Is ook lief meis, maar ik weet dit omdat hij op mijn werk in het weeknieuws stond. Een week later stond er een ander berichtje, dat het een hoax betrofquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
ah nou dacht ik ook eens aardig te zijn en iets te delen.
Alleen de verschijnselen. Hij vindt me nog te jong om permanent in de overgang te laten gaan. Snap ik ook welquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan niet multiquoten, dus even zo:
Feli met je nichtje toek![]()
Wat heftig bamba... alleen de verschijnselen of is het ook echt de overgang?
En een knuf voor Speedy... snel weer normaal gaan eten joh!
Hopelijk blijft het dan bij wat opvliegers nu en danquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Alleen de verschijnselen. Hij vindt me nog te jong om permanent in de overgang te laten gaan. Snap ik ook wel
klinkt positief en je komt erg enthousiast overquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:21 schreef Candaasje het volgende:
Gefeli Toek!![]()
Zo, mail teruggestuurd dat ik graag kom kennis maken. Het is een vrij kleine praktijk met beperkte openingstijden, maar wellicht is zo'n kleine praktijk juist wel erg leuk om te werken. (Mijn eigen DA heeft ook maar een kleine praktijk, en daardoor doen de assistentes ook veel verschillend werk.)
En de DA werkt ook met acupunctuur, zowel traditionele methoden als modern (met laserstralen e.d.). Ik ben al de hele week, en zeker vandaag, een klein beetje stuiterig en gespannen. Hadden jullie vast nog niet gemerkt
. Maar het gaat gewoon goedkomen, woei!
Thomas, ja wmb wel!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
leuk past het bij de naam van zijn zoon?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:35 schreef Candaasje het volgende:
@Toek: Ja, past zeker wel
@f_r: Ja ik ben erg enthousiast. Af en toe een beetje te misschien. Maar na die laatste jaren HKU die niet echt gemakkelijk gingen (gewoon omdat het werk zelf niet mijn ding bleek te zijn,) en het laatste half jaar niksen, is het zo heerlijk om echt iets te gaan doen waar ik al zo lang van droom!
Ik heb in een klas gezeten met 12 jongens, waarvan er 5 dezelfde naam hadden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij als R.a.f. maar dan met 2 ff-en. De hel van elke leerkracht dit soort spellingsvarianten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |