quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dag
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Escaleert hier nu niet gewoon een grapje helemaal de pan uit
Hee wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
lunch en een in te plannen vrije dag gewonnen
en m dan ook nog eens totaal niet aan zien komen
Nou dat kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dag
Het zal heus wel meevallen hoor , ze is de beroerdste nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.
Amen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen idee. Ik las dat Kom Toekals een grapje.
En persoonlijk word ik dan altijd een beetje sip van mensen die dan meteen zeggen van: Dan kom ik wel niet meer/doe ik nietmeer mee.
Heb altijd de indruk dat die mensen dat een beetje doen zodat de rest dan roept van NEeee neeee je moet!! ahh slijmslijm enzo.
GROTE DISCLAIMER: Ik zeg niet dat jij dit nu doet. Maar die indruk geeft zon reactie mij altijd. MIJN interpretatie dus
Klinkt goed! En je stage gaat er ook komen, las ik? Gaaf johquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef Candaasje het volgende:
Dat was het juiste antwoord![]()
ooooh....krijg net het lesschema binnen van de opleiding....tof tof tof! Op de eerste dag al gelijk een praktijkmiddag, na de introductie! (Fixeren/hanteren hond en konijn.)
Dat kun je prima via dm uit praten verder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.
Ik heb ook post gehad, dank je welquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:50 schreef indaha het volgende:
Ja dat zou ik fijn vinden ik krijg graag post, jij mag er ook nog een sturen hoor
Nee je moet komen, ik wil jou wel eens in het echt zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ben helemaal niet beledigd. Maar heb geen zin in een ruzie. Dus als iemand het niet zint als ik ergena heen gaat blijf ik weg. Even goede vrienden.
Ik las tassen vol zoutquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Even naar de stad, terugkomen met tassen vol zut.![]()
Dan vraag haar dat in DM en klaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Nu pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook post gehad, dank je wel
Nou zo moet je maar beginnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier, niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Eh ja maar qltel was vandaag pas weer naar de postbusquote:
Ik ben de newbie hierquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier, niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Lieve schat, je gaat toch niet wegblijven voor iemand.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen idee. Ik las dat Kom Toekals een grapje.
En persoonlijk word ik dan altijd een beetje sip van mensen die dan meteen zeggen van: Dan kom ik wel niet meer/doe ik nietmeer mee.
Heb altijd de indruk dat die mensen dat een beetje doen zodat de rest dan roept van NEeee neeee je moet!! ahh slijmslijm enzo.
GROTE DISCLAIMER: Ik zeg niet dat jij dit nu doet. Maar die indruk geeft zon reactie mij altijd. MIJN interpretatie dus
jij bent idd newbieėr dan ik dat is waar.quote:
Mooi, opgelost, slotjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef Toekito het volgende:
jij bent idd newbieėr dan ik dat is waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |