Divaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik finish trouwens waarschijnlijk wel al rond 11:20, terwijl het eerste startvak van de trimloop van de halve pas om 12:41 start.
Welkom, we zijn er nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Back in Nederland! Kan niet wachten om deze week mijn hardloopschoenen weer eens aan te trekken!![]()
Ik ben benieuwd naar wat voor niveau ik ben afgedaald in twee maanden...
Wat heb je gedaan/ben je geweest?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Back in Nederland! Kan niet wachten om deze week mijn hardloopschoenen weer eens aan te trekken!![]()
Was je ze vergeten mee te nemen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Het duurde ook serieus even tot ik doorhad wat er mis was. Voor m'n gevoel zat m'n shirt zo strak! En dan tijdens het rennen proberen te kijken wat er aan de hand is. Ja hoor, labeltje aan de voorkantquote:
Ik weet het. De parcoursen ken ik grotendeels wel, daar heb ik vaker gelopen. Mijn ouders wonen er, dus wordt dit al mijn 5e Halve van Hoogland, denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Goeie keuzes![]()
(al zit er wel 4km overlap in die twee HM's)
Scheelt wel echt veel die prijzen daar zag ik. Je bedoelt dat je hem van boven naar beneden dichtritst?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef Arquero het volgende:
Mijn bestelde jas van sportsshoes is ook binnen
Rits zit wel andersom, zal wel Engels zijn, maar scheelt wel 42 euro
toevallig een vrouwenmodel? Daar wil dat ook nog wel eens bij voor komen. Vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef Arquero het volgende:
Mijn bestelde jas van sportsshoes is ook binnen
Rits zit wel andersom, zal wel Engels zijn, maar scheelt wel 42 euro
Nee, ding waarmee je de rits dicht trekt zit aan de rechterkant, dus je moet de linkerkant in de rechterkant haken zeg maar. Zou idd ook wel vrouwenmodel kunnen zijn, alhoewel die meestal niet tot xl gaan geloof ik. Zal welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Voccar het volgende:
[..]
Scheelt wel echt veel die prijzen daar zag ik. Je bedoelt dat je hem van boven naar beneden dichtritst?
Voor mij gaat het de derde keer worden. Thuiswedstrijd voor mij als Hooglander, dus altijd veel bekend publiek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik weet het. De parcoursen ken ik grotendeels wel, daar heb ik vaker gelopen. Mijn ouders wonen er, dus wordt dit al mijn 5e Halve van Hoogland, denk ik.
Dat het zo strak tegen je nek aan drukt ja.. zal niet fijn gezeten hebben!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het duurde ook serieus even tot ik doorhad wat er mis was. Voor m'n gevoel zat m'n shirt zo strak! En dan tijdens het rennen proberen te kijken wat er aan de hand is. Ja hoor, labeltje aan de voorkant*zucht*
Precies dat jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat het zo strak tegen je nek aan drukt ja.. zal niet fijn gezeten hebben!
Ik weet wel dat het bij een overhemd/blouse zo is dat vroeger de vrouw door een werkster werd aangekleed, en dat daarom de knopen bij een blouse (voor vrouwen dus) aan de andere kant zit zodat de werkster makkelijker dicht/los kan knopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
toevallig een vrouwenmodel? Daar wil dat ook nog wel eens bij voor komen. Vraag me niet waarom
Dan kom ik je misschien wel tegen. Ga je 1, 2 of 3 rondjes lopen? Ik doe er 2. Ik wil nog wel een paar Rondje Mokum-loopjes doen. Heb jij er al eens een gedaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:55 schreef _MvN_ het volgende:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven. 19 januari mijn eerste wedstrijdloopje van het jaar. De vondelparkloop![]()
1 van de 7 wedstrijden van het rondje mokum! Als je aan 4 van de 7 meedoet krijg je een leuke eindherinnering.
Dat is waar ook ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik finish trouwens waarschijnlijk wel al rond 11:20, terwijl het eerste startvak van de trimloop van de halve pas om 12:41 start.
bij mij....!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan/ben je geweest?
Wellicht wel langs...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij mij....!
alleen hij is niet langs geweest
true, true..... en nu zit ik nog steeds met de gevulde koeken op hem te wachtenquote:
Dan moet hij maar even terug komen om ze alsnog op te eten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
true, true..... en nu zit ik nog steeds met de gevulde koeken op hem te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |