Ik zie ze nu pas...... wat een hummeltjes! Die wollige pootjes....!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Even een crosspost uit het Britjes topic, maar kwam net nog wat leuke filmpjes tegen van toen Sjors en Sjimmie nog klein warenGelijk geupload natuurlijk.
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik schijn het al eerder verziekt te hebben hoor.
Iedereen heeft een prijsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens sorry kunnen zeggen.
En bovendien ben ik niet in de aanbieding
Lief hè, toen waren ze ook nog zo schattig klein. Nu lopen er 2 van die grote harige tanks rondquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zie ze nu pas...... wat een hummeltjes! Die wollige pootjes....!![]()
![]()
als je niet wilt prima hoor. Even goeie vrienden.quote:
Dat heeft ook zo z'n charme. Ik hou wel van een beetje lomp en wolligquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Lief hè, toen waren ze ook nog zo schattig klein. Nu lopen er 2 van die grote harige tanks rond
waarom zou ik?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Oognip het volgende:
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hij je een dm gaat sturen
Ze zou haar kortste rokje voor je aantrekken zei ze net tegen me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je niet wilt prima hoor. Even goeie vrienden.
Nou niet zo beledigd doen hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je niet wilt prima hoor. Even goeie vrienden.
Nou omdat ik ook wel eens een dmmetje wil krijgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom zou ik?
Doet dat pijn, verbrandde vingertjes?
Je maakt het veels te serieus , dus gewoon komen er zijn nog meer mensen buiten Oognip die komen , we zullen wel als buffer dienenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ben helemaal niet beledigd. Maar heb geen zin in een ruzie. Dus als iemand het niet zint als ik ergena heen gaat blijf ik weg. Even goede vrienden.
Als je niet komt heb je ruzie met mij!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ben helemaal niet beledigd. Maar heb geen zin in een ruzie. Dus als iemand het niet zint als ik ergena heen gaat blijf ik weg. Even goede vrienden.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Even een crosspost uit het Britjes topic, maar kwam net nog wat leuke filmpjes tegen van toen Sjors en Sjimmie nog klein warenGelijk geupload natuurlijk.
![]()
Ja doe ook nog effe een duit in het zakjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als je niet komt heb je ruzie met mij!
Ja daar staat de Shabu bekend omquote:
En die wil je niet missen!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef indaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou helemaal Sjors en Sjimmie gemist door alle popcornperikelen
Lieverdje, volgens mij heb je de pi en het grapje gemist, maar ik kan me vergissenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik kan het je niet kwalijk nemen! Aardappelkoekjes!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daar staat de Shabu bekend om, ik ga er 5 uur voor reizen
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Escaleert hier nu niet gewoon een grapje helemaal de pan uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |