quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:01 schreef raimen het volgende:
Graag deze toevoegen aan het lijstje.
12 Juli - Team Trail des Pins (Houffalize)
• raimen - 15 kilometer
Ja net een stukje gedaan, leek wel lentequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef thettes het volgende:
Wat een weer mensen.. vanavond in korte mouwtjes lopen denk ik
Dat lijkt mij dus ook. Ik wilde eigenlijk de 30 doen. Maar mijn maatje is herstellende van een blessure, daarom ingeschreven voor de 15 kilometer als team. Ik heb er zin in.quote:
Twee, max drie keer per jaar een long filler mag (met een goed glas whisky uiteraard), maar structureel sigaren rokenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Stoppen isRook nu sigaren en geen sigaretten meer.
Zooooooooo dat is dubbel en dwars gelukt allemaal. Hopelijk bijten mijn ambities mij dit jaar niet in de kont.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:34 schreef Quoi het volgende:
OK, even nagezocht wat in december 2012 onze voornemens waren voor 2013
Is zomaar een greep (ik ben intussen aan het werk) dus misschien niet compleet, maar toch erg leuk om te lezen:
Hatsaflats:
In 2013 ga ik meer wedstrijdjes lopen: de kwart van Egmond, 10k CPC en 12k Zandvoort en daarna 2 lokale loopjes van 5k (ik moet en zal een studiegenootje inhalen omdat zij mij vorig jaar op 1 seconde inhaalde). Het plan is ook om na Egmond de stoute hardloopschoenen aan te trekken en mee te gaan trainen bij de atletiekvereniging hier. Ik heb het gevoel dat ik tijdens mijn loopjes iets (veel) te lief voor mezelf ben, dus ik denk dat dat wel een goed idee.
Daywalk3r:
Doel voor volgend jaar is uitbouwen. Geen idee tot hoe ver. Tot nu toe is het enige evenement de strongmanrun, wat meer survival is dan lopen denk ik, maar toch wel 18km.
De_Kluizenaar:
Nu op het programma volhouden vh stoppen met roken, blijven afvallen!!, doorlopen en succesvol 2 hardloopwedstrijden doen.
E.T.:
Voornemen voor 2013 is ook om heel erg goed naar m'n lichaam te luisteren en gewoon lekker door te blijven lopen. En als het ff kan me aansluiten bij een loopgroep.
Frsh:
Goede voornemens 2013:
* minstens 2x HM lopen
* lekker door de modder ploegen
* 850km in totaal lopen
Quoi:
2013: De 10k tijd moet sneller!
Deebee:
Persoonlijke records zijn er niet gesneuveld (al kwam ik met de Bruggenloop al weer onverwacht dichtbij), maar ga nu proberen m'n beste winter in jaren te 'draaien' en dan te debuteren in Rotterdam op de marathon in april.
Ja, en overmorgen misschien ook maar. Wel een puike tijd!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef _MvN_ het volgende:
Kennen jullie die trainingen waarbij alles zo makkelijk gaat dat je jezelf afvraagt waar het heen gaat? Nou dat had ik vandaag. 10 seconden sneller gelopen op de 10 KM dan heel vorig jaar, inclusief de wedstrijdjes. 45.50 was de tijd.
Misschien niet heel verstandig, zo kort na de blessure. Maar het ging zo gemakkelijk dat ik wilde knallen.
Morgen weer verstandig doen
Hij loopt wel, zie ik o.a op Facebook en Runkeeper. Misschien bezwijkt-ie onder de peer pressurequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef Wolve000 het volgende:
Die is geloof ik in 2013 blijven steken.
Als ik een paar weken niet gelopen heb ( lang geleden overigens) ga ik ook als een speer. Erg verleidelijk om meteen hard te knallenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:57 schreef _MvN_ het volgende:
Kennen jullie die trainingen waarbij alles zo makkelijk gaat dat je jezelf afvraagt waar het heen gaat? Nou dat had ik vandaag. 10 seconden sneller gelopen op de 10 KM dan heel vorig jaar, inclusief de wedstrijdjes. 45.50 was de tijd.
Misschien niet heel verstandig, zo kort na de blessure. Maar het ging zo gemakkelijk dat ik wilde knallen.
Morgen weer verstandig doen
Ja kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Als ik een paar weken niet gelopen heb ( lang geleden overigens) ga ik ook als een speer. Erg verleidelijk om meteen hard te knallen![]()
Jij was toch over gespannen draad gevallen met blessure als gevolg?
Fijn dat je weer magquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
7 weken niet mogen en kunnen sporten.
Dan voelt het erg fijn als je weer mag
Nice!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo net even stukje gelopen in kortebroek en longsleeve,. Ik begin te lopen en na een paar minuten piept mijn klokje al. Huh nu al een kilometer voorbij, dat klopt niet dat is te vroeg. Kijk ik op het display wil hij in de spaarstand gaan, was ik hem vergeten aan te zetten. Bij thuiskomst stonden deze op mij te wachten. (Via sportshoes.com)
[ afbeelding ]![]()
Mooi dan weet ik meteen waar ik op moet gaan letten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben trouwens ook even naar de hardloopwinkel geweest. Shirt voor Egmond gekocht:
[ afbeelding ]
Eigenlijk was de actie dat je pas bij 3 artikelen 50% korting kreeg, maar ik kreeg het ook al op 1 artikel
Roze shirt, paarse schoenen, krijgt vlak na de finish jas van mams.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Mooi dan weet ik meteen waar ik op moet gaan letten.
Amersfoort-boks! Hoogland-boks!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef GlenHighland het volgende:
Voor dit jaar de Asselronde, een paar HM's (Amersfoort en Hoogland), ...
Divaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik finish trouwens waarschijnlijk wel al rond 11:20, terwijl het eerste startvak van de trimloop van de halve pas om 12:41 start.
Welkom, we zijn er nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Back in Nederland! Kan niet wachten om deze week mijn hardloopschoenen weer eens aan te trekken!![]()
Ik ben benieuwd naar wat voor niveau ik ben afgedaald in twee maanden...
Wat heb je gedaan/ben je geweest?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Back in Nederland! Kan niet wachten om deze week mijn hardloopschoenen weer eens aan te trekken!![]()
Was je ze vergeten mee te nemen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Het duurde ook serieus even tot ik doorhad wat er mis was. Voor m'n gevoel zat m'n shirt zo strak! En dan tijdens het rennen proberen te kijken wat er aan de hand is. Ja hoor, labeltje aan de voorkantquote:
Ik weet het. De parcoursen ken ik grotendeels wel, daar heb ik vaker gelopen. Mijn ouders wonen er, dus wordt dit al mijn 5e Halve van Hoogland, denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Goeie keuzes![]()
(al zit er wel 4km overlap in die twee HM's)
Scheelt wel echt veel die prijzen daar zag ik. Je bedoelt dat je hem van boven naar beneden dichtritst?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef Arquero het volgende:
Mijn bestelde jas van sportsshoes is ook binnen
Rits zit wel andersom, zal wel Engels zijn, maar scheelt wel 42 euro
toevallig een vrouwenmodel? Daar wil dat ook nog wel eens bij voor komen. Vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef Arquero het volgende:
Mijn bestelde jas van sportsshoes is ook binnen
Rits zit wel andersom, zal wel Engels zijn, maar scheelt wel 42 euro
Nee, ding waarmee je de rits dicht trekt zit aan de rechterkant, dus je moet de linkerkant in de rechterkant haken zeg maar. Zou idd ook wel vrouwenmodel kunnen zijn, alhoewel die meestal niet tot xl gaan geloof ik. Zal welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Voccar het volgende:
[..]
Scheelt wel echt veel die prijzen daar zag ik. Je bedoelt dat je hem van boven naar beneden dichtritst?
Voor mij gaat het de derde keer worden. Thuiswedstrijd voor mij als Hooglander, dus altijd veel bekend publiek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik weet het. De parcoursen ken ik grotendeels wel, daar heb ik vaker gelopen. Mijn ouders wonen er, dus wordt dit al mijn 5e Halve van Hoogland, denk ik.
Dat het zo strak tegen je nek aan drukt ja.. zal niet fijn gezeten hebben!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het duurde ook serieus even tot ik doorhad wat er mis was. Voor m'n gevoel zat m'n shirt zo strak! En dan tijdens het rennen proberen te kijken wat er aan de hand is. Ja hoor, labeltje aan de voorkant*zucht*
Precies dat jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat het zo strak tegen je nek aan drukt ja.. zal niet fijn gezeten hebben!
Ik weet wel dat het bij een overhemd/blouse zo is dat vroeger de vrouw door een werkster werd aangekleed, en dat daarom de knopen bij een blouse (voor vrouwen dus) aan de andere kant zit zodat de werkster makkelijker dicht/los kan knopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
toevallig een vrouwenmodel? Daar wil dat ook nog wel eens bij voor komen. Vraag me niet waarom
Dan kom ik je misschien wel tegen. Ga je 1, 2 of 3 rondjes lopen? Ik doe er 2. Ik wil nog wel een paar Rondje Mokum-loopjes doen. Heb jij er al eens een gedaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef _MvN_ het volgende:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven. 19 januari mijn eerste wedstrijdloopje van het jaar. De vondelparkloop![]()
1 van de 7 wedstrijden van het rondje mokum! Als je aan 4 van de 7 meedoet krijg je een leuke eindherinnering.
Dat is waar ook ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik finish trouwens waarschijnlijk wel al rond 11:20, terwijl het eerste startvak van de trimloop van de halve pas om 12:41 start.
bij mij....!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan/ben je geweest?
Wellicht wel langs...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij mij....!
alleen hij is niet langs geweest
true, true..... en nu zit ik nog steeds met de gevulde koeken op hem te wachtenquote:
Dan moet hij maar even terug komen om ze alsnog op te eten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
true, true..... en nu zit ik nog steeds met de gevulde koeken op hem te wachten
3 rondjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dan kom ik je misschien wel tegen. Ga je 1, 2 of 3 rondjes lopen? Ik doe er 2. Ik wil nog wel een paar Rondje Mokum-loopjes doen. Heb jij er al eens een gedaan?
Nee, ik hoorde er ergens in december voor het eerst over. Ik vind het een leuk idee, het is ook lekker in de buurt en goed verspreid over het jaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
3 rondjes
Ik wil ze alle 7 doen eigenlijk. Mits het uit komt.
Ik heb er nog nooit aan meegedaan. Jij wel?
Ja idd. Vind ik ook fijn. Ben je geen uren kwijt met reizen. En je ziet nog wat van Amsterdam. Wil je uiteindelijk wel de hele afstand doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde er ergens in december voor het eerst over. Ik vind het een leuk idee, het is ook lekker in de buurt en goed verspreid over het jaar.
Wat bedoel je met de hele afstand? Alle loopjes? Nee, hoeft niet persé, 4 van de 7 zou ik wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ja idd. Vind ik ook fijn. Ben je geen uren kwijt met reizen. En je ziet nog wat van Amsterdam. Wil je uiteindelijk wel de hele afstand doen?
3 rondjes is 10 KM. Het maximale. Dat bedoelde ikquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Angel-A het volgende:
Ok ik snap het, ik ga 2 rondjes doen omdat ik nog maar 2x eerder 10 km heb gelopen (14 dec N201 run en 29 dec een loop in Bovenkerk). Ik moet zorgen dat ik mijn lijf niet overbelast merk ik, ik heb snel pijntjes als ik eens te hard of te ver ga. Ik ben pas een half jaar aan het lopen en niet meer zo heel piep. Bovendien denk ik dat ik het saai vind om voor de derde keer hetzelfde rondje te lopen.
Mijn doel is wel om de afstand langzaam aan te vergroten, hopelijk tot een halve marathon als het allemaal goed blijft gaan, maar dat duurt nog minimaal een jaar voor ik daar ben, misschien wel langer. De dam tot damloop (10 EM) wordt mijn grote doel voor dit jaar.
Ik had al gelezen dat de Dam tot Dam heel snel 'uitverkocht' is, ik heb mijn hoop gevestigd op de loopgroep waarmee ik elke week loop, zij lopen altijd met een hele groep in Hema-shirts en beginnen de dag ook bij de Hema op de Nieuwendijk. Blijkbaar zijn ze bij een bedrijventeam aangesloten, daar wil ik dan ook wel bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef _MvN_ het volgende:
[..]![]()
Wel een mooi streefdoel!
Ben het met je eens dat het wel eens saai kon worden. Dan moet ik maar wat sneller lopen
De damloop wil ik ook echt lopen! Vorig jaar was ik te laat helaas.
Ik vind natte kleren niet zo erg, maar natte sokken en soppende schoenen... Brrr, vink echt niet lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef abraham het volgende:
Hardlopen mag natuurlijk ook in de regen.. nog binnen de eerste kilometer geen draad meer droog dus dan maar lekker plassenstampend door naar bijna 15km.
Laatste lange loopje voor zondag. Toch ook en startnummer voor HM van Egmond kunnen overnemen. Joeppie, afzien
De natte schoenen werden na verloop van tijd inderdaad een beetje vervelend. Vooral het geluid. Geen blaren gelukkig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik vind natte kleren niet zo erg, maar natte sokken en soppende schoenen... Brrr, vink echt niet lekker.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welkom, we zijn er nog
Niet eens lekker gelopen daar?
Het was teveel om naast sneakers en wandelschoenen ook nog hardloopschoenen mee te nemen. Maar heb het zeker wel gemist (vooral als je in een groot park zit en continu hardlopers voorbij ziet komen...)!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Was je ze vergeten mee te nemen?
Twee maandjes gebackpackt in Nieuw-Zeeland en Australiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan/ben je geweest?
Ik was slechts één dag in Invercargill en ik moet zeggen dat de stad er behoorlijk uitgestorven uitzag voor een zaterdagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij mij....!
alleen hij is niet langs geweest
Ik heb je nummerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wie even hallo wil zeggen in Egmond: PM/DM staat open.![]()
Ik reageer misschien niet zo snel want ik heb het enorm druk met allemaal gedoe
Jou wil ik alleen spreken als je belooft om me niet in de laatste kilometers weer voorbij te lopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb je nummer
Die emoticon beloofd weinig goeds.
Ik spring wel op je rugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jou wil ik alleen spreken als je belooft om me niet in de laatste kilometers weer voorbij te lopen
We zijn toch familie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef hatsaflats het volgende:
Misschien dat ik jullie voor de start nog even zie, maar ik denk het niet. Ik heb familie mee enzo.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:51 schreef kepler het volgende:
Mijn blessure wordt steeds erger, ik kom nu echt niet normaal de trap af... Morgen maar de dokter bellen.
Ik zou meedoen met Egmond, maar dat gaat hem zeer ws dus niet worden. Zoekt iemand nog een startnummer?
Verder vrees ik ook voor mijn marathon, maar daarvoor ff de dokter/fysio afwachten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Quoi het volgende:
Oh jeetje, ik heb echt geweldig lekker gelopenIk had die HM vanavond wel kunnen lopen, ik liep zó lekker! Die rug protesteerde de eerste 2km wel wat, maar eenmaal soepel lekker op gang:
![]()
Ik ben er weer, zonder conditie verlies en we gaan lekker doortrainen naar die HM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |