Je zou ook gewoon eens sorry kunnen zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik schijn het al eerder verziekt te hebben hoor.
zou niet weten waarom....quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens sorry kunnen zeggen.
En bovendien ben ik niet in de aanbieding
*pakt een handje meequote:
2 halen 1 betalenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens sorry kunnen zeggen.
En bovendien ben ik niet in de aanbieding
Ja nou leg eens uit voor de onwetenden onder ons , wat heb ik gemistquote:
Ik mag geen dm's openbaar makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nou leg eens uit voor de onwetenden onder ons , wat heb ik gemist
Ik heb ook geen idee, en I don't care, maar alles voor de popcornquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nou leg eens uit voor de onwetenden onder ons , wat heb ik gemist
Dat was het juiste antwoordquote:
Waar lees jij datquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoef niet te dm-en want er is niks lees ik net
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoef niet te dm-en want er is niks lees ik net
Zaterdag zal ik je alles vertellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar lees jij dat, heeft iedereen voor niets popcorn ingeslagen
Ja, mooi is dat.... ik speciaal door wind en regen naar de winkel, de rest van de week droog brood moeten eten...en dan dit...quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar lees jij dat, heeft iedereen voor niets popcorn ingeslagen
Ja, nog 2 nachtjes slapenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zaterdag zal ik je alles vertellen
Dan kan hij het mij ook vertellen en dan weet ik allesquote:
Ja dat zou ik fijn vinden ik krijg graag postquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:49 schreef Oognip het volgende:
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat hij je een dm gaat sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |