Wellicht dat men soms iets met de rem erop moet/gaat lopen, maar verder zie ik niet in waarom het niet zal lukken? Het zijn geen 4 HM's in 2 maand b.v toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, eens kijken of iedereen dit wel redt! Bij vlagen heerst er hier een hyperoptimisme
(Ik ga - morgen, niet-mobiel - eens kijken wat er begin januari 2013 werd gepost)
Ik vind het ook leuk en vaak reeëlquote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wellicht dat men soms iets met de rem erop moet/gaat lopen, maar verder zie ik niet in waarom het niet zal lukken? Het zijn geen 4 HM's in 2 maand b.v toch?
Dank je wel, lees dit nu pasquote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Voccar het volgende:
Ik heb mijn gebruikersnaam tijd geleden niet echt zorgvuldig gekozen, dus ga hierbij verder onder deze naam. Leuk om al die verhalen van afgelopen weekend weer te lezen zeg en dan wil ik Semtex toch even compliment geven, wat een mooi prestatie zeg![]()
Ik heb alvast de perfecte run gevondenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Quoi het volgende:
Is de volgende stap dat MoBlo aan colorruns gaat meedoen?
| 1 2 | 19 januari 2014 - Rokkeveense Dekkerloop (Zoetermeer) Corniel - 5km |
Leuk voornemen! Mooi lijstje wedstrijden ook. Ik moet nog even zien hoe het bij mij in de zomer gaat. In het najaar (vanaf oktober) wil ik weer een mooi aantal wedstrijden doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef pijll het volgende:
Mijn plannen voor het eerste half jaar:
19-1: Rokkeveense Dekkerloop, 15km
(..)
Behalve de Rokkeveense Dekkerloop staat nog niets vast.
Een van mijn goede voornemens dit jaar is om in alle provincies van Nederland een wedstrijd te lopen, dus er zitten een paar wedstrijden bij die heel ver van huis zijn. We zullen zien of het lukt.
Die KOM is idd mooi! http://www.strava.com/segments/5589524quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanmiddag met Corniel wezen trainen (..)
Corniel heeft het Strava-KOM op de Balijbrug gepakt en daarna is het niet meer goed gekomen.
Ik maak bezwaar tegen de woordkeuze. Ik houd het volgens de Pijllsnel-doctrine op crossen. Ik had eerder een lusje uit mijn training gelaten, en daarom dacht ik met deze alternatieve route net wat extra (kilo)meters te pakken. Dat viel overigens een beetje tegen. Toch meer meters gemaakt dan Zwabber (gelukkig maar), en samen heerlijk gekeuveld na afloop. Dat hardlopen is echt hastikkuh gezellug!quote:Ik kwam hem op het laatst tegen toen hij over een hek klom om een stukje te gaan trailen.
ik vraag me af of pijlsnel een cross van 20-30 of meer km's vol houdt...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:58 schreef Corniel het volgende:
Ik maak bezwaar tegen de woordkeuze. Ik houd het volgens de Pijllsnel-doctrine op crossen.
Was je op de brommer?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:58 schreef Corniel het volgende:
[..]
Die KOM is idd mooi! http://www.strava.com/segments/5589524
Ben benieuwd hoelang ik hem ga vasthouden.
[..]
U is heul geen luie cowboy, dat loopje in sept is natuurlijk heldiaalquote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jeetje als zo al die lijstjes bekijk wat iedereen van plan is voel ik mewel een beetje een luie flikker, tot nog toe slechts 3 geplanned. Komtng wel een 4de bij maar of het veel meer wordt.
Ik begin er niet eens aan...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vraag me af of pijlsnel een cross van 20-30 of meer km's vol houdt...
Die staan in ieder geval vast voor dit jaar. Wil graag 4 mijl van Groningen weer lopen, en in de zomer een aantal maal met Star Balm op het strand meelopen.quote:9 Feb Groet uit Schoorl 10k
2 Maart 20 van Alphen 10k
30 Maart Zandvoort circuitrun 5k
18 Mei Leiden Marathon 10 k
Sorry ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn loopje gisteren was trouwens ook niet heel gemakkelijk. Niet zozeer omdat het niet ging, want dat ging wel. Maar ik had m'n lampjes vergetenwel m'n reflectiehesje aangedaan, maar toen ik eenmaal buiten was, dacht ik, ik mis iets. Lampjes dus. Ik voelde me best onzichtbaar (wat natuurlijk wel meeviel). Toch weer wennen hoor, dat in het donker lopen!
En toen ik dan eenmaal ging rennen, bleek dat m'n t-shirt achterstevoren zatzat niet lekker!! En er zat nog een longsleeve overheen, en m'n hesje, dus omdraaien ging ook niet zomaar. Gedoe!
Goed weer ook voor een toeschouwerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:04 schreef hatsaflats het volgende:
Weerbericht voor zondag ziet er goed uit! Minder wind, droog en koud genoeg voor lang-lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ik zou je Nike-geilheid bewaren voor hardloopkleding. Het zou heel goed kunnen dat een ander merk veel beter bij je voeten past. Ik zou sowieso naar een speciaalzaak gaan, zeker voor je eerste paar schoenen. Daar hebben ze vaak ook nog wel wat oude modellen liggen waar ze graag af willen, en is de kans kleiner dat je 50eu weggooit omdat je niet lekker op je schoenen loopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:20 schreef Myraela het volgende:
Als je een erg klein budget hebt, is het dan verstandig om schoenen in een sale te kopen. Nike van 140 voor 50. Of toch naar een speciaalzaak te gaan en daar aan te geven dat je budget erg laag is. Ik ben bang dat ik ze dan dermate beperk dat ik eigenlijk beter af ben met de dure schoenen in de aanbieding. Ben sowieso een beetje Nike-geil.
Mams (en misschien ook paps, en als m'n broer in een gekke bui is hij ook) komt kijken! Mits droog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goed weer ook voor een toeschouwer
Gups hilarisch, je loopje!
Hier is alle ziekzwakheid over en ondanks de zeer belabberde rug ga ik vanavond gewoon trainen. Die schoenen moeten er toch oók eens uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |