Nou dat kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dag
Het zal heus wel meevallen hoor , ze is de beroerdste nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.
Amen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen idee. Ik las dat Kom Toekals een grapje.
En persoonlijk word ik dan altijd een beetje sip van mensen die dan meteen zeggen van: Dan kom ik wel niet meer/doe ik nietmeer mee.
Heb altijd de indruk dat die mensen dat een beetje doen zodat de rest dan roept van NEeee neeee je moet!! ahh slijmslijm enzo.
GROTE DISCLAIMER: Ik zeg niet dat jij dit nu doet. Maar die indruk geeft zon reactie mij altijd. MIJN interpretatie dus
Klinkt goed! En je stage gaat er ook komen, las ik? Gaaf johquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:43 schreef Candaasje het volgende:
Dat was het juiste antwoord![]()
ooooh....krijg net het lesschema binnen van de opleiding....tof tof tof! Op de eerste dag al gelijk een praktijkmiddag, na de introductie! (Fixeren/hanteren hond en konijn.)
Dat kun je prima via dm uit praten verder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij is Nip serieus boos op me hoor.
Ik heb ook post gehad, dank je welquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:50 schreef indaha het volgende:
Ja dat zou ik fijn vinden ik krijg graag post, jij mag er ook nog een sturen hoor
Nee je moet komen, ik wil jou wel eens in het echt zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:08 schreef Toekito het volgende:
Ik ben helemaal niet beledigd. Maar heb geen zin in een ruzie. Dus als iemand het niet zint als ik ergena heen gaat blijf ik weg. Even goede vrienden.
Ik las tassen vol zoutquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Even naar de stad, terugkomen met tassen vol zut.![]()
Dan vraag haar dat in DM en klaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Nu pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook post gehad, dank je wel
Nou zo moet je maar beginnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier, niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Eh ja maar qltel was vandaag pas weer naar de postbusquote:
Ik ben de newbie hierquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als Nip liever niet heeft dat ik kom ik weg blijft. Ik ben de newbie hier, niet Nip. En wat andere er van vinden zal me verder worst zijn.
Lieve schat, je gaat toch niet wegblijven voor iemand.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen idee. Ik las dat Kom Toekals een grapje.
En persoonlijk word ik dan altijd een beetje sip van mensen die dan meteen zeggen van: Dan kom ik wel niet meer/doe ik nietmeer mee.
Heb altijd de indruk dat die mensen dat een beetje doen zodat de rest dan roept van NEeee neeee je moet!! ahh slijmslijm enzo.
GROTE DISCLAIMER: Ik zeg niet dat jij dit nu doet. Maar die indruk geeft zon reactie mij altijd. MIJN interpretatie dus
jij bent idd newbieėr dan ik dat is waar.quote:
Mooi, opgelost, slotjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef Toekito het volgende:
jij bent idd newbieėr dan ik dat is waar.
Goeie tweede keuze toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde frietjes halen maar had geen zin nog een keer door de regen te fietsen. Dus nu diepvriespizza.
Ik weet niet of dat niet erger is voor hemquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi, opgelost, slotjeGewoon komen, je mag naast mij en Indaha zitten. Wij beschermen je wel tegen de Grote Boze Oognip
Het maakt echt geen drol uit wie er eerder was, jij of ik. Jij hebt net zo veel recht om te komen als ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Toekito het volgende:
Sssssssssssst!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef indaha het volgende:
Ik weet niet of dat niet erger is voor hem
Ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Nou ja jij wilde toch popcornquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Ja dus tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Oognip het volgende:
Iets leuks: wij hebben een auto gekochtEen Ford Focus
Daar zijn we gewoon nog lid vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dus toch![]()
Hoe is het nog afgelopen met de ANWB ?
Popcorn ja, geen mutsenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ja jij wilde toch popcorn![]()
Ik ga macaroni maken voor mijn hongerige man
Hee wat goed, hoe oud?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Oognip het volgende:
Iets leuks: wij hebben een auto gekochtEen Ford Focus
ok tot zaterdagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt echt geen drol uit wie er eerder was, jij of ik. Jij hebt net zo veel recht om te komen als ik
Ik dacht dat jij zo handig met de breipennen was?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een gemuts hier![]()
Doe anders even niet
Dat klinkt best foutquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo handig met de breipennen was?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. En nu lees ik ook nog dat Sieneke zwanger is... wat een dag
Ik las handdrolquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:18 schreef Greys het volgende:
Oh geen idee of er iets fout of goed komt, de eerste de beste die ruzie gaat zitten trappen zaterdag prop ik een handroll in de waffel. In zijn geheel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |