Goeie tweede keuze toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde frietjes halen maar had geen zin nog een keer door de regen te fietsen. Dus nu diepvriespizza.
Ik weet niet of dat niet erger is voor hemquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi, opgelost, slotjeGewoon komen, je mag naast mij en Indaha zitten. Wij beschermen je wel tegen de Grote Boze Oognip
Het maakt echt geen drol uit wie er eerder was, jij of ik. Jij hebt net zo veel recht om te komen als ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier, niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Sssssssssssst!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef indaha het volgende:
Ik weet niet of dat niet erger is voor hem
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Nou ja jij wilde toch popcornquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Ja dus tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Oognip het volgende:
Iets leuks: wij hebben een auto gekochtEen Ford Focus
Daar zijn we gewoon nog lid vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dus toch![]()
Hoe is het nog afgelopen met de ANWB ?
Popcorn ja, geen mutsenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ja jij wilde toch popcorn![]()
Ik ga macaroni maken voor mijn hongerige man
Hee wat goed, hoe oud?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Oognip het volgende:
Iets leuks: wij hebben een auto gekochtEen Ford Focus
ok tot zaterdagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt echt geen drol uit wie er eerder was, jij of ik. Jij hebt net zo veel recht om te komen als ik
Ik dacht dat jij zo handig met de breipennen was?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Dat klinkt best foutquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo handig met de breipennen was?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dag
Ik las handdrolquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:18 schreef Greys het volgende:
Oh geen idee of er iets fout of goed komt, de eerste de beste die ruzie gaat zitten trappen zaterdag prop ik een handroll in de waffel. In zijn geheel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |