ik schijn het al eerder verziekt te hebben hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|